زیبایی

جدیدترین مدل آرایش چشم ملایم و ساده و عربی ۲۰۲۳

مدل آرایش چشم   : امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند از آرایش ساده و ملایم استفاده نمایند زیرا این مدل آرایش ها سن را کمتر نشان می دهند و باعث می شوند چهره طبیعی و جذاب تر به نظر برسد

 مدل خط چشم گربه ای

مدل خط چشم گربه ای

 آموزش خط چشم ساده دخترانه

آموزش خط چشم ساده دخترانه

 خط چشم برای چشمهای بادامی

خط چشم برای چشمهای بادامی

 مدل خط چشم برای چشمهای ریز

مدل خط چشم برای چشمهای ریز

 مدل سایه چشم عربی

مدل سایه چشم عربی

 آموزش خط چشم ساده با مداد

آموزش خط چشم ساده با مداد

پرایمر چشم چیست؟

همانند پرایمر پوست، پرایمر چشم هم، بافت پوست اطراف چشم و پلک رو برای ارایش آماده میکنه و باعث میشه تا آرایش چشم خیلی زیباتر و موندگاتری داشته باشید. علاوه بر این پرایمر چشم کمک میکنه تا سایه چشم درست در جایی که زده شده باقی بمونه و از ریختن، پاک شدن و به هم خوردن آرایش چشم جلوگیری میکنه.

 خط چشم دخترانه مجلسی

 خط چشم دخترانه مجلسی

چگونه از پرایمر چشم استفاده کنیم؟

روش استفاده از این محصول آرایشی خیلی ساده هست و شما میتونید به دو روش مختلف این کار رو انجام بدید. اولین روش این هست که با استفاده از براش کوچک و تمیز، پرایمر چشم رو بر روی پلک و پوست اطراف چشم بزنید و یا اینکه با استفاده از انگشت این کار رو انجام بدید.

 خط چشم دانشجویی

خط چشم دانشجویی

چه زمانی باید از پرایمر چشم استفاده کنیم؟

– بهترین زمان برای استفاده از پرایمر چشم زمانی هست که قراره برای آرایش چشم هاتون از سایه چشم استفاده کنید. پرایمر چشم میتونه خیلی راحت یک پایه مناسب برای آرایش چشم و سایه زدن روی پلک آماده کنه.

– اگر قصد استفاده از سایه چشم ندارید اما دوست دارید رنگ پلک هاتون تا مدت طولانی بدون تغییر باقی بمونه بهتره که قبل از استفاده از کانسیلر، حتما پرایمر چشم بزنید.

– اگر پوست چرب دارید و یا اینکه پوستتون خیلی عرق میکنه لازمه که از پرایمر استفاده کنید.

– اگر تمایل دارید آرایش چشم هاتون موندگاری خیلی زیادی داشته باشید لازم هست که قبل از شروع آرایش چشم پرایمر بزنید تا مواد آرایشی که روی چشم و پلک استفاده میشه موندگاری بیشتری پیدا کنند.

 خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای

نحوه زدن سایه ساده چشم

۱. ابتدا با کمک پرایمر همه قسمت های پلک و پشت چشم را پوشش دهید سپس با کمک یک رنگ سایه چشم طبیعی و همرنگ با پوست خود آرایش روی پلک ها را انجام دهید این کار را می توانید به کمک نوک انگشت یا قلم مو انجام دهید.

 مدل خط چشم ساده دخترانه جدید

مدل خط چشم ساده دخترانه جدید

برای کشیدن سایه چشم بعد از زیرسازی بهتر است روشن ترین رنگ سایه را انتخاب نمایید همچنین می توانید از سایه چشم براق یا هایلایت نیز استفاده نمایید.

رنگ سایه چشم که در این مرحله از آرایش چشم ساده مورد استفاده قرار می گیرد باید تیره تر از رنگ سایه قبلی باشد. توجه داشته باشید که انتخاب سایه با رنگ تیره باعث می شود تا چشم هایتان بعد بگیرد و پلک ها نیز زیبا و بهتر به نظر برسند. از سایه تیره در قسمت بالای پلک و جایی که پلک چشم به صورت عمیق و چین خورده است استفاده می شود.

 مدل خط چشم برای چشمهای درشت

مدل خط چشم برای چشمهای درشت

 

 فیلم آرایش چشم ریز

فیلم آرایش چشم ریز

 

 آرایش چشم ریز و گود

آرایش چشم ریز و گود

در این مرحله نیز از رنگ سایه چشم تیره استفاده کنید و این رنگ سایه را در قسمت بیرونی چشم ها بکشید. هر چقدر رنگ های به کار برده شده برای سایه چشم طبیعی تر باشند آرایش چشم های شما زیبا و جذاب تر به نظر می رسند.
. بعد از کشیدن سایه چشم از ریمل استفاده کنید تا مژه های شما پررنگ و زیباتر به نظر برسند و حالت چشم هایتان نیز بهتر دیده شود. در صورت تمایل می توانید در این مرحله از مژه مصنوعی برای میکاپ چشم هایتان استفاده کنید.

بعد از کشیدن مدل سایه چشم بهتر است سایه را فید کنید. فید کردن سایه چشم یک مهارت است و شما می توانید از براش های آرایشی برای فید کردن سایه چشم استفاده نمایید و مرز بین دو یا چند رنگ سایه چشم را در یکدیگر محو نمایید.

 آرایش چشم ریز و پف دار

آرایش چشم ریز و پف دار

 

خط چشم برای چشمهای گود

خط چشم برای چشمهای گود

برای فید کردن سایه چشم ساده در قسمت روی پلک و لبه های چشم بهتر است این حرکت را به صورت رفت و برگشتی انجام دهید تا رنگ سایه چشم شما یکنواخت و یکدست به نظر برسد توجه داشته باشید که این کار را باید با کمک براش به آرامی انجام دهید و هیچ فشاری روی پلک چشم هایتان وارد نکنید.
. برای محو کردن سایه چشم در قسمت بالایی پلک نیز باید فید کردن را به صورت حرکت رفت و برگشتی انجام دهید.

جدیدترین مدل آرایش چشم ملایم

اگر قصد ازدواج دارید و یا قرار است در مهمانی و مجلس مهمی شرکت کنید حتما به این مطالب ما نگاهی بیندازید مدل ابرو و مدل مو عروس   و عکس عروس  و جدیدترین میکاپ عروس  و مدل تاج عروس  و ژست عروس داماد  و عروس ایرانی قبل و بعد آرایش  و با جدیدترین مدلها ی روز دنیا آشنا شوید

۴/۵ - (۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا