بیوگرافی

بیوگرافی پندار اکبری و همسرش + تصاویر

بیوگرافی پندار اکبری : پندار اکبری بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون از خانواده ای اهل هنر میباشد . وی متولد دهه ۶۰ و پسر عبدالرضا اکبری بازیگر کهنه کار سینمای ایران است. در این بخش از سایت ایران بانو با بیوگرافی این پدر و پسر بیشتر آشنا میشویم. با ما همراه باشید.

 

پندار اکبری و همسر و فرزندش

عبدالرضا اکبری و همسرش ، بیوگرافی پندار اکبری

بیوگرافی پندار اکبری

نام: پندار
نام خانوادگی : اکبری
متولد : ۱۳۶۱
شغل : بازیگر
وضعیت تاهل : مجرد

پندار اکبری و دخترش

عکس پندار اکبری

زندگینامه پندار اکبری

پندار اکبری که راه پدر را در پیش گرفت ، به زودی توانست جای خود را در تلویزیون و سینمای ایران پیدا کند. وی با بازی در سریال فاصله ها به شهرت خود افرود و کاملا شناخته شد. در ادامه بیشتر به جزییات زندگی وی میپردازیم.

پندار اکبری بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد ۱۴ آذر ماه سال ۶۱ در تهران می باشد.وی فارغ تحصیل رشته عکاسی و تصویر برداری می باشد.وی علاوه بر بازیگری در تدوین هم مهارت دارد.وی پسر عبدالرضا اکبری که او هم از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد.وی در سال ۸۰ بازیگری را در آموزشگاه سپیده آذین زیر نظر پدرش آغاز کرد و با سریال نو عروس وارد دنیای بازیگری گردید.از مهم ترین سریال های تلویزیونی وی میتوان به سریال فاصله ها,پنجمین خورشید,سراب,شاید برای شما هم اتفاق بیفتد,دختری به نام آهو,نفوذ,معراجی ها و نیاز را نام برد.

 

خانواده پندار اکبری

پدر پندار اکبری بازیگر توانمند کشورمان عبدالرضا اکبری می باشند و جالب است بدانید که عمو و پدر پندار اکبری نوازنده و استاد ویالن هستند و برادر کوچکترش، عرفان هم نوازنده خوب تنبک و تار است.

پندار اکبری اینستاگرام

همسر پندار اکبری کیست

همسر پندار اکبری :

یندار اکبری ازدواج نکرده و مجرد می باشد

بیو گرافی پدر پندار اکبری

عبدالرضا اکبری (زاده ۱۳۳۲ در کرمان) از هنرپیشگان ایرانی است که در تئاتر، تلویزیون و سینما نقش آفرینی کرده است. او پدر پندار اکبری است.
شروع فعالیت اکبری در تئاتر در سال ۱۳۴۷ بوده است. وی کار خود را در نمایش های تلویزیونی از سال ۱۳۶۰ شروع کرد و در سال ۱۳۶۳ با شرکت در فیلم سینمایی «زندان دوله تو» (رحیم رحیمی پور) به عالم سینما قدم نهاد. وی یکی بازیگران نقش روح الله خمینی (در سنین پایانی وی) در فیلم فرزند صبح است که هنوز به مرحله پخش نرسیده است.

 

آشنایی بیشتر و مصاحبه با پندار اکبری

به نظرتان اگر آدم پدری مشهور و محبوب داشته باشد چقدر خوب یا بد است؟

طبیعتا خوب و دلپذیر است اما به هر حال مشکلاتی هم دارد. مثلا هر وقت همراه پدرم به سینما یا رستوران می رویم ارامش نداریم. برای مردم خیلی جالب است بدانند ما چه غذایی می خوریم یا حتی پول غذایمان چقدر شده است. به هر حال گاهی نگاه های مردم واقعا معذبمان می کند البته این را خیلی خوب می دانم که این توجه ها همه از سر لطف است و برای همین هم خودم بازیگر شدم تا این حس را تجربه و درک کنم اما کاش گاهی رعایت یکدیگر را بکنیم.

– موضوع شهرت پدرتان شما را بیشتر به انزوا سوق داده است یا اجتماعی تر شده اید؟

به نظرو منزوی هستم چون ترجیح می دهم کمتر بیرون بروم و تنهایی ام را دوست دارم.

قد پندار اکبری

پندار اکبری اینستا

– یادتان می اید وقتی پدرتان به مدرسه می آمدند عکس العمل بچه های مدرسه چه بود؟

معمولا عکس العمل جالبی داشتند مثلا اینکه از پدرم در مورد اخر سریال ها سوال می کردند یا از ایشان می خواستند برایشان کاغذی را امضا کنند. به هر حال این چیز ها شاید برای مردم جذاب باشد اما برای ما این گونه نیست.

 

– ایا معلم ها به شما توجه ویژه ای هم داشتند؟

نه تنها توجهی نداشتند بلکه بیشتر سخت می گرفتند.

 

– پسر عبدالرضا اکبری بودن سخت است یا آسان؟

به نظرم چیزی که از همه مهمتر است و باید به آن توجه کنیم این است که آبروی پدر حفظ شود و ارزش زحمات او را بدانیم چرا که او پله پله این مسیر را بالا رفته است. من بسیار پایبند این موضوع هستم که حرمت و ارزش او را حفظ کنم و اینقدر که نگران پدرم هستم نگران خودم نیستم.

 

عبدالرضا اکبری و همسرش

پندار اکبری اینستاگرام

– از مشکلات و معضلاتی که امروز گریبانگیر حوزه بازیگری است قطعاً اطلاع دارید، به نظر شما برای سامان دادن به بحث بازیگری در حوزه سینما و تلویزیون چه باید کرد؟

متأسفانه در این چند سال بچه‌هایی که چهره مناسبی داشته‌اند و با پرداخت پول و… وارد عالم بازیگری شده‌اند. من فکر می‌کنم هر کسی که اینجوری وارد بازیگری شده‌ ظلم به یک دانشکده بازیگری کرده است. ای کاش سازمانی تشکیل می شد که این موارد را کنترل و جهت دهی می‌کردند. چرا مثلاً یک بازیگری که جوان است و پای قرارداد می‌رسد تهدید می‌شود که اگر دستمزد بالایی بخواهی کسی را جایت می‌گذاریم که حاضر است برای ایفای نقش تو پول بدهد. به نظر من باید این موارد به صورت جدی پیگیری و حل شود.

 

– پیشنهاد شما چیست؟

من فکر می‌کنم همین‌طور که در فوتبال یک کمیته، منشور اخلاقی را تدوین می‌کند در اینجا هم با استفاده از کسانی که از هر جهت مورد اعتمادند، استفاده شود و قوانینی برای انتخاب بازیگر در فیلم‌ها و سریال‌ها نوشته شود.

 

شهرت با سریال های پرطرفدار

سریال پنجمین خورشید باعث شناخته شدن وی در سال ۸۸ شد، سپس بازی در سریل فاصله ها در سال ۸۹او را به شهرت رساند و سریال معراجی ها در شناخت هر چه بیشتر وی در سال ۹۳ بی تاثیر نبود

بازیگری، عکاسی و تدوین

من به رشته های فنی علاقه زیادی دارم و به همین دلیل هم سراغ تدوین رفتم

و ۴ سریال را تدوین کردم که البته اگر مشغله های بازیگری نبود، دوست داشتم تدوین های بیشتری انجام دهم، در مورد عکاسی ه دنبال برگزاری یک نمایشگاه هستم تا از رشته تخصصی خودم دور نمانم

پندار اکبری و دخترش

مصاحبه پندار اکبری

بازیگران مورد علاقه

پندار با شاهرخ استخری در بین بازیگران رابطه صمیمانه تری دارد، در ایران بجز پدرش از بازی مهدی هاشمی، آتیلا پسیانی و در خارج ربرت دنیرو و ال پاچینتو و مارلون براندو لذت می برد

 

علاقه به ورزش

پندار اکبری از جمله بازیگرانی است که به شدت طرفدار تیم استقلال است و در مصاحبه ای گفته بود بازی مجبتی جباری و فرهاد مجیدی در استقلال را دوست داشت، خودش نیز شنا و فوتبال رو دنبال می کند

آبروی پدر حفظ شود

به نظرم چیزی که از همه مهم‌ تر است و باید به آن توجه کنیم، این است که آبروی پدر حفظ شود و ارزش زحمات او را بدانیم چراکه او پله‌ پله این مسیر را بالا رفته است. من بسیار پایبند این موضوع هستم که حرمت و ارزش او را حفظ کنم و اینقدر که نگران پدرم هستم، نگران خودم نیستم

 

اینستاگرام پندار اکبری

پندار اکبری نیز مانند بقیه هنرمندان ، در فضای مجازی فعالیت دارد و در اینستاگرام پیج شخصی خودش را دارد.

 

فیلم شناسی پندار اکبری

ژمئو و رولیت جشنواره پارودی
درخونگاه
شال و انگشتر
دپوتات
زن نیک ایالت سچوان

 

سریال

۱۳۶۳ طالب
۱۳۷۷ عید آن سال‌ها
۱۳۸۱ نوعروس
۱۳۸۱ پشت صحنه

پندار اکبری اینستاگرام

اینستاگرام عبدالرضا اکبری

۱۳۸۳ بوی غریب پاییز
۱۳۸۷ طفلان مسلم
۱۳۸۸ پنجمین خورشید
۱۳۸۹ فاصله‌ها

۱۳۹۰ سراب
۱۳۹۱ دختری به نام آهو
۱۳۹۳ معراجی‌ها
۱۳۹۴ نیاز

قد پندار اکبری

پندار اکبری و همسر و فرزندش

۱۳۹۶ ستارخان
۱۳۹۶ ایراندخت
زمزمه محبت
تلاش

رازها و روزها
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
نفوذ
۱۳۹۷ گاندو

 

تله فیلم

داستان‌های ناتمام دنیا
بوسه باد
جان و مرجان
شمال شهر جنوب شهر

مصاحبه پندار اکبری

پندار اکبری

فریاد سکوت
بیگانه با خود
لبخند خدا
تشنج

فیلم سینمایی

معراجی‌ها (فیلم)
مسئله مهین ، مشکل ملیحه (فیلم)

 

تدوین

عسل‌ها و مثل‌ها
فری فضایی
مداح
طفلان مسلم

 

کارگردانی فیلم کوتاه

سنگ نوشته‌ها سخن می‌گویند مستند
کاروان کلیپ
جاده فرعی
گمان

عبدالرضا اکبری و همسرش

قد پندار اکبری

 

بیوگرافی پندار اکبری و همسرش + تصاویر

منبع : ویکی پدیا / بیتوته / نمناک / پیکس کده

۴/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا