اخبار فرهنگی

صحبتهای جالب جواد رضویان در برنامه عصر جدید

در آخرین برنامه اعلام نتایج نیمه نهایی  جواد رضویان حضور یافت و از روزهای سخت زندگیش گفت
جواد رضویان ۱۳۵۴ است و او در قم در یک خانواده سنتی و مذهبی به دنیا آمده است متاهل است و یک دختر دارد و در کارهای زیادی بازی کرده و مردم او رابازیگر طنز می دانند و طرفداران زیادی دارد

جواد رضویان با حضور در برنامه عصر جدید از تلخ و شیرین زندگی خود گفت: خدا را شکر می‌کنم از یک خانواده مذهبی وارد هنر شدم و این بزرگترین عامل بازدارنده برای من بود. باید ریاضی محض، پزشکی و یا مهندسی می‌خواندم تا حداقل شأن خانواده را نگه می‌داشتم به جرأت می‌توانم بگویم اولین نفر در خانواده بودم که وارد دانشکده هنر شدم.

وی ادامه داد: بعد از تحصیل در رشته هنر واژه مطرب را برای من به کار بردند و این موضوع برای خانواده ام سنگین بود، بخش عمده این موهبت و ادامه دادن این مسیر خانواده و پدر و مادرم بود؛ البته نقطه پرش من ورود همسرم به زندگی ام بود و من را مثل توپ پرتاب کرد.

جواد رضویان

بازیگر پاورچین عنوان کرد: در سال ۷۸ بیشتر از ۱۱ ماه خانه‌نشین شده بودم و از زمانی که از خانه بیرون آمدم کسی مرا نمی‌شناخت این ضربدر را از خود خدا گرفتم، چون خودم را گم کرده بودم و همه پیروزی‌ها را از طرف خودم می‌دانستم، دو باره وصیت نامه نوشتم و حتی از همسرم خواستم که از من جدا شود و در این مدت دچار افسردگی شده بودم.

وی افزود: خواب دیدم که با سومین باران پاییز همه چیز تمام می‌شود و باران اول و دوم تمام شده است و باران پاییز آن سال برف بوده و جواد زنده ماند.

رضویان بیان کرد: خانواده ام در این مسیر خیلی به من کمک کردند و بعد از طی کردن این مرحله از زندگی سریال پاورچین را بازی کردم.

وی گفت: در مسیر زندگی خود باید به خدا توسل داشته باشیم، در این مسیر خانواده خیلی مهم است. پدر و مادر بزرگ‌ترین سرمایه فرزندان هستند، مادر من درباره کار‌های من پرس و جو می‌کند، اما پدرم همیشه یک دعا برام می‌کند و می‌گوید، خدا قوت دهد، خدا آبروتو حفظ کند.

با صحبت‌هایی که جواد رضویان درباره خانواده بیان کرد، چشمان نونهالی خیس شد.

علیخانی گفت: جواد گریه خانم نونهالی را در آوردی؟

نونهالی گفت: هیچ کدام از ما تصمیم نمی‌گیرد چه خانواده‌ای باشیم، همه خانواده‌ها عالی هستند و همه دوست داریم عالی باشیم، پدرو مادرم خیلی نازنین بودند از صمیم قلبم دعا می‌کنم که همه به اندازه پدر و مادر من عمر کنند، از جمله آدم‌های خوشبخت هستم که پدر و مادر خود را در سنین بالا دیدم، اما دلتنگ شدم و گاهی از رضایتمندی خنده ات نمی‌گیرد بلکه گریه ات می‌گیرد و واقعا مدتی بود نیاز داشتم که به یادشان چشمانم‌تر شود و این اشک من به شکرانه درآمد.

فینالیست های عصر جدید

 

فینالیست های عصر جدید

در مرحله نیمه نهایی این برنامه داوران در هر قسمت دو اجرا را انتخاب کردند، اما در نهایت انتخاب نهایی را به عهده مخاطبان گذاشتند تا بینندگان فینالیست نهایی این برنامه را انتخاب کنند.
و با رای بالای مردمی دختران نینجا به مرحله فینال راه یافتند

گفتنی است؛ مرحله نیمه نهایی برنامه تلویزیونی «عصر جدید» روز‌های یکشنبه و دوشنبه پخش می‌شود. این برنامه با رویکرد استعدادیابی در زمینه‌های هنری، ورزشی و سرگرمی تولید می‌شود.

این مسابقه تلویزیونی با اجرای احسان علیخانی و داوری رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد،سید بشیر حسینی و امین حیایی روی آنتن می‌رود.

صحبتهای جالب جواد رضویان در برنامه عصر جدید

۳.۷/۵ - (۸ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا