اخبار فرهنگی

جشن دهمین سالگرد ازدواج سارا صوفیانی و همسرش + عکس

سارا صوفیانی ، سارا صوفیانی و همسرش

عاشقانه سارا صوفیانی و همسرش امیرحسین شریفی

سارا صوفیانی بازیگری که اغلب مخاطبان تلویزیون او را با نقش سارا در سریال روزهای بیقراری می شناسند همسر امیرحسین شریفی بازیگر و تهیه کننده سینما است.سارا صوفیانی

خانم بازیگر و همسرش با وجود اختلاف سنی ۲۸ ساله ، ده سال پیش زندگی عاشقانه ای را آغاز کردند و در دهمین سالگرد ازدواجشان از خوشبختی و زندگی خوبی که در کنار یکدیگر دارند صحبت کردند.

سالگرد ازدواج سارا صوفیانی و همسرش و واکنش به حواشی اختلاف سنی شان

سارا صوفیانی و همسرش در دهمین سالگرد ازدواجشان با انتشار ویدئویی از خوشبختی و زندگی عاشقانه شان گفتند و به صورت غیرمستقیم پاسخی به انتقادها از اختلاف سنی ۲۸ ساله شان دادند.

سارا صوفیانی و همسرش

عکسی از سارا صوفیانی و همسرش در دهمین سالگرد ازدواجشان

***در این ویدئو که در صفحه سارا صوفیانی منتشر شده آمده است :سلام به همه عزیزان ، امروز دهمین سالگرد ازدواج ما است و ما همچنان در سفر هستیم در شهر زیبای فرانکفورت. میخواستم بهتون بگم که این ۱۰ سال برای من به اندازه ۱۰ روز گذشت ، برای همه شما از صمیم قلب یک زندگی با عشق آرزو میکنم.

امیرحسین شریفی هم در ادامه صحبت های همسرش گفت :من هم سلام عرض میکنم خدمت شما و به سارا سالگرد ازدواجمون رو تبریک میگم این ۱۰ سال اگر برای ایشون ۱۰ روز گذشت برای من به اندازه ۵ روز گذشته و من برای شما آرزو میکنم که کنار هم خوب و شاد باشید و ما کاری به حرف کسی نداریم و ما زندگیمون رو میکنیم و دوست داریم همه خوب و شاد باشند و در زندگی کسی هم دخالت نمیکنیم.

سارا صوفیانی و همسرش

سارا صوفیانی و همسرش امیرحسین شریفی

ماجرای ازدواج سارا صوفیانی و همسرش امیرحسین شریفی به دلیل اختلاف سنی ۲۸ سالهاست که با حواشی زیادی همراه بوده اما این زوج همچنان به زندگی عاشقانه خود ادامه میدهند و از بودن در کنار هم احساس آرامش و شادی دارند.

سارا صوفیانی و همسرش

عکس سارا صوفیانی و همسرش در کنار برج ایفل

این زوج در سال ۱۳۸۹ زندگی مشترک خود را آغاز کردند و امسال دهمین سالگرد ازدواجشان را با خوشی در کنار هم جشن گرفتند.

سارا صوفیانی ۲۶ فروردین ۱۳۶۴ متولد شد و اولین بار در سال ۷۷ با بازی در یک نمایش به دنیای هنر راه یافت و سال ۸۸ با دفتر فیلمسازی به مدیریت همسرش امیرحسین شریفی آشنا شد و با بازی در سریا خانه بی پرنده به دنیای تلویزیون راه یافت و یکسال بعد زندگی مشترکش را آغاز کرد.

سارا صوفیانی و همسرش

سارا صوفیانی در کنار همسرش امیرحسین شریفی

امیرحسین شریفی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون ۵ اردیبهشت ۱۳۳۶ در اصفهان متولد شد و تابحال به عنوان تهیه کننده در آثار سینمایی و تلویزیونی زیادی حضور داشته است و در چندین فیلم هم به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفت.

 سارا صوفیانی

کامران تفتی  و سارا صوفیانی در سریال روزهای بیقراری

سریال روزهای بیقراری که سال ۹۵ از شبکه سه سیما پخش شد یکی از فیلم های مشترک خانم بازیگر و آقای تهیه کننده است.

۳.۷/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا