بیوگرافی

بیوگرافی میترا نجفی و ماجرای قتل و حرفهای پسرش + تصاویر

بیوگرافی میترا نجفی : میترا نجفی کیست ؟ ماجرای قتل همسر دوم شهردار سابق تهران چیست ؟ در اینجا با مطلبی درباره میترا نجفی ( همسر محمد علی نجفی ) و ماجرای به قتل رسیدن وی در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

همسر محمدعلی نجفی ، بیوگرافی میترا نجفی

 

بیوگرافی میترا نجفی

نام : میترا
نام خانوادگی : استاد معروف به نجفی
متولد : ۱۳۶۲
وضعیت تاهل: متاهل

همسر : محمد علی نجفی شهردار سابق شهر تهران

فرزند : یک پسر از همسر قبلی

زندگینامه میترا نجفی

میترا نجفی همسر شهردار سابق تهران متولد دهه ۶۰ بوده است ، وی در سال ۹۷ با محمد علی نجفی نیز ازدواج کرد. در ادامه بیشتر با بیوگرافی و زندگینامه او آشنا میشویم. با ما همراه باشید.

میترا استاد، متولد سال ۱۳۶۲ در کرمانشاه همسر دوم محمد علی نجفی شهردار سابق تهران است. پس از انتشار عکسهای شخصی میترا نجفی و محمد علی نجفی در آبان ماه ۱۳۹۷ میترا نجفی از ازدواج دائمش با ایشان خبر داد. میترا استاد مشهور به میترا نجفی در ۷ خرداد ماه سال ۹۸ در منزل شخصی اش با اصابت گلوله به قتل رسید.

گفتگو با پسر میترا استاد:

جسد مادرم در وان بود
نجفی دست بزن داشت؛ مدام مادرم را کتک می زد یکبار مانع شدم دست مرا شکست.
شوهر مادرم مجوز اسلحه داشت و همیشه اسلحه را در خانه نگه می داشت

پسر همسر دوم شهردار سابق تهران در گفتگوی کوتاهی از لحظه دیدن جسد مادرش سخن گفت

شواهد حاکی از ارتکاب قتل توسط فردی خاص است/اعلام خبر نهایی تا دقایقی دیگر

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ:

انجام تحقیقات پلیسی و قضایی، بررسی ادله و آثار وقوع جرم، ظن ما را بر روی یک فرد خاص معطوف کرده و تا به این لحظه کسی بازداشت نشده اما تقریباً یافته‌های ما حکایت از ارتکاب قتل توسط یک فرد خاص دارد.
مظنون مدنظر ما متواری است، پیگیری‌های قضایی و انتظامی دارد اما مهم این است که شخص شناسایی شده است.
با توجه به روند کار تا لحظاتی دیگر خبر دستگیری وی یا تعیین تکلیف پرونده اعلام می‌شود.

همسر اول نجفی شهردار تهران

 

ماجرای فایل صوتی

این خانم درباره فایل صوتی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد توضیحی ارائه داد و گفت که متاسفانه صحبت‌های من را قطع و وصل کردند و در کنار هم گنجانده اند تا بتوانند من و همسرم را تخریب کنند.
این خانوم با اشاره به اینکه همه حسابهای بانکی خانواده ما در دسترس بوده و مراجع قضایی می‌توانند آنها را بررسی کنند گفت ما به حدی آماده شفاف‌سازی هستیم که هرگاه از مراجع قضایی تصمیم داشتن حساب های ما را بررسی کنند ما آماده می باشیم

ماجرای ازدواج میترا نجفی و محمد علی نجفی شهردار تهران

او درباره ماجرای ازدواجشان می‌گوید که دکتر از من خیلی محترمانه درخواست ازدواج کرد و من هم با مشورت هایی که با خانواده انجام دادم پاسخ مثبت به او دادیم
در حال حاضر زندگی بسیار خوب و آرامی داریم و اگر واجب باشد می توانم سند و مدرک گفتارمان را در رسانه ها علنی کنیم.

همسر اول دکتر نجفی

همسر نجفی شهردار

بیوگرافی دکتر محمد علی نجفی :

نام : محمد علی
نام خانوادگی :  نجفی
متولد : ۲۳ دی ۱۳۳۰
وضعیت تاهل: متاهل

همسر : دارای دو همسر

شغل : شهردار سابق تهران بوده و اکنون نیز به عنوان مشاور امور اقتصادی رئیس‌جمهور، عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری و عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی فعالیت می‌نماید.

همسر اول محمدعلی نجفی

زندگینامه محمدعلی نجفی

محمدعلی نجفی، در ۲۳ دی ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد و در دبیرستان مروی (۱۳۳۷–۱۳۴۹) واقع در ناصر خسرو تحصیلات متوسطه را با مدرک دیپلم ریاضی به پایان رساند و برای تحصیل مهندسی وارد دانشگاه صنعتی آریامهر شد که بعداً به ریاضی تغییر رشته داد.

پس از دریافت لیسانس ریاضی، در مهر ۱۳۵۳ وارد دوره دکترای مؤسسه فناوری ماساچوست (اِم آی تی) شد و تحصیل خود را زیر نظر برترام کاستانت در زمینه نظریه لی شروع کرد. رسالهٔ او دربارهٔ گروه لی بیشتر با نگاه جبری بود. در زمان انقلاب ۵۷، با وجودی که نزدیک به پایان کار بود، به ایران آمد و چون به‌طور مستقیم وارد دوره دکترای ریاضی شده بود، به اصرار استادش، از کارهای ناتمام رساله دکترایش به عنوان پایان‌نامه کارشناسی ارشد دفاع کرد و در هشتم فروردین ۱۳۵۸، بدون گرفتن مدرک دکترا خود به ایران آمد. به گفته بیژن ظهوری زنگنه، همکارش در دانشگاه صنعتی شریف، «مطمئناً می‌توانست به سهولت- به دلیل توانایی-هایش، مدرک دکترای خود را از ایران دریافت کند و نکرد و این باعث افتخار است که ایشان، همه جا آخرین مدرک رسمی خود را کارشناسی ارشد ریاضی نوشته‌است، در حالی که واقعاً شایسته مدرک دکترای ریاضی است» محمد علی نجفی در اردیبهشت ۹۷ با میترا نجفی ازدواج و تقریباً بعد یک سال در خرداد ۹۸ میترا نجفی در منزل شخصی اش در منطقه سعادت آباد با ضرب گلوله تفنگ به قتل رسید؛ شواهد حاکی از آن است که قتل عمدی بوده و برخی از منابع خبری جزئیات بیشتری از آن را منتشر کرده‌اند.

حواشی دکتر نجفی

محمدعلی نجفی شهریور ماه سال ۹۶ شهردار تهران شد و اواخر اسفند به دلیل بیماری استعفا کرد و در ابتدای سال ۹۷ بهشت را ترک کرد.
در آبان ماه ۹۷ عکس های جنجالی از محمدعلی نجفی و یک دختر جوان پخش شد، که ساعاتی بعد او را میترا استاد از نامزدان شورای شهر دوره پنجم اسلامشهر معرفی کردند.

مشخص شد این دو با یکدیگر بصورت قانونی ازدواج کرده اند.
میترا استاد پس از انتشار عکس های خصوصی خودش با محمد علی نجفی گفت: «آقای دکتر نجفی از من خیلی محترمانه خواستگاری کردند و من هم بعد از مشورت با خانواده به ایشان جواب مثبت دادم، این زندگی سر گرفته است، دلیلی ندارد که عده ای دنبال حواشی باشند.»

 

در همان ایام موضوعات زیادی درباره استعفای نجفی مطرح شد. اما همسر جدید شهردار سابق تهران بعد از ۸ ماه پرده از حواشی برداشت و گفت: هر فردی می تواند عاشق شود و ازدواج کند، همه انسان ها تا زمانی که جان دارند حس دوست داشتن در وجودشان است.

میترا نجفی همسر نجفی شهردار

علت استعفای نجفی از شهرداری تهران

وی در گفت : هر انسانی یک زندگی خصوصی دارد؛ چه آقای دکتر نجفی و چه هر شخصیت دیگری؛ درست نیست با کسی که واقعا اینقدر برای کشور و نظام زحمت کشیده است، اینطور رفتار کنند؛ با تمسخر صحبت کنند که ایشان چرا ازدواج کرده است.

 

خانم جدید آقای نجفی ادامه می دهد: یک عده می گویند اینها طلاق می گیرند و اختلاف سنی دارند، این حرف ها چیست؟ این سخنان را می گویند تا به زعم خود برای تخریب دکتر نجفی نظرها را جلب کنند، متاسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه ای دکتر نجفی هستم در حالیکه من عقدنامه دارم و حتی اگر صیغه هم باشد هیچ مشکلی نداشت.

 

واکنش فاطمه دانشور به این ازدواج

فاطمه دانشور در اینستاگرامش نوشت: امروز در میان انبوه اخبار در رسانه های اجتماعی؛اظهارات خانم میترا نجفی همسر آقای نجفی شهردار پیشین تهران توجهم را جلب کرد؛ برخی استعفاء جنجالی و پر از ابهام شهردار سابق تهران را به این خانم مربوط می دانند؛ خانمی که به گفته ایشان و با استناد به متن منتشر شده ظاهراً اردیبهشت امسال به عقد دائم آقای نجفی در آمده اند

بیماری نجفی شهردار تهران

میترا نجفی همسر دوم محمدعلی نجفی منبع

خب من خیلی به ارتباط این ماجرا و استعفای شهردار سابق وارد نمیشوم اما چیزی که برایم بعنوان یک زن و فعال اجتماعی حوزه توانمند سازی زنان و کودکان آسیب دیده مهم است نادیده گرفتن همسر اول آقای دکتر نجفی و هزاران زن همچون ایشان است که احساسات، نجابت ، وفاداری و مهربانی شان نادیده گرفته میشود ،زنانی که بیشتر عمر و جوانی خود را پای همسرانشان گذاشته اند و اکنون در میانه مصاحبه خانم میترا من مجال یافته ام تا در میانه این غوغا از سکوت آنها بگویم! متاسفانه این قصه سر دراز دارد و بسیار در سطح مدیران دولتی و خصوصی کشور دیده میشود، آشکار یا پنهان، موقت یا دائم !

درد سهمگینی که هر چقدر به لایه های پایین تر جامعه می رویم اثراتش سخت تر و خرد کننده تر است. من با اثر این مصاحبه در حوزه سیاست و … کاری ندارم؛ این مصاحبه بسیار بی باکانه به قبح زدایی از ازدواج مجدد و چند همسری پرداخته است؛ امری که هر چند از نظر شرع و قانون پذیرفته است اما طرح این گونه اش در رسانه ها به هیچ وجه پذیرفته نیست و گویی ما در ایران می خواهیم همچون کشورهای حاشیه خلیج فارس باشیم!

متاسفانه این مصاحبه هرچند در دفاع از ازدواج رسمی و قانونی خانم و آقای نجفی در رسانه های اجتماعی منعکس شده و دفاع از این پیوند حق ایشان است؛ اما ظاهراً خانم نجفی دو نکته را فراموش کرده اند: اول؛ یادشان رفته که به ترویج تعدد زوجات و قبح زدایی از آن پرداخته اند که در فرهنگ حاکم بر جامعه ما علی رغم عدم اشکال شرعی و قانونی، چندان پذیرفته نیست.

 

محمد علی نجفی و همسر جدیدش

عکسهای همسر دوم نجفی شهردار تهران

 

میترا استاد یا میترا نجفی ؟

میترا استاد از نامزدهای شورای شهر دوره پنجم اسلامشهر بوده است. که به علت ازدواج کردن با نجفی به میترا نجفی مشهور شد.

 

علت اصلی استعفا از شهرداری !!

در زمان استعفای او از شهرداری تهران بارها عنوان شد وی به بیماری سرطان مبتلاست حالا بنظر می رسد یک دروغ سیاسی بوده است.

 

دو همسر همزمان !

نجفی شهردار سابق تهران دو همسر داشت، او حتی همسر اول خود را نیز طلاق نداده، همین اتفاقات موجب حملات شدیدی از طرف برخی به وی شد و الان هم که قتل میترا نجفی حاشیه های زیادی را برای او درست خواهد کرد.

 

بیوگرافی علی نجفی شهردار تهران

میترا نجفی همسر نجفی شهردار

ماجرای قتل میترا نجفی

شهریاری سرپرست دادسرای امور تهران ، از قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به اسم میترا نجفی خبر داد.

براساس اطلاعات موجود همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد به قتل رسیده است.

شهریاری درباره آلت قتاله گفت: این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.

 

آخرین وضعیت پرونده قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران

غلامحسین اسماعیلی در مورد وضعیت پرونده قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران گفت: بازپرس ویژه قتل در صحنه وقوع قتل حاضر شده و اطلاعات و مستندات این حادثه در حال جمع‌آوری است.

وی ادامه داد: اکیپ‌های مربوط به کشف جرم و پزشکی قانونی به همراه پلیس آگاهی مستندات این حادثه را جمع‌آوری می‌کنند.

براساس آخرین جزئیات این پرونده که از سوی پلیس آگاهی اعلام شده، میترا استاد، همسر دوم محمد علی نجفی؛ شهردار اسبق تهران در یک برج به قتل رسید.

 

محمدعلی نجفی میترا استاد

میترا نجفی همسر دوم محمدعلی نجفی منبع

 

ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز ۷ خرداد، وقوع این قتل به پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این قتل در طبقه هفتم برج معروف (د) واقع در بلوار خوردین سعادت‌آباد به‌وقوع پیوسته و جسد مقتول در اتاق‌ خواب و در حالیکه به ضرب گلوله به قتل رسیده، کشف شده است.

هم‌اکنون مقامات انتظامی و قضایی در صحنه جرم حضور دارند و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

به گفته شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی، میترا استاد با چند گلوله که یکی از آنها به قلب او خورده، به قتل رسیده است.

 

میترا نجفی و همسرش

میترا نجفی

 

بیوگرافی میترا نجفی و ماجرای قتل + تصاویر

 

منبع : افکار نیوز/ ایران آرت / دلگرم / قطره / ساتین / فارس نیوز

۳.۸/۵ - (۹ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا