اخبار فرهنگی

شب پرچالش در چهارمین قسمت از مرحله دوم عصر جدید

مرحله دوم عصر جدید ، چهارمین قسمت از مرحله دوم عصر جدید
 

در چهارمین قسمت مرحله دوم عصر جدید چه گذشت

شب گذشته ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۸ چهارمین قسمت از مرحله دوم مسابقه عصر جدید با اجرای  احسان علیخانی روی آنتن شبکه سه سیما رفت.مرحله دوم عصر جدید

طبق روال هر هفته برنامه عصر جدید شب گذشته چهار شرکت کننده که در باشگاه مهارت عصر جدید آموزش دیده بودند مهارت های خود را به نمایش گذاشتند و با رای داوران دو نفر برای انتخاب از سوی مردم راهی مرحله بعد شدند.

اوج هیجان و خطر در چهارمین قسمت مرحله دوم عصر جدید

اولین شرکت کننده در برنامه شب گذشته عصر جدید نوید قاسمی پسر جوانی بود که با دوچرخه حرکات نمایش را اجرا میکرد.

مسابقه عصر جدید

حرکات نمایشی با دوچرخه در چهارمین قسمت از مرحله دوم عصر جدید

این اجرا اگرچه در نهایت با موفقیت همراه بود اما به دلیل درصد خطاهای بالا و آسیبی که متوجه خود نوید و یکی از همراهانش در حین اجرا شد نتوانست نظر داوران را جلب کند و در نهایت با دو رای سیدبشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد همراه شد و صدای اعتراض رویا نونهالی برای تعریف و تمجید های بی حد دکتر بشیر حسینی بلند شد.

پسر ژله ای

دومین اجرا از چهارمین قسمت مرحله دوم عصر جدید

دومین اجرا در چهارمین قسمت مرحله دوم عصر جدید مربوط به محمدمصطفی حصار پسر ژله ای ایران بود که با انعطاف فوق العاده بدنش حرکات نمایشی را به اجرا گذاشت و توانست ۴ رای مثبت را از داوران مسابقه عصر جدید بگیرد.

مسابقه عصر جدید

اجرای رضا ازوجی در برنامه شب گذشته عصر جدید

سومین شرکت کننده چهارمین قسمت مرحله دوم عصر جدید رضا ازوجی بود که اجرایی هنری چالشی با نقاشی محدب را به نمایش گذاشت اما تنها با دو رای مثبت از سوی داوران مواجه شد.

فاطمه رادمنش

اجرای فاطمه رادمنش در برنامه شب گذشته عصر جدید

فاطمه رادمنش آخرین شرکت کننده شب گذشته مسابقه عصر جدید بود که با به نمایش گذاشتن هنرش در حوزه بازیگری روی صحنه عصر جدید رفت اما در نهایت توانست دو رای مثبت از داوران بگیرد و درباره حواشی شکل گرفته درخصوص جایزه بازیگری هم در این مسابقه گفت :من تنها برای اجرای خیابانی که مخاطب آن ۲۰۰ نفر بود جایزه گرفتم و اگر من چهره شناخته شده ای بودم باید دو داور بازیگر این مسابقه من را می شناختند.

در بخش پایانی برنامه از میان چهار شرکت کننده راه یافته به فینال محمدمصطفی حصار و فاطمه رادمنش راهی مرحله بعد شدند تا توسط مردم تکلیف صعود یا حذف آنها به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا