اخبار فرهنگی

نقاشی های زیبا با خاک در عصر جدید در آستانه فینال

مرحله نیمه نهایی عصر جدید ، نیمه نهایی عصر جدید
چهارمین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید شب گذشته با حضور سه شرکت کننده و حرکات نمایشی بی نظیر روی آنتن رفت.

چهارمین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید

چهارمین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید شب  با  احسان علیخانی گذشته ۳۱ تیرماه ۹۸ روی آنتن شبکه سه سیما رفت. مسابقه بزرگ استعدادیابی عصر جدید در آستانه فینال قرار دارد و با برگزاری پنجمین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید در هفته آینده فصل اول این برنامه پربیننده به پایان میرسد.مرحله نیمه نهایی عصر جدید

مرحله نیمه نهایی عصر جدید با ۱۵ شرکت کننده به انتخاب مردم آغاز به کار کرد و در هر قسمت سه شرکت کننده اجراهایشان را به نمایش گذاشتند و دو نفر با رای داوران راهی مرحله انتخاب مردمی شدند و در نهایت یک نفر به انتخاب مردم به عنوان فینالیست نهایی معرفی شد.

در برنامه شب گذشته عصر جدید چه گذشت

چهارمین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید با حضور گروه پیرامید ، زهرا بیرامی دختر ژله عصر جدید و فاطمه عبادی هنرمند نقاشی با شن کشورمان روی آنتن رفت.

گروه پیرامید

اجرای گروه پیرامید در مرحله نیمه نهایی عصر جدید

 

اولین اجرای برنامه شب گذشته عصر جدید متعلق به گروه پیرامید بود که باز هم به مانند همیشه با اجرایی منظم و گروهی روی صحنه گل کاشتند و موفق شدند که نظر مثبت داوران را جلب کنند.البته آقای آریا عظیمی نژاد گفتند که کمی بی نظمی زیاد است

زهرا بیرامی

اجرای زهرا بیرامی در مرحله نیمه نهایی عصر جدید

زهرا بیرامی دختر ژله ای عصر جدید دومین اجرای برنامه شب گذشته را برعهده داشت و حرکات نمایشی خوبی را به اجرا گذاشت اما نتوانست نظر سید بشیر حسینی و رویا نونهالی را جلب کند و با سه رای سفید راهی مرحله فینال شد.

فاطمه عبادی

فاطمه عبادی شرکت کننده برنامه شب گذشته عصر جدید

آخرین اجرای برنامه شب گذشته عصر جدید را فاطمه عبادی بانوی هنرمند کشورمان برعهده داشت . نقاشی با شن هنر فاطمه عبادی شرکت کننده شب گذشته عصر جدید بود که شب گذشته به نمایش گذاشت و داوران عصر جدید  مخصوصا امین حیایی را به وجد آورد.

فاطمه عبادی

فاطمه عبادی هنرمند برنامه عصر جدید

در بخش پایانی برنامه فاطمه عبادی و گروه پیرامید با نظر داوران راهی مرحله بعد برای انتخاب مردمی شدند.

۴.۳/۵ - (۷ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا