اخبار فرهنگی

درآمد بهنوش بختیاری و رامبد جوان از لایک های ما

ما هر روز وارد اینستاگرام می‌شویم تا از دنیای دور وبرمان با خبر شویم؛ ببینیم بازیگر مورد علاقه‌مان امروز چه کرده؟ کدام یکی‌شان حاشیه‌ساز شده و آن سیاستمدار همیشه خبرساز چه گفته یا چه بیانیه‌ای صادر کرده است اما غافل از این‌که خیلی از چیزهایی که مورد پسند ماست، فقط و فقط یک ترفند پول‌ساز است که صفحات اینستاگرامی بعضی‌ها را پرمخاطب یا چندصدهزار لایک عاشقانه را روانه پست مجازی این آدم‌ها می‌کند.

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سلبریتی ها

اگر باور نمی‌کنید، پرونده امروز «زندگی سلام» را بخوانید. در پرونده امروزبه صورت تلفنی ، تلگرامی یا در دایرکت  سراغ چندچهره بازیگر، کمدین و خواننده رفتیم و به عنوان یک برند معروف از آن‌ها پرسیدیم که برای یک پست تبلیغاتی داخل صفحه اینستاگرامی‌شان چقدر پول می‌گیرند؟

 

بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون برای خانم بازیگر!

چه کسی؟ بهنوش بختیاری

چقدر فالوئر دارد؟ ۸/۱ میلیون

صفحه اینستاگرامی‌اش چه شرایطی دارد؟

پست‌های «بهنوش بختیاری» در اینستاگرام حول سه موضوع است. او در اینستاگرام، تولد اعضای خانواده را تبریک می‌گوید، از ازدواج و خبرهای خوب می‌نویسد و درباره موضوعات روز واکنش نشان می‌دهد. «بختیاری» یک برند جواهرات معروف هم دارد و همین باعث شده بخشی از صفحه اینستاگرامی‌اش، تصاویری از جواهرفروشی لاکچری‌اش باشد. البته چیز دیگری هم هست؛ شما اگر وارد صفحه «بهنوش بختیاری» شوید، اولین موضوعی که به چشم‌تان می‌خورد اطلاعات روی پروفایل اوست که نوشته شده: «حامی ترنس‌ها و …» او در طول این سال‌ها  با پیجش از افرادی که ترانسکچوال هستند حمایت کرده است. البته بختیاری به جز صفحه شخصی، صفحه‌ای با موضوع کتاب خوانی را مدیریت می‌کند که ۳۴ هزار دنبال کننده دارد و این صفحه هم می تواند منبع کسب درآمدی برای خانم بازیگر باشد. مسئول صفحه «بهنوش بختیاری» در ارتباط با ما هزینه تبلیغ در صفحه او را ۲۰ میلیون اعلام می‌کند. او می‌گوید: «این مبلغ برای حضور ایشان درکنار شما و تهیه یک ویدئوی تبلیغاتی است که به مدت سه روز در اینستاگرام می‌ماند. اما اگر بخواهید خودتان یک ویدئوی تبلیغاتی بفرستید، باید ۱۰ میلیون بپردازید تا ۲۴ ساعت آن را در پست آخر قرار بدهیم.»

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سلبریتی ها

شاخ‌های اینستاگرامی چقدر می‌گیرند؟

از درآمد بعضی چهره‌های معروف گفتیم اما کلی آدم هم در فضای مجازی وجود دارند که در دنیای واقعی اصلا شناخته شده نیستند. آن‌ها نه بازیگرند، نه خواننده و نه فوتبالیست اما شاید بیشتر از بعضی چهره‌ها، مخاطب مجازی داشته باشند. آن‌ها هرکدام با ترفند خاصی کسب شهرت کرده‌اند. مثلا یکی‌شان دابسمش می‌سازد و در صفحه اینستاگرامی‌اش می گذارد که از خنده روده‌برمان می‌کند یا دیگری هرروز کارهای خطرناکی انجام می‌دهد و ویدئوی آن را به دست مخاطبانش می‌رساند.  مهم‌ترین دلیل حضور اینفلوئنسرها یا شاخ‌های اینستاگرامی در این دنیا، پول است و پول در دنیای مجازی یعنی فالوئر بیشتر. برای این‌که بدانیم تبلیغ در صفحات آقایان و خانم‌های شاخ اینستاگرامی چقدر هزینه دارد با آن‌ها ارتباط برقرار کردیم و در یک کلمه پرسیدیم که با چه مبلغی حاضر به تبلیغ هستند؟

 

 

۲۵ میلیون برای یک استوری!

چه کسی؟ پوریا پورسرخ

چقدر فالوئر دارد؟ ۲.۴ میلیون

صفحه اینستاگرامی‌اش چه شرایطی دارد؟

شما وقتی وارد صفحه اینستاگرامی «پوریا پورسرخ» می‌شوید اولین چیزی که حس می‌کنید این است که آقای بازیگر یک فوتبالی دوآتشه است. او در صفحه شخصی‌اش عکس یادگاری می‌گذارد، از فیلم و سریال‌های جدیدش می‌نویسد، درباره مسائل اقتصادی، ورزشی و بعضا سیاسی اظهار نظر می‌کند و گاهی هم آگهی تبلیغاتی می‌گذارد. مدیر برنامه‌های پورسرخ در ارتباط تلفنی با ما می‌گوید که آقای بازیگر برای هر استوری تبلیغاتی مبلغ هفت میلیون تومان می‌گیرد اما شرایط برای پست تبلیغاتی داخل صفحه فرق می‌کند و اگر بخواهید داخل صفحه، پست یا ویدئو بگذارید باید ۱۵ میلیون بپردازید. مدیر برنامه «پورسرخ» البته پیشنهاد دیگری هم دارد. او می‌گوید: «ما می‌توانیم با آقای پورسرخ هماهنگ کنیم تا جای شما بیایند و ویدئوی حضور ایشان را در استوری اینستاگرامی بگذاریم که در شرایط عادی ۲۵ میلیون هزینه دارد.»

 

 

۲۲ میلیون برای رفیق جناب‌خان!

  چه کسی؟    رامبد جوان

  چقدر فالوئر دارد؟   ۸.۹ میلیون

صفحه اینستاگرامی‌اش چه شرایطی دارد؟

گاهی غرغر و انتقاد، گاهی خاطره و نوستالژی، گاهی کمک و همدردی و گاهی تصاویر ماندگار خندوانه، جناب خان و … . این همه چیزی است که «رامبد جوان» در صفحه اینستاگرامی‌اش به اشتراک می‌گذارد. رامبد که بعد از سفرش به کانادا حسابی حاشیه‌ساز شده، چند هزار فالوئر به صفحه اینستاگرامی‌اش اضافه کرده و احتمالا بااین شرایط، نرخ تبلیغات را هم بالا برده است. چندوقت پیش در صفحه سینما و تلویزیون از هزینه سفر آقای پرحاشیه به کانادا گفتیم که واکنش‌های زیادی به دنبال داشت. این‌که یک هنرمند از کجا می‌تواند هزینه های زیادی را برای تولد فرزندش در یک کشور خارجی بپردازد، انتقادات بسیاری به دنبال داشت. رامبد در ارتباط با خبرنگار ما آدرس مسئول صفحه اینستاگرامی‌اش را فرستاد و مسئول صفحه هم اعلام کرد که مجری خندوانه برای هرپست تبلیغاتی داخل صفحه ۲۲ میلیون می‌گیرد که این مبلغ برای یک پست تبلیغاتی ۲۴ ساعته است و اگر بخواهید پست تبلیغاتی را داخل استوری بگذارید، باید ۱۲ میلیون تومان دیگر هم بپردازید.

 

درآمد بهنوش بختیاری و رامبد جوان از لایک های ما

۵/۵ - (۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا