canاخبار فرهنگی

فیلم شعله ور با بازی امین حیایی و پسرش در نمایش خانگی رسید

شعله ور فیلمی به کارگردانی حمید نعمت الله ، تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله از امروز ۱۹ تیرماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.فیلم شعله ور در نمایش خانگی

این فیلم مردادماه سال گذشته در سینماهای کشور اکران شد و به فروشی بیش از یک میلیارد تومان دست یافت . اگر موفق به تماشای این فیلم در سینماها نشدید از امروز میتوانید در منزلتان به تماشای این فیلم سینمایی بنشینید.

داستان ، بازیگران و تصاویری از فیلم شعله ور

فیلم سینمایی شعله ور برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را برای امین حیایی به ارمغان آورد.

فیلم شعله ور

امین حیایی با فیلم شعله ور در نمایش خانگی

شعله ور قرار بود در سی و پنجم جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید که به دلیل طولانی شدن مراحل فیلمبرداری، نتوانست در این جشنواره به نمایش درآید و سی و ششمین جشنواره فیلم فجر فرصت مناسبی برای اکران این فیلم بود.

امین حیایی

نقش آفرینی امین حیایی در فیلم شعله ور

خلاصه داستان فیلم شعله ور :چیزی که بیش از همه سختی ها و آشفتگی ها، ذهن و زندگی فرید را درگیر و دچار فشار کرده این است که احساس میکند عددی نشده است و این احساس، همه زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد.

دارا حیایی

بازی دارا حیایی در فیلم شعله ور

امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فربد قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری ، پانته آ مهدی نیا، احمد پورخوش و شهریار ربانی بازیگران فیلم شعله ور را تشکیل میدهند.

امین حیایی

بازی امین حیایی در فیلم شعله ور

عوامل فیلم سینمایی شعله ور عبارتند از:کارگردان:حمید نعمت الله ،تهیه کننده:محمدرضا شفیعی، نویسنده:حمید نعمت اله و هادی مقدم دوست، مدیر فیلمبرداری:روزبه رایگا، دستیار اول کارگردان:سعید بیات، مدیر برنامه ریزی:داوود باقری، صدابردار:علی عدالت دوست، طراح گریم:مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس:محمدرضا شجاعی، مدیر تولید:فرشید رئوفی، جانشین تولید:مرتضی پیرهادی، مدیر تدارکات:سعید جعفری، عکاس:امیرحسین شجاعی، دستیار تهیه کننده:سجاد طباطبایی، مشاور رسانه ای:راضیه جباری، مجری طرح:موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

امین حیایی

نقش متفاوت امین حیایی در فیلم شعله ور

فیلم سینمایی شعله ور در ۸ رشته ی بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگری مرد، بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین، بهترین موسیقی و بهترین دستاورد فنی و هنری نامزد دریافت جایزه جشن حافظ شده است.

 

در وب سایت ایران بانو بیوگرافی و مصاحبه و حواشی بازیگران مطرح و توانمند ایرانی را بخوانید بازیگرانی همچون  مهتاب اکبری و پاشا رستمی و مجری توانا باربد بابایی و شومن معروفمون آقای حسن ریوندی

و همچنین آدرس پیج اینستاگرام هنرمندان را بدانید و یا آموزش دیلیت اکانت اینستاگرامرا یاد بگیرید حتما بر روی لینک های بالا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا