اخبار فرهنگی

ماجرای ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور چیست؟

ازدواج مجدد مهدی پاکدل صحت دارد؟!

مهدی پاکدل یکی از بازیگران آرام و بی حاشیه دنیای هنر است که اولین بار با فیلم آبی حمید لبخنده در سال ۷۹ به دنیای سینما راه یافت و با بازی در نقش هایی موفق راهش را در دنیای هنر هموارتر کرد.ازدواج مجدد مهدی پاکدل

ماجرای ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور چیست

انتشار عکسی از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی‌ور بازیگر کشورمان ماجراهایی از ازدواج مجدد آقای بازیگر را در فضای مجازی و رسانه ها به راه انداخت و باعث شکل گیری حواشی تازه ای شد.

مهدی پاکدل

عکسی از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور

رعایت نشدن فاصله بین آقا و خانم بازیگر در این عکس موجب گمانه زنی هایی از ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور شد اما این موضوع تا به این لحظه مورد تایید یا تکذیب هیچ کدام از این چهره های مشهور قرار نگرفته است .

اندیشه فولادوند بازیگر زن سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار عکس زیر در صفحه ی شخصی خود از مردم و طرفدارانش خواست تا برای دیدن این نمایش به تئاتر بروند و این نمایش زیبا را ببیند . اما نزدیکی بیش از حد مهدی پاکدل و رعنا ازدای ور در این عکس بالا باعث شد تا کاربران در شبکه های مجازی با منتشر کردن عکس بالا خبر ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور را به دورغ یا واقعیت اطلاع رسانی کنند . این خبر توسط مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور تا به این لحظه نه تکذیب شده است و نه تایید .

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور و سحر دولتشاهی

مهدی پاکدل بازیگری که با نقش طاهر در سریال ستایش بیشتر از قبل در میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید نقش های زیادی را در سینما ، تلویزیون و تئاتر بازی کرده است .

32084_234

مهدی پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان، بازیگر است

دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران می باشد، در کنار بازیگری خواننده شده و حالا در عرصه مدلینگ فعالیت می کند و تنها ازدواجش به طلاق رسید

مهدی پاکدل

عکسی از رعنا آزادی ور در کنار مهدی پاکدل

رعنا آزادی‌ور (متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او یکی از بازیگران سینما است که اولین بار با فیلم مارمولک در سال ۸۲ به دنیای سینما راه یافت و سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی جدیدترین تجربه بازیگری او در سینما است.

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در نمایش خانه بوشاسپ درازدست

نمایش خانه بوشاسپ درازدست به کارگردانی علی اتحاد که سال ۹۶ روی صحنه رفت اولین تجربه تئاتری رعنا آزادی ور بود که در این نمایش با مهدی پاکدل همبازی شد.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان

مهدی پاکدل در ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ در ۳۰ سالگی با بهنوش طباطبایی ۲۹ ساله ازدواج کرد، آشنایی آنها از فیلم مصائب دوشیزه در سال ۱۳۸۵ شروع شده بود

در نهایت این زوج بعد از ۶ سال زندگی مشترک خبر طلاق خود را در سال ۹۵ رسانه ای کردند

 ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور

۴.۲/۵ - (۵۰ امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. خیلی به هم میومدن مهدی پاکدل و خانم طبا طبایی واقعا خیلی ….از رعنا آزادی بیشتر معذرت میخوام ولی اصلا به هم نمیاید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا