بیوگرافی

آدرس اینستاگرام بازیگران ایرانی + تصاویر

آدرس اینستاگرام بازیگران : صفحه اینستاگرام هنرمندان همیشه راهی برای تعامل مخاطبان با هنرمندان مورد علاقه خودشان است. در این مطلب از سایت ایران بانو ، اینستاگرام  برخی از بازیگران سینما و تلویزیون  از جمله خانم لیلا اوتادی رامبد جوان و نگار جواهریان و چندی دیگر از بازیگران را برای شما عزیزان مهیا کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

آدرس اینستاگرام بازیگران

اینستاگرام لیلا اوتادی ، آدرس اینستاگرام بازیگران

اینستاگرام لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بازیگر توانمند ۳۵ ساله ای که فعالیت خود را از سال ۸۱ با فیلم سینمایی چشمان سیاه آغاز کرد و به اوج شهرت رسید. البته ناگفته نماند بعضی از هواداران وی نیز معتقدند او شباهت بسیاری به اسکارلت جوهانسون ، بازیگر هالیوودی دارد. وی نیز در اینستاگرام با هواداران و مخاطبین خود در تعامل است. آدرس صفحه لیلا اوتادی به این نشانی میباشد. https://www.instagram.com/leilaotadii

 

عکس بازیگران در اینستاگرام

اینستاگرام نگار جواهریان

اینستاگرام نگار جواهریان

نگار جواهریان همسر فعلی رامبد جوان بازیگر ۳۶ ساله ای که این روزها بشدت درگیر دنیای حواشی شده نیز از سال ۸۰ فعالیت هنری خود را با فیلم من ترانه ، پانزده سال دارم آغاز نمود. نگار جواهریان نیز در اینستاگرام فعال بوده و طرفداران وی میتوانند به صفحه او به این آدرس https://www.instagram.com/negarjavaheriian وی را دنبال کنند.

 

اینستاگرام هنرمندان

اینستاگرام رامبد جوان

اینستاگرام رامبد جوان

رامبد جوان مجری پرکار و بازیگر و کارگردانی نام آور سینما و تلویزیون که فعالیت خود را از سال ۷۳ در سن ۲۳ سالگی آغاز نموده است . این روزها مانند همسرش بشدت درگیر حواشی و واکنش های مردمی شده است. آدرس صفحه رامبد جوان در اینستاگرام https://www.instagram.com/rambodjavan1 میباشد.

 

اینستاگرام بازیگران ترکیه ای

اینستاگرام  الناز حبیبی

اینستاگرام الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر خوش چهره و بسیار مهربان سینما و تلویزیون که فعالیت خود را به صورت جدی از سال ۷۶ و در سن ۹ سالگی آغاز کرده است. وی نیز در اینستاگرام فعال بوده و به گفته خودش در برنامه دورهمی تمامی کامنت های اینستاگرام خود را میخواند. آدرس صفحه الناز حبیبی در اینستاگرام https://www.instagram.com/elnazhabibi67 میباشد.

 

اینستاگرام هنرمندان پرسپولیسی

اینستاگرام مریم شاه ولی

اینستاگرام مریم شاه ولی

مریم شاه ولی بازیگر جوان و تازه کار تلویزیون که فعالیت خود را از سریال کیمیا در سال ۹۴ آغاز کرده است ، متولد سال ۷۵ میباشد. مریم شاه ولی همچنین در اینستاگرام پیج شخصی خود را به آدرس https://www.instagram.com/maryamshahvali دارد.

 

پست های جدید اینستاگرام هنرمندان

اینستاگرام محمدرضا گلزار

اینستاگرام محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار سوپر استار جذابی که با برنامه برنده باش ، حسابی جای خود را در دل مردم باز کرده بود ، متولد سال ۵۶ میباشد. وی نیز در اینستاگرام فعالیت دارد و هواداران خود را در جریان کنسرت ها و زندگی کاری خود قرار میدهد. آدرس صفحه گلزار در اینستاگرام https://www.instagram.com/rezagolzar میباشد.

 

آدرس اینستاگرام بازیگران

اینستاگرام سحر دولتشاهی

اینستاگرام سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان ، بازیگر پر انرژی سینما و تلویزیون متولد سال ۵۸ میباشد. وی که همیشه حضور درخشانی در آثار خود دارد. در اینستاگرام نیز فعال بوده و با مخاطبین خود در تعامل است. آدرس صفحه سحر دولتشاهی https://www.instagram.com/sahardolatshahi میباشد.

 

عکس بازیگران در اینستاگرام

اینستاگرام امین حیایی

اینستاگرام امین حیایی

امین حیایی بازیگر و خواننده همیشه کوشا و خوش انرژی سینما و تلویزیون متولد سال ۴۹ میباشد. وی که فعالیت خود را از سال ۷۰ و در سن ۲۱ سالگی آغاز کرده است. در اینستاگرام فعالیت داشته و جزییات کار هنری خود را با هواداران خویش به اشتراک میگذارد. آدرس پیج اینستاگرام امین حیایی https://www.instagram.com/amin.hayai میباشد.

 

عکس جدید عکسهای بازیگران در اینستاگرام

اینستاگرام رویا نونهالی

اینستاگرام رویا نونهالی

حتما بازی درخشان رویا نونهالی در سریال خواب و بیدار را به یاد دارید. همان نقش منفی دوست داشتنی ناتاشا ، رویا نونهالی متولد سال ۴۱ میباشد و فعالیت خود را از سال ۶۲ آغاز نموده است. رویا نونهالی در اینستاگرام دارای صفحه شخصی است و آدرس صفحه وی https://www.instagram.com/roya.nownahali میباشد.

 

اینستاگرام بازیگران

اینستاگرام محمدرضا غفاری

اینستاگرام محمدرضا غفاری

حتما شما هم بازی به یاد ماندنی محمدرضا غفاری را در فیلم رویای خیس به یاد دارید. همان پسرک ۱۶ ساله ای که درگیر احساسات زودگذر دوران بلوغ قرار میگیرند و همین احساسات زندگی وی را دگرگون میکند. محمدرضا غفاری متولد سال ۶۴ میباشد. وی فعالیت خود را از سال ۸۴ در سن ۲۰ سالگی آغاز کرده است. همچنین در اینستاگرام صفحه شخصی دارد ، آدرس صفحه وی https://www.instagram.com/mohamadrezaghafari میباشد.

 

عکس جدید بازیگران در اینستاگرام

اینستاگرام هدیه تهرانی

اینستاگرام هدیه تهرانی

هدیه تهرانی بازیگر توانایی که این روزها در شمار بازیگران کم کار محسوب میشود. متولد سال ۵۱ میباشد. وی فعالیت هنری خود را از سال ۷۵ در سن ۲۴ سالگی آغاز نموده است. هدیه تهرانی نیز در اینستاگرام فعالیت داشته و آدرس صفحه وی https://www.instagram.com/hediehtehranioriginal میباشد.

 

بازیگران در اینستاگرام

اینستاگرام طناز طباطبایی

اینستاگرام طناز طباطبایی

طناز طباطبایی بازیگر خوش چهره و کم حاشیه سینما و تلویزیون متولد سال ۶۲ میباشد. وی فعالیت هنری خود را از سال ۸۰ آغاز نموده و رسما وارد دنیای هنر شده است.

طناز طباطبایی نیز در اینستاگرام دارای صفحه شخصی خودش است و با هواداران خود در تعامل است. آدرس صفحه طناز طباطبایی https://www.instagram.com/tannaz.tabatabaeei میباشد.

 

گردآوری  : سایت ایران بانو

 

آدرس اینستاگرام بازیگران + تصاویر

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا