اخبار فرهنگی

نمایش عروسکی بی نظیر و حرکات خطرناک در عصر جدید

عصر جدید ، برنامه عصر جدید
 

در برنامه شب گذشته عصر جدید چه گذشت

دومین قسمت از مرحله نیمه نهایی برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی شب گذشته ۲۴ تیرماه ۹۸ روی آنتن شبکه سه سیما رفت.عصر جدید

این قسمت از برنامه عصر جدید با حضور سه شرکت کننده و اجراهایی متفاوت و پرهیجان روی آنتن رفت و در نهایت طبق روال معمول دو نفر برای انتخاب نهایی توسط مردم به مرحله فینال راه یافتند.

دومین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید

اولین شرکت کننده در دومین قسمت مرحله نیمه نهایی عصر جدید محمد زارع پسر ورزشکاری بود که با اجرایی متفاوت و خطرناک روی صحنه عصر جدید آمد. محمد در این قسمت از برنامه عصر جدید به همراه دوستش پوریا روی صحنه حاضر شد و با پرتاب چاقو به سیبلی که پوریا جلوی آن قرار گرفته بود ترس را به استودیوی عصر جدید آورد.

 محمد زارع

اجرای خطرناک محمد زارع در مرحله نیمه نهایی عصر جدید

این اجرای محمد زارع با سه رای مثبت و یک رای منفی از سوی رویا نونهالی به دلیل خطرناک بودن و تغییر در رویه اجرا مواجه شد اما در نهایت تماشاگران با تشویق های مداوم رای رویا نونهالی را به سفید تغییر دادند.

شکوفه عزیزی

اجرای زیبای شکوفه عزیزی در مرحله نیمه نهایی عصر جدید

دومین اجرای برنامه شب گذشته عصر جدید مربوط به شکوفه عزیزی بانوی عروسک گردان و صداپیشه بود که توانست اجرایی بی نظیر را به نمایش بگذارد و با چهار رای سفید در مرحله فینال حضور یابد.

و با تعرف و تمجید های زیاد از طرف دکتر بشیر حسینی روبه رو شد

شکوفه عزیزی بعد از تعریف و تمجیدهای داوران از روزهای اولی که به عصر جدید آمد صحبت کرد و از اینکه میخواست انصراف بدهد و ایمان قیاسی با صحبت هایش مانع از این کار شد گفت و احسان علیخانی لقب سلطان اعتماد به نفس را به قیاسی داد.

رضا آرمند

اجرای رضا آرمند در مرحله نیمه نهایی عصر جدید

رضا آرمند سومین شرکت کننده برنامه عصر جدید بود که با یک اجرای احساسی درباره مادر روی صحنه آمد و مادرش را در این اجرا با خودش همراه کرد و در نهایت با چهار رای مثبت که البته آریا عظیمی نژاد در ابتدا موافق آن نبود در مرحله فینال حضور یافت.

داوران عصر جدید

عکسی از داوران عصر جدید در برنامه شب گذشته

در بخش پایانی برنامه شب گذشته عصر جدید از میان سه شرکت کننده راه یافته به مرحله فینال محمد زارع و شکوفه عزیزی برای انتخاب نهایی توسط مردم راهی مرحله بعد شدند.

شوخی امین حیایی که درد سر ساز شد

 

ماجرا از این قرار بود که در جریان تعریف مجری برنامه از ماجرای محبوس شدن نوجوان سبزه‌روی چابهاری که چندماهی است با پشتک زدن‌هایش مشهور شده است، حیایی به شوخی گفت، باید انقدر خودش را می‌شسته تا سفید شود!

و گویا خیلی ها این شوخی را نژادپرستانه اعلام کرده اند

البته ما اینطور فکر نمیکنیم و به نظرمان این حرف شاید فقط یک شوخی نسنجیده بود

۴.۶/۵ - (۵ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا