اخبار فرهنگی

افشاگری های برادر میترا استاد درباره شهردار سابق

گفت‌وگوی منتشر نشده میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران در تاریخ ۸ آبان ۹۷ را می‌شنوید.

 

گفت‌وگوی منتشر نشده میترا استاد، همسر دوم محمدعلی نجفی را بشنوید***

افشاگری های برادر میترا استاد معروف به میترا نجفی درباره محمد علی نجفی :

مسعود استاد  گفت که تقاضای برگزاری دادگاه علنی دارد و در آن دادگاه حرف‌هایی برای زدن خواهد داشت، این در حالی است که سمت رسمی در پرونده ندارد و اولیای‌دم پرونده که حق شکایت دارند پدر و مادر و فرزند میترا استاد معروف به میترا نجفی  هستند.

میترا استاد

او در ادامه گفت که در حال حاضر خواهرزاده‌اش (فرزند مقتول) پیش او زندگی می‌کند و طبق وصیت خواهر می‌خواهد حضانت او را به عهده بگیرد. همچنین گفت که خواهرزاده‌اش شب‌ها کابوس می‌بیند و به آغوش او پناه می‌آورد برای همین تصمیم دارد او را نزد روانپزشک ببرد.

استاد همچنین گفت تا دو هفته دیگر جلسه محاکمه نجفی در دادگاه کیفری استان برگزار خواهد شد اما هنوز زمان دقیق محاکمه مشخص نیست.

او در مورد حرف‌هایی که زده می‌شود گفت: حرف‌ها درباره جنایات بزرگتر از قتل هستند و بیان این موضوعات بدون اثبات ادعا، پشت سر فردی که دستش از دنیا کوتاه است کار ناجوانمردانه و دور از شرافت است.

در بخش دیگری از گفته‌هایش نیز بیان کرد: بر فرض ثابت شود که من آدم فاسد و نالایقی هستم که چنین نیست. مثلا حرف‌هایی که در مورد ماجرای مدرسه یا استخدامم در دوره شهرداری نجفی می‌زنند درست نیست. من سالها درس خوانده‌ام و با سمت کارشناس جذب شهرداری شدم.

ادعا‌های جدید برادر میترا استاد علیه شهردار اسبق تهران

محمد علی نجفی زنان زیادی را عقد موقت می کرد :

 

مسعود استاد ادامه داد: آن‌طور که من می‌دانم، شهردار اسبق تهران علاوه بر ازدواج اولش، سابقه عقد موقت با زنان دیگر را هم داشت و در برابر آن، برای زنان خودرو خریده بود. زمانی که به عنوان کارشناس در زمان شهردار بودن نجفی در شهرداری کار می‌کرد خانم جوانی نزدم آمد و گفت که از کارمندان شهرداری است و نجفی با او مدتی در ارتباط بوده و وی را اغفال کرده است. همین باعث شده که برای زندگی او مشکلاتی به وجود بیاید و بعد از آن‌که نجفی از او جدا شده، این زن حتی تصمیم گرفته بود مقابل شهرداری برود و خودش را آتش بزند.

برادر میترا استاد ادامه داد: ماجرا را به خواهرم گفتم و او نیز به‌شدت از شنیدن این موضوع ناراحت شد. حتی با آن خانم ملاقات کرده و حرف زدیم که او از تصمیم‌اش برای خودکشی و آتش زدن خود مقابل شهرداری منصرف شد. زمانی که شهردار اسبق به اتهام قتل بازداشت شد، این خانم را به دادسرا معرفی کردیم که او در دادسرای جنایی حاضر شد و مورد تحقیقات قرار گرفت و اظهارات او ثبت شد.

۴.۱/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا