اخبار فرهنگی

راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی عصر جدید چه کسانی هستند

نیمه نهایی عصر جدید ، مسابقه عصر جدید

پایان انتظار برای اعلام اسامی راه یافتگان به نیمه نهایی عصر جدید

شب گذشته ۳ خرداد ۱۳۹۸ مسابقه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی روی آنتن شبکه سه سیما رفت تا آراء مردمی برای مشخص شدن فینالیست های این مسابقه را اعلام کند.نیمه نهایی عصر جدید

طبق روال جدید برنامه عصر جدید بعد از انتخاب داوران ، راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی باید منتظر آراء مردمی برای انتخاب نهایی بمانند. شب گذشته اسامی راه یافتگان از قسمت سوم و چهارم مسابقه عصر جدید به نیمه نهایی اعلام شد.

کدام شرکت کننده های قسمت سوم و چهارم به نیمه نهایی راه یافتند

با رای داوران از قسمت سوم مسابقه عصر جدید گروه پسران خورشید و مجید ترکمان به مرحله آراء مردمی راه یافتند و از قسمت چهارم این برنامه محمدمصطفی حصار و فاطمه رادمنش به این مرحله رسیدند.

مسابقه عصر جدید

 اعلام نتایج قسمت سوم و چهارم مسابقه عصر جدید

در برنامه شب گذشته مسابقه عصر جدید آراء مردمی اعلام شد و گروه پسران خورشید با ۲.۴۴۹.۹۳۰ رای و محمد مصطفی حصار با ۲.۲۶۲.۹۷۱ رای به مرحله نیمه نهایی مسابقه عصر جدید راه یافتند.

شب متفاوت برنامه عصر جدید در مرحله اعلام نتایج نیمه نهایی

یکی از اتفاقات جالب در برنامه شب گذشته عصر جدید اشاره دکتر بشیر حسینی به سختی های انتخاب شرکت کننده ها بود که در شب حذف شدن آدرینا ، دخترش از دست پدر ناراحت شد و حتی با آنها قهر کرد و یکبار دیگر هم در حرم امام رضا (ع) شخصی به آقای دکتر متذکر شد که به کارهای بدت فکر کن …

مسابقه عصر جدید

شرکت کننده های قسمت سوم و چهارم مسابقه عصر جدید

از ماجراهای جالب دیگری که در برنامه شب گذشته عصر جدید اتفاق افتاد میتوان به صحبت های آریا عظیمی نژاد درباره زندگی پر فراز و نشیبش اشاره کرد و گفت :من از ۱۸ سالگی حضور در دنیای موسیقی را آغاز کردم و با جدیت و تلاش فراوان به سمت هدفم حرکت کردم اما بعد از چند سال با یک مشکل جدی مواجه شدم و شنوایی ام را از دست دادم و اگرچه سخت ترین روزهای زندگی ام را تجربه کردم اما بهترین کارهایم مثل میم مثل مادر را در آن روزها ساختم و چند سال بعد هم که قلبم دچار مشکل شد باز توانستم به زندگی برگردم و هیچ چیز مانع رسیدن به هدفم نشد.

مرتضی صفوی زاده

اجرای مرتضی صفوی زاده در مسابقه عصر جدید

یکی دیگر از ماجراهایی که در برنامه شب گذشته مطرح شد ماجرای عبارت حال به هم زنی بود که دکتر حسینی نسبت به اجرای مرتضی صفوی زاده در فصل اول به کار برده بود و این موضوع با حضور مرتضی صفوی زاده در این برنامه و صحبت هایی که در این خصوص مطرح کرد ختم به خیر شد.

مسابقه عصر جدید

حذف فاطمه رادمنش و مجید ترکمان از مسابقه عصر جدید

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا