اخبار فرهنگی

دعوای دولت و مخالفانش بر سر سریال گاندو

سریال گاندو که حاشیه های زیادی را با روایت برخی از ماجراها و نسبت دادن برخی از اعمال به شخصیت های سیاسی ایجاد کرده بود، امشب به پایان می رسد و از روز شنبه با سریال جدید جایگزین می شود. این سریال فرصتی برای تقابل دولت و مخالفانش را به وجود آورد.

دعوای دولت و مخالفان بر سر سریال گاندو

ماجرا تقریبا از جایی شروع شد که شخصیتی که شباهت بسیاری به ظریف داشت در سریال ظاهر شد. کاراکتری که به گفته بعضی ها چهره درستی از ظریف واقعی در جایگاه وزیر امورخارجه نشان نمی داد.

دعوای دولت و مخالفان بر سر سریال گاندو

ماجرای مبادله جیسون رضاییان در سریال «گاندو»

بعد از ظریف، ماجرای تبادل جیسون رضاییان و مذاکرات مسئولین امنیتی و دولتی درباره آن در سریال پیش کشیده شد و باز مخالفان و دولت بر سر درستی روایت این ماجرا اختلاف نظر داشتند. در سریال دلیل آزادی جیسون رضائیان، فشارهای دولت بیان می شود. در آخرین قسمتی هم که پخش شد، خواهرزاده رییس جمهور در سریال به عنوان جاسوس شناسایی شده و بازداشت می شود.

حسام الدین آشنا، مشاور رسانه‌ای رییس جمهور در توئیتر خود به این سریال انتقاد کرد که با واکنش تهیه کننده آن روبرو شد.

دعوای دولت و مخالفان بر سر سریال گاندو

دعوای دولت و مخالفان بر سر سریال گاندو

دعوای دولت و مخالفان بر سر سریال گاندو

سخنگوی وزارت امور خارجه هم به پخش سریال گاندو و حاشیه هایش اینگونه واکنش نشان داد:

عجیب است؛آنچه درباره وزارت خارجه و شخص وزیر و همکاران ما در این سریال نشان داده می شود خیلی با واقعیت منطبق نیست. اگر به ما می‌گفتند اسناد را به آنها می‌دادیم که کمی فیلمشان واقعی تر باشد. فیلم به لحاظ جلوه‌های هنری فیلم بدی نیست و ای کاش تقوا در آن رعایت می‌شد، بهتر بود.

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال گاندو

بازیگران سریال گاندو

سریالی که داریوش فرهنگ، وحید رهبانی ،  پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگارعابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجیدنوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری، ناره گرگوریان و بهامین تورانی و رابعه اسکویی و صالح میرزا آقایی  وکمند امیرسلیمانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا