اخبار فرهنگی

شعبده باز در عصر جدید همه را شگفت زده کرد !

عصر جدید ، برنامه عصر جدید

سومین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید

سومین قسمت از مرحله نیمه نهایی برنامه عصر جدید شب گذشته با اجرای احسان علیخانی و رقابت سه شرکت کننده روی آنتن رفت.عصر جدید

سه شرکت کننده برنامه شب گذشته عصر جدید با اجراهایی متنوع و مهیج داوران این برنامه را شگفت زده کردند و در نهایت دو نفر با رای داوران به مرحله نهایی برای انتخاب مردمی راه یافتند.

در برنامه شب گذشته عصر جدید چه خبر بود

اولین شرکت کننده برنامه شب گذشته عصر جدید سعید فتحی روشن شعبده باز ماهر این برنامه بود که با عقب و جلو کردن زمان ، ذهن خوانی و ترفندهای مخصوص خودش شبی متفاوت را در این برنامه رقم زد و با استقبال داوران روبرو شد و چهار رای سفید داوران مخصوصا رویا نونهالی و آریا عظیمی نژاد را کسب کرد.

سعید فتحی روشن

سعید فتحی روشن در مرحله نیمه نهایی عصر جدید

محمدمصطفی حصار پسر ژله ای عصر جدید شب گذشته با ظاهری جدید به این برنامه آمد و حرکاتی نمایشی در دل جنگل را اجرا کرد اما این اجرا نتوانست توجه داوران را جلب کند و دکتر بشیر حسینی و امین حیایی به او چراغ قرمز دادند تنها با دو چراغ سفید و رای تماشاگران در مرحله پایانی حاضر شد.

محمدمصطفی حصار

اجرای شگفت انگیز محمدمصطفی حصار در مرحله نیمه نهایی عصر جدید

آخرین اجرای برنامه شب گذشته عصر جدید متعلق به گروه ریکو بود که نمایشی هیجان انگیز شگفتی ساز شدند و با وجود مصدومیت اعضای گروه توانستند نظر مثبت داوران را جلب کننده و با چهار رای سفید راهی فینال شدند.

گروه ریکو

اجرای گروه ریکو در مرحله نیمه نهایی عصر جدید

در بخش پایانی برنامه از میان سه شرکت کننده راه یافته به مرحله فینال گروه ریکو و سعید فتحی روشن با رای داوران راهی مرحله بعد برای انتخاب مردمی شدند.

داوران عصر جدید

عکسی از داوران عصر جدید در برنامه شب گذشته

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا