اخبار فرهنگی

اجرایی هیجان انگیز و خطر ناک در برنامه عصر جدید

برنامه عصر جدید ، مرحله دوم برنامه عصر جدید
برنامه عصر جدید یکی از پرمخاطب ترین برنامه های سال ۹۸ هستش و تعداد زیاد ارای مردمی در نظر سنجی هایش گواه این ادعا می باشد که احسان علیخانی باز هم در جذب مخاطب موفق بوده است
برنامه عصر جدید شب گذشته اجراهایی پرهیجان و شگفت انگیز را تجربه کرد و یکی از شرکت کننده ها احسان علیخانی را به فکر ازدواج انداخت.

هیجان در قسمت یازدهم از مرحله دوم برنامه عصر جدید

یازدهمین قسمت از مرحله دوم برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی شب گذشته دوم تیرماه ۹۸ روی آنتن شبکه سه سیما رفت. احسان علیخانی در این برنامه از عصر جدید میزبان چهار شرکت کننده با استعدادهای مختلف بود که شبی پرهیجان را در این قسمت رقم زدند.برنامه عصر جدید

در برنامه شب گذشته عصر جدید چه گذشت

طبق روال همیشگی برنامه عصر جدید یازدهمین قسمت از مرحله دوم این برنامه هم با حضور چهار شرکت کننده و استعدادهایی متفاوت روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

برنامه عصر جدید

گروه برتران دومینو در برنامه عصر جدید, رویا نونهالی

اولین اجرای برنامه شب گذشته عصر جدید متعلق به گروه برتران دومینو بود که ماجرایی از سفر یک توریست خارجی به ایران را به تصویر کشیدند و توانستند سه رای مثبت از داوران عصر جدید بگیرند اما آریا عظیمی نژاد ایراداتی به اجرای آنها وارد کرد و رای منفی داد.

برنامه عصر جدید

اجرای پرهیجان گروه ریکو در برنامه عصر جدید

گروه ریکو دومین اجرا در برنامه شب گذشته عصر جدید را برعهده داشتند و نمایشی پرهیجان را در این برنامه به تصویر کشیدند. این اجرا از گروه سه نفره ریکو یکی از پرهیجانترین اجراهای عصر جدید بود که تپش قلب آریا عظیمی نژاد را بالا برد و با فریادهای پرهیجان امین حیایی همراه شد و چهار رای مثبت برایشان به ارمغان آورد.

علی جعفری

علی جعفری قهوه چی محبوب برنامه عصر جدید

سومین اجرا از قسمت یازدهم مسابقه عصر جدید متعلق به علی جعفری قهوه چی محبوب عصر جدیدی ها بود که با چای و املت داوران عصر جدید را مهمان خود کرد و با چهار رای مثبت راهی فینال شد.

آخرین اجرا از برنامه عصر جدید در یازدهمین قسمت از مرحله دوم متعلق به گروه ۴ نفره ستاره ها بود که با اجرایی حیرت آور همه را به تعجب وا داشتند و رکوردی را هم به نام یکی از اعضای گروه ثبت کردند.

برنامه عصر جدید

اجرای گروه ستاره ها در برنامه عصر جدید

اجرای موفق این گروه با چهار رای مثبت از سوی داوران همراه شد, و تعریف و تمجید سید بشیر حسینی را در پی داشت

و در بخش پایانی یکی از اعضای این گروه از مهریه جالب همسرش صحبت کرد و گفت:مهریه همسر من یک اجرای شاد برای بچه های محک است و از عصر جدیدی ها میخواهم من را در این کار یاری کنند . مهریه متفاوت همسر این شرکت کننده مورد توجه اهالی عصر جدید قرار گرفت و همسر این آقا را تشویق کردند و احسان علیخانی به شوخی به این خانم گفت که خانم شما خواهر یا دخترخاله ندارید؟!

در بخش پایانی دو گروه ستاره ها و ریکو به عنوان فینالیست برای حضور در بخش رای مردمی انتخاب شدند.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا