بیوگرافی

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده و همسرش + تصاویر

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده : در این بخش از سایت ایران بانو با بیوگرافی شهرزاد کمال زاده بازیگر توانمندی که با ابزی در سریال راه طولانی به شهرت زیادی رسید و پس از آن گزیده کار شد همچنین او شباهت بسیاری به متین ستوده دارد در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

نام همسر شهرزاد کمال زاده

 بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

نام : شهرزاد
نام خانوادگی : کمال زاده
متولد : ۱۳۶۴
شغل: بازیگر
وضعیت تاهل : مجرد

 

زندگینامه شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده که شروع فعالیت خود را از ۱۶ سالگی آغاز کرده است متولد دهه ۶۰ در تهران است. خیلی ها به دلیل شباهت ظاهری او را با متین ستوده اشتباه میگیرند. در ادامه این مطلب بیشتر به زندگی خصوصی وی میپردازیم. با ما همراه باشید.

شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد ۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۴ در تهران می باشدو .او در سن هفده سالگی وارد دانشگاه شد و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر است.

شهرزاد یک خواهر دارد که البته دلش نمی‌خواهد او بازیگر شود البته پدر شهرزاد هم با بازیگر شدن خود او چندان موافق نبود.

او می‌گوید: من از کودکی به بازیگری علاقه داشتم، ولی پدرم علاقه‌ ای نداشت که من وارد این حرفه شوم، از ۱۶ سالگی به طور آهسته و پیوسته وارد این حرفه شدم .

 

شهرزاد کمال زاده درباره علت مخالفتش با بازیگری خواهرش توضیح می‌دهد: سینما واقعا حرفه سختی است. تو باید در شرایط نامناسب جوی، شب، روز و … کار کنی و خیلی چیزها را تحمل کنی. شاید مسائلی هم وجود داشته باشد اما من دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم.

بازی کوتاه شهرزاد در سریال هزاران چشم در سال ۱۳۸۰ به کارگردانی کیانوش عیاری اولین تجربه او در سن ۱۶ سالگی بود، در سال ۱۳۸۳ با بازی نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد عالم سینما شد

 

شهرزاد کمال زاده و متین ستوده

شهرزاد کمال زاده و خواهرش

 

او پس از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال ۱۳۹۱ با پخش سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی از شبکه یک تلویزیون و بازی در نقش بهاره به شهرت رسید

شهرزاد کمال زاده بازیگری را از سال ۸۱ با حضور در سریال هزاردستان کیانوش عیاری شروع کرد و سال ۸۳ وارد سینما شد.

وی با حضور در سریال راه طولانی که در سال ۹۰ پخش شد توانست به خوبی دیده شود و بعد از آن در چندین سریال و فیلم حضور یافت.

همسر شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

من مجردم اما بازیگران زنی که این روزها می گویند چون متاهل هستند پس دیگر کاری به آنها پیشنهاد داده نمی شود برای من غیر قابل پذیرفتن است، چرا که همه ما می دانیم بانوان متاهل زیادی در سینما و تلویزیون به شکل پرکار حضور دارند که هم متاهل هستند و هم چند فرزند دارند اما حضور فعالانه در سینما و تلویزیون دارند.

 

شهرزاد علاوه بر سینما و فوتبال به حیوانات هم خیلی علاقه دارد.

این بازیگر هنوز مجرد است. او درباره خصوصیات فرد ایده‌ آل برای ازدواج می‌گوید: مهم‌ترین مساله است این‌ که خانواده‌ دوست باشد و انگیزه داشته باشد و ذهنش باز باشد و بتواند زندگی مشترک را درک کند و از منیت به دور باشد، همین

او ادامه می‌دهد: بازیگران زنی که این روزها می گویند چون متاهل هستند پس دیگر کاری به آنها پیشنهاد داده نمی شود برای من غیر قابل پذیرفتن است، چرا که همه ما می دانیم بانوان متاهل زیادی در سینما و تلویزیون به شکل پرکار حضور دارند که هم متاهل هستند و هم چند فرزند دارند اما حضور فعالانه در سینما و تلویزیون دارند.

شباهت متین ستوده و شهرزاد کمال زاده

بیماری شهرزاد کمال زاده

شهرزاد آرزوهای زیادی دارد:اول از همه دوست دارم به عنوان یک انسان برای مردم و اطرافیانم سودمند باشم. در درجه بعد فکر می کنم باید به خیلی از آدم ها کمک کنم. در نهایت هم دوست دارم اول تمام دنیا را ببینم و بعد از دنیا بروم. دوست دارم به جایی برسم که بتوانم اثری متفاوت از خودم به جا بگذارم. یک نقش هایی وجود دارد که هنوز خودم را در قالب آنها محک نزدم. دوست دارم این نقش ها را تجربه کنم و جنس های مختلف بازی را تجربه کنم. هنوز فکر می کنم راه طولانی را در پیش رو دارم که در کارم به طور کامل موفق شوم.

او ادامه می‌دهد: به نظرم آرزو باعث زنده نگه داشتن امیدهای انسان می شود و انگیزه انسان را برای زندگی هر روز پر رنگ تر می کند.

 

شهرزاد کمال زاده در بیمارستان

شهرزاد کمال زاده بازیگر سریال رنگ شک که گویا در بیمارستان بستری است با انتشار عکسی در اینستاگرامش از هوادارانش خواست برایش دعا کنند.

کمال زاده با انتشار عکسی نوشت: برام دعا کنید…

با اینکه مشخص نیست علت بستری شدن شهرزاد کمال زاده در بیمارستان چه بوده است, اما هم برای او دعا می کنیم.

 

شهرزاد کمال زاده مهمان برنامه خوشا شیراز شد

شهرزاد کمال زاده بازیگر جوانی که در فیلم مرز خوشبختی در تلویزیون خوش درخشید مهمان برنامه خوشا شیراز با اجرای موفق احسان کرمی شد و ناگفته هایی از دلیل ازدواج نکردن و نارضایتی از رفتار مردم در فضای مجازی گفت.

برنامه تلویزیونی «خوشا شیراز» به تهیه کنندگی شهریار باقری نژاد و کارگردانی فرزاد کشاورز، جمعه هر هفته از سیمای مرکز فارس روی آنتن می رود و این هفته نیز میزبان احسان کرمی و شهرزاد کمال زاده بود.

 

احسان کرمی در ابتدای این برنامه درباره حضورش در رادیو و برنامه «جمعه ایرانی» گفت:«حضور در آن برنامه برای من افتخار بسیار بزرگی بود، «جمعه ایرانی» عوامل بسیار خلاق و حرفه ای و خارق العاده ای داشت، اما سیاست های رادیو ایران طوری بود که «جمعه ایرانی» تعطیل شد، من همیشه خودم را مدیون سعید توکل و این برنامه می دانم.»
کرمی در ادامه افزود:«اگر قرار باشد عنوان شغلی به من داده شود، قاعدتا باید بازیگری باشد، من بازیگر تئاتر هستم، در رادیو هم بازی کردم و اجرا را زیر مجموعه بازیگری می دانم.»
او ادامه داد:«سخت ترین کار جهان بازی در برنامه ای هست که کارگردانش ایرج طهماسب هست، یعنی سریال «کلاه قرمزی»؛ هرچند شیرین ترین کاری هم هست که انجام داده ام.

شهرزاد کمال زاده اینستاگرام

قد شهرزاد کمال زاده

سریال «کلاه قرمزی » که برای نوروز ۹۶ تهیه شد، جالب ترین «کلاه قرمزی» بود که ساخته شد و متأسفم که امسال در ایام نوروز پخش نشد. ما بیست قسمت آماده پخش کردیم ولی پخش نشد که من از علت پخش نشدنش بی خبرم. نبودن دنیا فنی زاده در ابتدای ضبط «کلاه قرمزی ۹۶» تمام ما خصوصا آقای طهماسب را با بغض و اشک همراه کرد ولی خانم شیما بخشنده که از امسال عروسک گردان کلاه قرمزی بودند، بسیار در کارشان عالی هستندم. ما به خاطر نبودن دنیا فنی زاده بیشترین و بهترین تلاشمان را کردیم که کلاه قرمزی ۹۶ بسیار عالی شود.»

 

اینستاگرام شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده در فضای مجازی نیز فعال بوده و پیج اینستاگرام دارد.

 

گفتگو با شهرزاد کمال زاده در برنامه خوشا شیراز

در ادامه برنامه، شهرزاد کمال زاده، بازیگر سریال های تلویزیونی گفت:«من از کودکی به بازیگری علاقه داشتم، ولی پدرم علاقه ای نداشت که من وارد این حرفه شوم، از ۱۶ سالگی به طور آهسته و پیوسته وارد این حرفه شدم و حدود ۱۶ سال است که دارم بازیگری می کنم.»
کمال زاده ادامه داد:«من اگر هنر خوانده بودم بدون شک راحت تر بودم چون وقتی یک نفر تئوری یک کار را بداند، راحت تر است ولی چون پدرم دوست داشت که من یک رشته مهندسی بخوانم، در دانشگاه کامپیوتر خواندم ولی من بازیگری را از قبل از دانشگاه شروع کرده بودم.»

 

مصاحبه با شهرزاد کمال زاده

خودت را به طور کامل معرفی کن.

– هفتم فروردین سال ۱۳۶۴ در تهران متولد شدم. هفده سالگی وارد دانشگاه شدم و در رشته کامپیوتر ادامه تحصیل دادم. اولین کار حرفه ای ام سریال «هزاران چشم» بود که در سن شانزده سالگی به عنوان اولین تجربه تصویری با آقای کیانوش عیاری همکاری کردم.
هر چه سواد بازیگر بالاتر باشد به نظرم در کارش موفق تر خواهد بود. حالا این سواد می تواند شامل هر چیزی باشد. در کنار بازیگری شخصا به رشته کامپیوتر علاقه داشتم و خانواده ام هم دوست داشتند که در این رشته ادامه تحصیل بدهم. در سال هایی که مشغول تحصیل در این رشته بودم سعی کردم اطلاعاتم را در مورد بازیگری افزایش دهم و با مطالعه و فیلم دیدن تلاش کردم که از این رشته فاصله نگیرم. در همین بین سعی کردم رابطه ام را با سینما حفظ کنم و به همین دلیل در چند کار به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان حضور داشتم تا اطلاعاتم پیرامون سینما بیشتر شود.

 

چطور با رضا کریمی آشنا شدی؟

– تقریبا دو سال پیش افتخار بازی در فیلم «آدمکش» به کارگردانی آقای رضا کریمی نصیبم شد و از همان جا با خصوصیات هنری ایشان آشنا شدم. اگر چه نقش کوتاهی در این فیلم برعهده من بود اما آن را دوست دارم و کار با رضا کریمی در همان نقش کوتاه هم برایم لذتبخش بود.

 

همین همکاری هم باعث شد به «راه طولانی» بپیوندی؟

– بله، البته من یکی از آخرین بازیگرانی بودم که به این پروژه پیوستم اما در مجموع همکاری خوبی که با آقای کریمی در آدمکش داشتم باعث شد که ایشان من را برای بازی در این سریال تلویزیونی انتخاب کنند.

بیماری شهرزاد کمال زاده

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده, شهرزاد کمال زاده بی حجاب

چند ماه درگیر این مجموعه بودی؟

– فکر می کنم از فروردین ماه پیش تولید این سریال آغاز شد و در نهایت بیست آذر ۹۰ هم تصویر برداری به پایان رسید. در مجموع حدود ۹ ماه تصویربرداری این سریال طول کشید.

 

از همکاری ات با رضا کیانیان و افسانه بایگان برایمان بگو.

– در این سال ها با بازیگران بزرگی همبازی بوده ام. مثلا اولین پروژه ای که در آن حضور پیدا کردم فیلمی بودن که در شانزده سالگی کار کردم و آقای مهدی هاشمی نقش پدرم را بازی می کردند. اکرم محمدی هم مادرم بودند، اما «راه طولانی» اولین مجموعه ای بود که به من فرصت همبازی شدن با بزرگانی چون رضا کیانیان و افسانه بایگان را می داد. صادقانه می گویم که روزهای اول کمی استرس داشتم اما بعد از اولین بار که مقابل این در بزرگوار بازی کردم تمام ترسم از بین رفت.

 

او در سال ۱۳۸۳ با بازی نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد عالــم سینما شد.
او درباره آرزوی بازیگری هم توضیح می‌دهد: خیلی ها هستند که آرزو دارند بازیگر شوند. من هم از دوران نوجوانی بازیگری را به شکل یک آرزو می دیدم و تلاش زیادی کردم تا به این آرزو برسم. به هر حال این حرفه هم مثل همه شغل های دنیا سختی ها و ناملایمات خاص خودش را دارد. نمی توانم توصیه کنم که کسی به سمت بازیگری بیاید یا نه! فقط این را می دانم که اگر کسی آرزو دارد تا به چیزی برسد باید تمام تلاش خود را به کار ببندد تا به آن برسد.

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده و متین ستوده

شهرزاد از مرگ می‌ترسد و می‌گوید: چون هنوز آرزوهای زیادی دارم یک مقدار نگران می شوم. اینکه نمی دانم چطور از دنیا خواهم رفت و بعد از مرگم چه سرنوشتی در انتظارم است باعث نگرانی ام می شود اما چون لحظاتی در زندگی ام وجود داشته که تا حدی مرگ را حس کرده ام، از ترسی که همه از مرگ دارند به نوعی عبو رکرده ام. چند بار با ماشین تصادف های بسیار وحشتناک و بدی داشتم که تا مرز مرگ پیش رفتم اما به خواست خدا اتفاقی برایم نیفتاد.

 

شهرزاد کمال زاده خیلی بی‌حاشیه است. او می‌گوید: همیشه سعی کردم خودم را از حاشیه دور نگه دارم. اگرچه خیلی ها می گویند حاشیه باعث بهتر دیده شدن بازیگر می شود اما من معتقدم حاشیه در اغلب اوقات باعث ایجاد مشکل و مزاحت برای کار بازیگر می شود. من خودم همیشه سعی کرده ام که نه تن به حواشی دهم نه حاشیه سازی کنم.

او در جواب این سوال که آیا همین دور بودن از حاشیه باعث نشده از قافله عقب بماند، می‌گوید: نه، چون معتقدم کسانی که با حاشیه خودشان را بالا می کشند دوام زیادی ندارند. به نظرم خروجی خوبی که از کار به مخاطب منتقل می شود بهتر از هر چیز دیگری باعث دیدنه شدن بازیگر می شود و نیازی به حاشیه سازی نیست.

 

فیلم‌شناسی شهرزاد کامل زاده

ذوب شدن پادشاه (۱۳۹۳)
روزگاری عشق و خیانت (۱۳۹۲)
بشارت به یک شهروند هزاره سوم (۱۳۹۱ محمدهادی کریمی)
عقاب صحرا (۱۳۹۱ مهرداد خوشبخت)

آدمکش (۱۳۹۰ رضا کریمی)
سپید و سیاه (۱۳۸۸)
نامزد آمریکایی من (۱۳۸۷ داوود توحید پرست)
همخانه (۱۳۸۶ مهرداد فرید)
دیشب باباتو دیدم آیدا (۱۳۸۳ رسول صدرعاملی)

 

ویدیویی

بگذارید میترا بخوابد (۱۳۹۵)

اینستاگرام شهرزاد مدیری

شهرزاد کمال زاده در کربلا

مجموعه تلویزیونی

١٣٩٨ – عروس تاریکی یا سریال بوی بارارن (محمود معظمی)
۱۳۹۶ – سفر در خانه (بهمن گودرزی)
۱۳۹۵ – در قصه‌ها زندگی می‌کنند (داود بیدل)
۱۳۹۵ – مرز خوشبختی (حسین سهیلی زاده) (شبکه دو)

۱۳۹۵ – دیوار شیشه ای (راما قویدل)
۱۳۹۵ – آرام می‌گیریم (روح‌الله سهرابی) (شبکه دو)
۱۳۹۴ – نیاز (حسین سهیلی‌زاده) (شبکه اول)
۱۳۹۳ – زمستان گرم (رسول صانعی) (شبکه تهران)

۱۳۹۳ – آمین (بهرنگ توفیقی) (شبکه اول)
۱۳۹۳ – رنگ شک (فریبرز عرب نیا) (شبکه سوم)
۱۳۹۳ – زخم (مسعود آب پرور)(شبکه سوم)
۱۳۹۲ – بچه‌های نسبتاً بد (سیروس مقدم) (شبکه اول)

شهرزاد کمال زاده در ممنوعه

شهرزاد کمال زاده و حامد همایون

۱۳۹۱ – شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (شبکه تهران)
۱۳۹۰ – شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (شبکه تهران)
۱۳۹۰ – راه طولانی (رضا کریمی) (شبکه اول)
۱۳۸۹ – دارا و ندار (مسعود ده نمکی) (شبکه تهران)

۱۳۸۹ – شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (شبکه تهران)
۱۳۸۶ – روزگار قریب (کیانوش عیاری) (شبکه سوم)
۱۳۸۶ – ساعت شنی (بهرام بهرامیان) (شبکه اول)
۱۳۸۶ قاب‌های خالی (مرتضی احمدی هرندی)(شبکه دو)

۱۳۸۴ – شبهای برره (مهران مدیری) (شبکه سوم)
۱۳۸۴ – اکسیژن (مهدی مظلومی) (شبکه تهران)
۱۳۸۱ – هزاران چشم (کیانوش عیاری)(شبکه سوم)

 

تله فیلم

فرار (سید رضا صافی)
روز هفتم (مهدی کرم پور)
یک اتفاق به ظاهر ساده (مسعود تکاور)
مهره سوخته (احمد معظمی)

مادر نام دیگر عشق (محمود مزرعتی و ابوذر نوروز پور)
زهره ترک (جواد مزد آبادی)
به من کلک نزن (سید مهدی برقمی)
دادگاهی در گندم زار (جواد مزد آبادی)

کیلومتر چهارده قسمت دوم (آرش قادری)
این یک تصادف نیست (بیژن شیرمرز)
کت تنگ (آرمین و آبتین حشمتی)
صدایم کن (افشین صادقی)

سمانه پاکدل اینستاگرام

اینستاگرام متین ستوده

زندگی بدون من (حسین حکمت پور)
سیم آخر (صادق کامیار)
اکباتان (سعید اسدی)
بلور باران (شاهد احمد لو)

گنج خانه سفید (شاهد احمدلو)
کابوس (سیروس مقدم)
گنج خانهٔ سفید
نشانه‌ها (امیر شفیعیان)

 

مستند

باران در آفتاب (فرشاد فرشته حکمت)

فعالیتهای دیگر

دستیار کارگردان در فیلم مقلّد شیطان

 

شهرزاد کمال زاده و متین ستوده

شباهت متین ستوده و شهرزاد کمال زاده

 

بیوگرافی شهرزاد کمال زاده و همسرش + تصاویر

منبع : ویکی پدیا / حرف تازه / نمناک / دوات آنلاین

۴.۵/۵ - (۴ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. چقدر خنده دار بود که مجری برنامه بهشون گیر داده بود که حتما ازدواج کن امسال ایشون هم گفت اگه خو استگار خو بی بیادش در خدمتش هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا