اخبار فرهنگی

در برنامه دوازدهم عصر جدید چه گذشت

ایران بانو : برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی شب گذشته ۳ خرداد ۱۳۹۸ دوازدهمین قسمت از مرحله دوم خود را روی آنتن شبکه سه سیما برد. این برنامه که با اجراهایی پرهیجان و خوانندگی برادرهای کرد زبان کشورمان همراه بود شب سختی را برای تصمیم گیری داوران رقم زد.برنامه شب گذشته عصر جدید

این برنامه از عصر جدید با اجراهایی موفق همراه بود تا جایی که تصمیم گیری برای داوران را در سخت ترین شرایط قرار داد.

برنامه شب گذشته عصر جدید با سه شرکت کننده

در برنامه شب گذشته عصر جدید برخلاف روال معمول که با حضور چهار شرکت کننده برگزار میشد تنها سه شرکت کننده حضور داشتند و هادی مرتضی زاده بازیگر این برنامه به دلیل کسالت از اجرا انصراف داد و این انصراف با واکنش های زیادی همراه شد تا اینکه با ارسال یک ویدئو از برنامه عصر جدید و مردم عذرخواهی کرد.

برنامه عصر جدید

حرکات نمایشی با موتور در برنامه شب گذشته عصر جدید

اولین شرکت کننده های برنامه شب گذشته عصر جدید مربوط به سامان قنبری و میلاد ناصری پسر دوچرخه و موتور سواری بودند که با حرکات نمایشی داوران را به وجد آوردند و چهار رای سفید از آنها گرفتند.

موتورسواری امین حیایی

موتورسواری امین حیایی در برنامه شب گذشته عصر جدید

بعد از حرکات نمایشی فوق العاده ای که سامان قنبری در این برنامه انجام داد امین حیایی هم هوس موتورسواری به سرش زد و برای امتحان کردن موتور سامان روی صحنه عصر جدید آمد اما بعد از یک دور زدن کوتاه با موتور از ادامه این کار به دلیل سرعت بالای موتور منصرف شد.

دختر ژله ای

اجرای زیبای دختر ژله ای در برنامه شب گذشته عصر جدید

زهرا بیرامی دختر ژله ای، دومین شرکت کننده مسابقه عصر جدید بود که با حرکات نمایشی ژیمناستیک داوران و تماشاگران عصر جدید را به حیرت واداشت و در لحظاتی ترس و حیرت را میشد در چهره  تماشاگران و داورانی چون سید بشیر حسینی و رویا نونهالی دید و با چهار رای سفید راهی مرحله فینال انتخاب مردمی شد.

برنامه عصر جدید

اجرای کارزان و عبدالباسط قاسمی در برنامه شب گذشته عصر جدید

آخرین اجرا در برنامه شب گذشته عصر جدید متعلق به کارزان و عبدالباسط قاسمی بود که با اجرای موسیقی اصیل و فولکلوریک داوران را به وجد آوردند و و آقای آریا عظیمی نژاد بسیار از آنها تعریف کرد و گفت کارشان خیلی پیشرفت داشته و عالیه  چهار رای مثبت از آنها دریافت کردند و راه مرحله فینال شدند.

داوران مسابقه عصر جدید

شب سخت داوران مسابقه عصر جدید

این شب از برنامه عصر جدید یکی از متفاوت ترین شبهای این برنامه بود که تصمیم گیری برای داوران به دلیل مهارت های بالای هر سه شرکت کننده بسیار سخت بود اما در نهایت زهرا بیرامی و سامان قنبری و میلاد ناصری به عنوان فینالیست راهی مرحله انتخاب مردمی شدند.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا