اخبار فرهنگی

عصر جدید با اولین قسمت مرحله نهایی روی آنتن رفت

اولین قسمت مرحله نهایی مسابقه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی شب گذشته ۲۳ تیرماه ۱۳۹۸ روی آنتن شبکه سه سیما رفت. این برنامه که اولین قسمت از مرحله نهایی عصر جدید بود طبق روال اعلام شده با حضور سه شرکت کننده که اجراهایی متفاوت را به نمایش گذاشتند روی آنتن رفت.مرحله نهایی عصر جدید

یکی از اتفاقات شگفت انگیز حضور غافلگیرانه لیلا بلوکات در برنامه شب گذشته عصر جدید بود که به همراه پسرانش در این برنامه حضور یافت.

در اولین برنامه مرحله نهایی عصر جدید چه گذشت

گروه پسران خورشید ، سما برهانی و پرهام بنی اسدی و پارسا خائف سه گروه شرکت کننده برنامه شب گذشته عصر جدید بودند که با اجراهایی متفاوت به این برنامه آمدند.

پسران خورشید

پسران خورشید در مرحله نهایی عصر جدید

اولین اجرای برنامه شب گذشته عصر جدید متعلق به گروه پسران خورشید بود که با اجرایی نمایشی در نهایت موفق به دریافت چهار رای مثبت از داوران شدند اما نکته قابل توجه این اجرا حضور دو عضو جدید در این گروه بود که از آسایشگاه فیاض بخش مشهد به پسران خورشید پیوستند و با اجراهایی قابل قبول با توجه به محدودیت جسمانی شان توانستند نقشی در گرفتن رای مثبت از داوران داشته باشند.

لیلا بلوکات

حضور لیلا بلوکات در برنامه شب گذشته عصر جدید

لیلا بلوکات بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان که سالهاست خیریه مهر لیلا را برای حمایت از بچه های بی سرپرست و معلول راه اندازی کرده است و با دو شرکت کننده جدید گروه پسران خورشید در ارتباط بود و به همین بهانه مهمان شب گذشته عصر جدیدی ها شد و صدای ضبط شده یکی از این پسران که میگفت مادر ما فقط لیلا بلوکات است را پخش کرد و از کمک های رویا نونهالی به این خیریه تقدیر و تشکر کرد.

 عصر جدید

اجرای سما برهانی و پرهای بنی اسدی در مرحله نهایی عصر جدید

سما برهانی و پرهام بنی اسدی دو شرکت کننده بعدی برنامه شب گذشته عصر جدید بودند که نبوغ ریاضی شان را به نمایش گذاشتند اما نتوانستند نظر مثبت داوران را جلب کنند و تنها دو رای مثبت از امین حیایی و رویا نونهالی دریافت کردند. و نتوانستند نظر دکتر بشیر حسینی را جلب نمایند

پارسا خائف

خوانندگی پارسا خائف در مرحله نهایی عصر جدید

پارسا خائف آخرین شرکت کننده برنامه شب گذشته عصر جدید بود که باز هم با صدای بی نظیرش توانست با ۴ رای مثبت و تعریف و تمجید بسیار زیاد آریا عظیمی نژاد  راهی مرحله فینال شود.

در پایان اولین قسمت از مرحله نهایی مسابقه عصر جدید گروه پسران خورشید و پارسا خائف برای انتخاب نهایی توسط مردم راهی فینال شدند.

۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا