اخبار فرهنگی

پایان مرحله دوم عصر جدید با پسر نصرالله رادش و خسرو شکیبایی

مرحله دوم عصر جدید ، برنامه عصر جدید
آخرین قسمت از مرحله دوم مسابقه عصر جدید شب گذشته با حضور پسر نصرالله رادش و یادی از زنده یاد خسرو شکیبایی و سهراب سپهری روی آنتن رفت.

پایان مرحله دوم عصر جدید با چهار شرکت کننده

برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی شب گذشته ۱۶ تیرماه ۱۳۹۸ روی آنتن شبکه سه سیما رفت. این برنامه که آخرین قسمت از مرحله دوم مسابقه عصر جدید بود طبق روال معمول با حضور چهار شرکت کننده و اجراهایی هیجان انگیز روی آنتن رفت.مرحله دوم عصر جدید

مرحله دوم عصر جدید در ۱۵ قسمت و ۱۵ فینالیست که با رای نهایی مردم انتخاب شدند تدارک دیده شده بود که شب گذشته پانزدهمین قسمت آن هم روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

در آخرین قسمت مرحله دوم عصر جدید چه خبر بود

در آخرین قسمت از مرحله دوم عصر جدید چهار شرکت کننده روی آنتن رفتند و شرکت کننده ها با موضوعاتی مختلف و اجراهایی متفاوت لحظاتی هیجان انگیز را برای مردم و داوران رقم زدند.

برنامه عصر جدید

یادی از خسرو شکیبایی در برنامه عصر جدید

اولین اجرای شب گذشته عصر جدید نمایش مفهومی و هنرمندانه گروه شوک بود که با استفاده از فناوری پای خسرو شکیبایی و سهراب سپهری را به برنامه باز کرد و توانست چهار رای مثبت از داوران عصر جدید بگیرد.

گروه سربازان وطن

اجرای گروه سربازان وطن در برنامه عصر جدید

سربازان وطن دومین اجرای شب گذشته عصر جدید را برعهده داشتند و با حرکاتی نمایشی توانستند هیجان را به مسابقه بیاورند و با چرخش هایی بی نظیر روی هوا نظر مثبت داوران را جلب کردند.

رحمان تک دهقان

رحمان تک دهقان خواننده برنامه عصر جدید

رحمان تک دهقان پسر جوان و خواننده کشورمان سومین اجرای برنامه پانزدهم از مرحله دوم مسابقه عصر جدید را برعهده داشت و توانست با سه رای سفید و یک رای قرمز از دکتر بشیر حسینی  راهی مرحله فینال این قسمت از مسابقه عصر جدید شود.

گروه کارونیا

گروه کارونیا در برنامه عصر جدید

گروه کارونیا چهارمین اجرای برنامه شب گذشته عصر جدید را برعهده داشت و با حرکاتی نمایشی و هماهنگ نظر بسیاری از تماشاگران را جلب کردند اما تنها توانستند دو رای مثبت از داوران عصر جدید آقای حسینی و آقای آریا عظیمی نژاد را بگیرند و  در عوض خانم رویا نونهالی همان ابتدا رای سفید داد و در نهایت با انتخاب مردمی در فینال این برنامه حضور داشتند.

در بخش پایانی این برنامه از مسابقه عصر جدید از میان چهار شرکت کننده حاضر در فینال گروه شوک و سربازان وطن برای انتخاب مردمی راهی مرحله فینال شدند.

برنامه عصر جدید

پسر نصرالله رادش (لباس آبی ) در برنامه عصر جدید

در بخش پایانی برنامه امین حیایی از حضور پسر نصرالله رادش بازیگر سرشناس کشورمان در گروه کارونیا خبر داد و او را به عنوان پسر یکی از همکارانش که دوران جوانی را با او گذرانده بود معرفی کرد.

پسر نصرالله رادش در برنامه عصر جدید به عنوان شرکت کننده

۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا