بیوگرافی

بیوگرافی سپیده خداوردی و همسر و فرزندش + تصاویر

بیوگرافی سپیده خداوردی : امروز در این بخش از سایت ایران بانو با بیوگرافی و زندگینامه سپیده خداوردی بازیگر جوان و خوشچهره و با آتیه سینما و تلوزیون ایران  که شاید شما هم بازی درخشان او را در سریال آوای باران به خاطر داشته باشید. در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

همسر سابق سپیده خداوردی

سپیده خداوردی در آمریکا ، بیوگرافی سپیده خداوردی

بیوگرافی سپیده خداوردی

نام : سپیده
نام خانوادگی : خداوردی
متولد : ۱۳۶۰
شغل : بازیگر
وضعیت تاهل : متاهل
همسر : امین نظری

فرزند : سانیار

زندگینامه سپیده خداوردی

شاید شما هم بازیگر نقش مرضیه در سریال آوای باران را بخاطر داشته باشید و علاقه مند باشید بیشتر درباره بازیگر این نقش و زندگینامه وی بدانید. در ادامه با زندگینامه سپیده خداوردی در خدمت شما خواهیم بود.

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ می باشد .سپیده خداوردی دارای تحصیلات ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اراک می باشد.

سپیده خداوردی تا کنون در سریالهایی از جمله از یادرفته ,سریال پروانه و  در مجموعه آوای باران به ایفای نقش پرداخته است وی نیز موسیقی را از سال ۶۹-۶۸ در مدرسه موسیقی آغاز کرده‌ و ۱۱ سال در ارکستر صدا و سیما و ارکستر ملی بوده‌ و در جشنواره جاده ابریشم فستیوال ژاپن جایزه گرفته‌است.

وی بازیگری را با مجموعه “بچه های خیابان” همایون اسعدیان آغاز کرد. وی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند: “ایستگاه بهشت” به کارگردانی نادر مقدس، “قهوه اسپرسو” به کارگردانی رضا بهشتی، “یک گوشه پاک و پرنور” به کارگردانی علی موذنی، “گیلعاد” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و … به ایفای نقش پرداخته است.

 

نوازندگی سپیده خداوردی:

سپیده خداوردی در مدرسه موسیقی زیرنظر وزارت ارشاد درس خوانده و در ضمن خداوردی ۱۱ سال سابقه فعالیت در زمینه موسیقی دارد و نوازنده ارکستر ملی است.

 

دنیای بازیگری سپیده خداوردی

سپیده خداوردی بازیگری را با مجموعه “بچه های خیابان” همایون اسعدیان آغاز کرد. وی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند:“ایستگاه بهشت” به کارگردانی نادر مقدس، “قهوه اسپرسو” به کارگردانی رضا بهشتی، “یک گوشه پاک و پرنور” به کارگردانی علی موذنی، “گیلعاد” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و … به ایفای نقش پرداخته است. او با بازی خوبش در سریال گلرخ طرفداران زیادی پیدا کرد. داستان دختری به نام گلرخ است که دوست دارد با مرتضی ازدواج کند ولی پدر و مادر او به ازدواج رضایت نمی دهند، گلرخ با پافشاری بسیار بالاخره آن دو را راضی می کند. مرتضی به پیشنهاد گلرخ ادامه تحصیل میدهد.

 

 

سپیده خداوردی بی حجاب

سپیده خداوردی اهل کجاست

خانواده سپیده خداوردی

او یک برادر کوچکتر از خود دارد که متولد ۶۳ است و مهندسی معدن خوانده ولی شغلش نقاشی و مجسمه سازی است .

همسر سپیده خداوردی

همسرش امین نظری است و یک پسر به نام سانیار دارد.
نظری نوازنده گیتار الکتریک است و در زمینه موسیقی فعالیت می کند.

 

نحوه آشنایی با همسرش

با همسرم در پشت صحنه سریال “عصر پاییزی” آشنا شدم و بعد از مدتی حس کردم که زبان مشترک زیادی با هم داریم و برای اینکه نظراتمان را به یکدیگر نزدیک کنیم احتیاجی به صرف زمان طولانی نداریم و وقتی موضوع ازدواج پیش آمد حس کردم می تواند شریک خوبی برایم باشد.

ورزش

این بازیگر با اشاره به دوران بارداریش بیان می دارد:پیش از دوران بارداری به شکل منظمی ورزش میکردم اما با شروع بارداری، شرایط جسمانی ام امکان ورزش کردن را به من نمیداد و هر وقت روی تردمیل می رفتم سرم گیج می رفت و باعث می شد نتوانم ورزش کنم

 

تدریس موسیقی

سپیده خداوردی که در مدرسه موسیقی درس خوانده و نوازنده ارکستر ملی است در جایی از گفتگویش به این اشاره میکند که حتی در ماههای آخر بارداری هم به تدریس موسیقی می پرداخته. وی می گوید:با وجود اینکه در ماه نهم بارداری به سر می برم اما کارهای مربوط به تدریس موسیقی ام را انجام می دهم و از آن غافل نشدم.

درباره پسرش

این بازیگر درباره فرزندش که یک پسر است می گوید:من سالها به موازات کار بازیگری در عرصه موسیقی فعال بودم و دلبستگی زیادی به این حرفه دارم و از آنجا که همسرم هم در این حیطه فعالیت میکند دوست دارم پسرم وقتی بزرگ میشود نسبت به موسیقی بی تفاوت نباشد، در این حوزه کار کند. البته دوست دارم فعالیتش در این حرفه دلی باشد.

سپیده خداوردی در کودک شو

امین نظری همسر سپیده خداوردی

اینستاگرام سپیده خداوردی

سپیده خداوردی در اینستاگرام نیز پیج شخصی خود را دارد.

 

مصاحبه با سپیده خداوردی

هنوز هم عیدی می گیرید؟

– شاید باورتان شود ولی هنوز هم عیدی می گیرم و اگر کسی به من عیدی ندهد دلم می گیرد. یادم می آید وقتی دبیرستانی بودم همه می گفتند شما دیگر خانم شده اید آخر ما چی به شما بدهیم که راضی باشید ولی جدی عیدی گرفتن را دوست دارم نه تنها عیدی بلکه کلا کادو دادن و گرفتن را خیلی دوست دارم.

بیشتر دوست دارید عیدی تان نقدی باشد یا غیرنقدی؟

– مشخصا نقدی.

امین حاجی نظری

سپیده خداوردی اینستاگرام

چرا؟

– خب، چون اگر نقدی باشد قطعا خودم می روم و چیزی که دوست دارم را با آن می خرم و حتی برای کسی که کادو را می دهد هم می تواند شیرین تر باشد. از همان بچگی هم به این صورت بودم که کادویی که برام می گرفتند باید به سلیقه ام می آمد چه از نظر رنگ چه از نظرات دیگر چون اگر غیر از این باشد ترجیح می دهم نداشته باشم چون به نظرم حسی به آن ندارم.

 

چقدر از سفره هفت سین چیدن لذت می برید؟

– راستش من بیشتر از سفره هفت سین چیدن مادرم لذت می بردم چون واقعا خوشگل و با عشق می چیند و هر سالش با سال دیگر تفاوت دارد.

من خودم هم می چینم ولی تا حالا پیش نیامده که با خودم بگویم آخ جون امسال سفره هفت سین بچینم و این را خیلی دوست دارم که عیدها اصلا تهران نباشم و فضای جدیدی را در سال جدید تجربه کنم.

 

چرا؟

– بعضی وقت ها دوست دارم متفاوت زندگی کنم و از حالت روتین زندگی خارج شوم.

 

کدام یک از سین های هفت سین را بیشتر دوست دارید؟

– سیب قرمز و سبزه هم چون می توانی آرزو کنی و گره بزنی.

سپیده خداوردی بی حجاب

سپیده خداوردی در آمریکا

پس اهل سبزه گره زدن هم هستید؟

– اگر عمری برای سبزه باقی بماند بله، چون همیشه سبزه من به گره زدن و به جوی رود آب انداختن نمی رسد و خیلی زود خراب می شود ولی من همیشه در فضای سبز می روم و این کار را می کنم.

 

جای خالی در میان سین های سفره هفت سین تان احساس می کنید؟

– جای خالی راستش نه چون سانیار که آمد خود من هم سپیده هستم پس نه جای خالی حس نمی کنم. راستش خیلی دوست دارم سانیار را داخل سفره هفت سین بگذارم و هشت سین بچینم ولی متاسفانه آنقدر شیطونه نمی ماند.

چند سال اخیر عید برای شما رنگ و بوی دیگری دارد، عید با یک کوچولو چه رنگ و بویی دارد؟

– یک سال که بار دار بودم و سال بعدش هم که سانیار به دنیا آمده بود و می توانم بگویم بدترین عید دوران عیدم، عید سال ۹۵ بود چون به خاطر مریضی سانیار تا صبح بیمارستان بودیم و اصلا آن سال نرسیدم سفره هفت سین بچینم و عید امسال هم که کمی بزرگ تر شده و باید بهش نزدیک تر بشوم تا ببینیم چه می شود و انشاءالله هر چه پیش آید خوش آید.

البته فکر کردن به چیدمان سفره هفت سین برای خانواده های بچه دار یکم سخت تر است چون مگر می شود بچه داشته باشید و بتوانید چیزی برای تزیین دم دست بگذارید.

جدایی سپیده خداوردی از همسرش

سپیده خداوردی در کودک شو

به سانیار امسال عیدی هم می دهید؟

– قطعا، چرا که نمی دهم. تازه پیش پیش می دهم.

 

چه چیزی به او می دهید؟

– باب اسفنجی و ماشین خیلی دوست دارد وسعی می کنم هر چیزی که خوشحالش می کند را برایش تهیه کنم چون خودم هدیه گرفتن را خیلی دوست دارم برای همین هر موقع از سر کار بر می گردم خانه برای سانیار یک هدیه کوچک هم شده می گیرم چون مطمئنم خوشحال می شود.

حضور فرزند در زندگی حرفه ای کاری شما چه تاثیری داشته، اصلا تاثیرش مثبت بوده یا منفی؟

– تاثیر خاصی نداشته که حالا بخواهم بگویم مثبت بوده یا منفی چون حوزه خانوادگی من بسترش طوری است که کارم چه باشد چه نباشد پیش می رود و فقط شاید مسائل کمی سخت تر شود مثل زمانی که شما ازدواج می کنید و همه این تاثیر مستقیم روی تعهد شما در زندگی شخصیتان است و اصلا ربط و ارتباطی با کم کاری یا پرکاری من ندارد.

علت جدایی سپیده خداوردی از همسرش

همسر سپیده خداوردی کیه

شیطنت سانیار به کی رفته؟

– راستش احتمالا به پدرش رفته اما این را بگویم هنوز بین به کی رفتن شیطنت سانیار در خانواده ما دعواست، خانواده من می گویند سپیده که اصلا شیطون نبوده، خانواده همسرم هم می گویند والا اصلا ما بین مان بچه شیطان نداشتیم. خب این هم یکی از شیرینی های بچه است که بعضی از صفاتش آخر هم مشخص نمی شود به چه کسی رفته است اما به نظر من به پدرش رفته است.

کدام شیطنتش شما را دیگر کلافه می کند؟

– ببینید سانیار زیاد شیطون نیست، زیادی پر انرژی و کنجکاوه یا شاید هم ما مثل قدیمی ها نمی توانیم پا به پای بچه بدویم فکر خمی کنیم بچه های مان شیطون هستند ولی در کل من از شیطنت ها یا بازیگوشی های سانیار خسته نمی شوم، بیشتر از اینکه توانم آنقدر نیست که پا به پایش باشم ناراحت می شوم.

 

اهل ورزش کردن هم هستید؟

– ای وای. دست روی دلم نگذارید که خون است. ورزش کمترین زمانش برای من پیاده روی و هر روز یا سه روز در هفته استخر رفتن بود ولی از زمانی که کوچولومون به دنیا آمده من به دلایل مختلف نتوانستم ورزش بکنم و حالا ورزش کردن من همین سر کار رفتن و آمدن شده است و در مجموع به امید روزی که مهد برود و بس.

 

فیلم شناسی

سوابق موسیقی و نوازندگی

فارغ‌التحصیل هنرستان موسیقی تهران
ساز تخصصی اول تار، دوم کنترباس
ستارهٔ جشنواره موسیقی فجر ۱۳۷۴
نوازندگی در ارکستر ملی به رهبری استاد فرهاد فخرالدینی از سال ۱۳۷۸

برنده جایزه مین اون فستیوال جاده ابریشم – ژاپن –به سرپرستی مجید اخشابی گروه مهر آوا
نوازنده گروه استاد محمدرضاشجریان در تورهای دبی، استانبول، انگلیس و تورهای اروپا و آمریکا
مدرس پیانو، تار، تنبک، تئوری موسیقی و سلفژ، وزن خوانی و…
عضویت در ارکستر البرز به رهبری استاد لوریس چکنواریان و استاد مجید انتظامی

جدایی سپیده خداوردی از همسرش

شغل همسر سپیده خداوردی

عضویت در ارکستر ملل به خوانندگی سالار عقیلی
عضویت در اولین گروه موسیقی بانوان (چکاوک آزاد و تذرد)
همکاری با ارکستر رودکی و باربد به خوانندگی مختاباد
تدریس در دانشگاه الزهرا

انتشار مجموعه شعر خوانی ” سپیدار” -شعر هوشنگ ابتهاج و آهنگسازی مجید درخشانی ۱۳۹۷
انتشار مجموعه شعر ” قاصدک سپید” ۱۳۹۷
انتشار آلبوم موسیقی “قاصدک سپید” ۱۳۹۸ با نوازندگی رضا لمانی، همایون نصیری و …

 

سینمایی

پیمان (۱۳۹۰)
ایستگاه بهشت (۱۳۸۵)

 

مجموعه تلویزیونی

عروس تاریکی (۱۳۹۸)
سریال محکومین به کارگردانی حسین قناعت (۱۳۹۶)
در قصه‌ها زندگی می‌کنند (۱۳۹۵، داود بیدل)
شبهای سبز (داود بیدل)

یکی از میان همه به کارگردانی ابراهیم شیبانی
آوای باران (۱۳۹۲)
عصر پاییزی (۱۳۹۲)
پروانه (۱۳۹۲)

به خاطر مونا (۱۳۹۱)
سهمی برای دوست (۱۳۹۱)
از یاد رفته (۱۳۹۰)
گیلعاد (۱۳۸۸)

جدایی سپیده خداوردی از همسرش

همسر سابق سپیده خداوردی کیست؟

بچه‌های خیابان، کارگردان: همایون اسعدیان (۱۳۸۲)
فیلم کوتاه هستی
فیلم کوتاه روزی روزگاری
فیلم مستند-داستانی حوض ایرانی به کارگردانی پریسا عشقی

سریال ۶۰ قسمتی «عروس تاریکی» تهیه‌کننده: محمدرضا تخت کشیان، کارگردان: محمود معظمی (۱۳۹۶)
سریال ۳۰ قسمتی «مرگ خاموشی»، کارگردان: احمد معظمی

 

تله فیلم

یک‌گوشه پاک و پر نور (۱۳۸۷)
کابوس به کارگردانی رضا بهشتی
قهوه اسپرسو به کارگردانی رضا بهشتی
راز فانوس به کارگردانی انوش جعفریان

بومرنگ به کارگردانی اسماعیل فلاح پور
فیلم سینمایی غافل
به خاطر مونا (۱۳۹۱)
جایی بالاتر از ابرها به کارگردانی موسی پایین محله

«در قصه‌ها زندگی می‌کنند» داوود بی دل

 

تئاتر

تئاتر آنتیگونه
پاریس شهر خوبی برای فراموشی نیست
هیچ‌کس مثل تو مال این‌جا نیست
با جانی دپ در فتوشاپ

سپیده خداوردی در آمریکا

سپیده خداوردی در آوای باران

 

بیوگرافی سپیده خداوردی و همسر و فرزندش + تصاویر

منبع : ویکی پدیا / نمناک / بیتوته / حرف تازه/ تالاب

۴/۵ - (۱۲ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. باسلام من ک بسیار زیاد این هنرپیشه رو دوست دارم وهمچنین کارشون رو آرزومه یک بارم شده از نزدیک ایشون رو ببینم و آرزوی سلامتی و خوشبختی براشون و همچنین خانواده محترمشون دارم ای کاش بازم سریال هایی ک ایشون حضور دارن پخش بشود ارزوی موفقیت سپیده خانم خداوردی عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا