اخبار فرهنگی

توضیحاتی درباره‌ِ پخش نامنظم «عصر جدید» و قسمت هفتم

اخبار,اخبار فرهنگی,مسابقه عصر جدید

سازندگان برنامه‌ «عصر جدید» درباره‌ علت پخش نامنظم این برنامه توضیحاتی را ارائه کردند.

به گزارش ایسنا، قسمت‌های هفتم و هشتم این مسابقه این هفته شنبه و دوشنبه (۱۸ و ۲۰ خرداد ماه) ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

 

روابط عمومی «عصر جدید» ضمن اطلاع‌رسانی درباره پخش قسمت‌های جدید این برنامه، اعلام کرده است:

 

«شبکه سه سیما از ابتدای تاسیس تاکنون، متولی پخش رویدادهای ملی و مهم ورزشی بوده و رقابت تیم ملی والیبال و فینال جام حذفی هم از این قاعده مستثنی نبوده است. امیدواریم از این پس، طبق ساعاتی که بینندگان بنا به روال گذشته، منتظر عصر جدید  هستند، مهمان خانه‌های مردم باشیم؛ مردمی که به‌ویژه در دور دوم با رأی و حمایت‌شان از اجراهای راه‌یافته به مرحله آرای عمومی، نقشی تعیین‌کننده در انتخاب اجرای قوی‌تر برای حضور در نیمه‌نهایی دارند.»

 

شنبه ساعت ۲۲:۳۰ قسمت هفتم و دوشنبه همین ساعت، قسمت هشتم عصرجدید به روی آنتن  رفت. بازپخش این دو قسمت هم یکشنبه و سه‌شنبه، حوالی ساعت ۱۸ خواهد بود.

مروری بر هفتمین قسمت از مرحله دوم مسابقه عصر جدید

برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی  ۱۸ خردادماه ۹۸ ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما رفت.مرحله دوم مسابقه عصر جدید

این برنامه که هفتمین قسمت از مرحله دوم مسابقه عصر جدید بود طبق روال همیشه با حضور چهار شرکت کننده و چهار اجرای مختلف که هر کدام استعدادهای خاص خودشان را به نمایش می گذاشتند روی آنتن رفت و شبی پرهیجان و شاد را برای مخاطبان تلویزیون به ارمغان آورد.

اوج هیجان در هفتمین قسمت از مرحله دوم مسابقه عصر جدید

اولین اجرای برنامه شب گذشته عصر جدید متعلق به ارشیا شاه کرمی بود که با نمایشی از بندبازی و حفظ تعادل توانست نظر مثبت داوران را جلب کند و در نهایت چهار چراغ سفید داوران را از آن خود کند.

مسابقه عصر جدید

بندبازی ارشیا شاه کرمی در مسابقه عصر جدید

زهره بحرالعلومی دومین شرکت کننده برنامه شب گذشته عصر جدید بود که اوریگامی ( تا زدن کاغذ به شیوه ای هنرمندانه) همه زندگی اش بود و با روایتی از بیماری پوستی که در همه عمر تجربه اش کرده بود و تا زدن هنرمندانه کاغذها توانست ابتدا سه رای مثبت از داوران بگیرد اما با پادرمیانی آریا عظیمی نژاد  امین حیایی هم در نهایت به این شرکت کننده عصر جدید رای مثبت داد.

زهره بحرالعلومی

اجرای زهره بحرالعلومی در هفتمین قسمت مرحله دوم مسابقه عصر جدید

کیا رکنی پسر با استعداد ۱۹ ساله ای که در مرحله قبل با حنجره نوازی یا بیت باکس توانسته بود نظر مثبت داوران  مخصوصا خانم رویا نونهالی و آقای سید بشیر حسینی را جلب کند باز هم اجرایی هنرمندانه را به نمایش گذاشت و توانست چهار رای مثبت از داوران دریافت کند.

کیا رکنی

اجرای پرهیجان کیا رکنی در برنامه شب گذشته عصر جدید

چهارمین اجرای برنامه شب گذشته عصر جدید متعلق به گروه ۴۱ نفره پیرامید به سرپرستی بهنام روستایی بود که با نمایش زیبایی از ژیمناستیک هیجان را به صحنه عصر جدید آوردند .

مسابقه عصر جدید

اجرای گروه پیرامید در برنامه شب گذشته مسابقه عصر جدید

این گروه بی نظیر با اجراهایی زیبا شادی رابه عصر جدید بخشیدند و یکی از بچه های تپل و بانمک این گروه امین حیایی را هیجان زده کرد و باعث شد تا روی صحنه برود و او را در آغوش بگیرد.

مسابقه عصر جدید

راه یافتگان به فینال هفتمین قسمت از مرحله دوم مسابقه عصر جدید

در بخش پایانی هفتمین قسمت از مرحله دوم مسابقه عصر جدید کیا رکنی و گروه پیرامید با رای داوران راهی مرحله بعد انتخاب نهایی از سوی مردم شدند.

توضیحاتی درباره‌ِ پخش نامنظم «عصر جدید» و قسمت هفتم

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا