بیوگرافی

بیوگرافی الناز حبیبی و همسرش + تصاویر

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر طناز سینما و تلویزیون که همیشه درگیر شایعات زیادی بوده است و بیشتر در سریال های طنز تلوزیونی دیده شده و مورد توجه مردم قرار گرفته . در ادامه این مطلب به بیوگرافی و جزییات زندگی وی میپردازیم. با ما همراه باشید.

همسر الناز حبیبی

الناز حبیبی و همسرش ، بیوگرافی الناز حبیبی

 

بیوگرافی الناز حبیبی

نام  : النازنام خانوادگی : حبیبی

متولد : ۱۳۶۷

شغل : بازیگر

وضعیت تاهل: ازدواج کرده و طلاق گرفته

زندگینامه الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون علاقه بسیاری به ثروت مند شدن دارد. شاید تجربیات کاری وی و جزییاتی از زندگی خصوصی او ، برای شما هم جالب باشد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و دانش آموخته رشته تدوین است. الناز حبیبی در سال ۱۳۹۱ با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد.  الناز حبیبی در کودکی کار تئاتر انجام می‌داده، او از سال ۱۳۷۸ کارش را با کانون پرورش فکری کودکان شروع کرده تا به اینجا که چند سریال و فیلم سینمایی بازی کرده است.

عکس عروسی الناز حبیبی و همسرش

همسر الناز حبیبی

بعد از آن آقای «سعید سلطانی» برای ۳ تا از فیلم‌هایش الناز حبیبی را انتخاب می‌کند و کم‌کم به‌صورت جدی‌تر این حرفه را دنبال می‌کند. الناز حبیبی برای ۳ فیلم از کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت، سریال «فاصله‌ها» را بازی کرد و بعد با پروژه سینمایی «پیتزا مخلوط» همکاری کرده، سریال «سی‌امین روز» که در ماه رمضان پخش شد را بازی کرد و همچمنین  در سریال آقای «سیروس مقدم» به نام تاثریا نقش آفرینی کرده است.

Image result for ‫الناز حبیبی‬‎

شروع فعالیت بازیگری

الناز حبیبی از سال ۷۸ مشغول به بازیگری شد. در آن روزها که تنها ۱۱ سال سن داشت کار خودرا با کانوش پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران آغاز کرد. درآمدش در آن روزها چندان زیاد نبود و بدلیل عشق بازیگری وارد این عرصه شد. وی درسال ۱۳۸۶ با بازی زیبایش در سریال پر مخاطب روزگار قریب توانست

الناز حبیبی بی حجاب

الناز حبیبی سر مزار مادرش

به اوج شهرت برسد و همه ی طرفدارانش را از سال ۸۶ به بعد پیدا کرده است. همچنین با ایفای نقش در سریال فاصله ها که در ماه رمضان سال ۱۳۸۹ پخش شد طرفداران بیشتری پیدا کرد. سرانجام با بازی در سریال دودکش در نقش عالیه جزء ۲۰ بازیگر برتر تلویزیون ایران شناخته شد.

 

 

اینستاگرام الناز حبیبی و همسرش

دوستان الناز حبیبی

تحصیلات

الناز حبیبی در دانشگاه تهران تحصیلات عالیه اش را به اتمام رسانده است ودر رشته تدوین تحصیل کرده است. از دوران کودکی یکی از مهم‌ترین آرزوهایش تحصیل در رشته بازیگری بوده است و سرانجام در رشته ای مرتبط با بازیگری درس خواند.Image result for ‫الناز حبیبی‬‎

صفحه اینستاگرام النار حبیبی :

الناز حبیبی در اینستاگرام با آیدی elnazhabibi67 فعالیت دارد. وی درباره حضورش در اینستاگرام گفت که به شدت اهل دنیای مجازیست و خیلی از وقت خود را با اینستاگرام می گذراند.

الناز حبیبی درگذشت

اینستاگرام الناز حبیبی

ازدواج الناز حبیبی :

الناز حبیبی در سال ۱۳۹۱ با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد. و پس از مدتی طلاق گرفتند

نظر الناز حبیبی در مورد ازدواج :

وی در برنامه دورهمی گفت ازدواج در زمان مناسب و با آدم مناسب خیلی خوب است و در پاسخ جناب مدیری گفت که عاشق شده است.

حرف های تلخ الناز حبیبی درباره ازدواج و رابطه جنسی :

الناز حبیبی در گفت و گویی با زهرا داوودنژاد گفت: بزرگترین دروغ دنیا آن است که به کسی بگوییم, تا آخر عمر با تو خواهم ماند, من قبلا یک بار ازدواج نموده ام. مردان متاهل بسیاری را می شناسم که دوست دختر دارند. برای تامین نیاز جنسی نباید ازدواج کرد! الآن دیگر خواستگار وجود ندارد.

الناز حبیبی

الناز حبیبی و همسرش

مصاحبه ای کوتاه با الناز حبیبی

الناز حبیبی: اواخر ۹۳ کلاس پنجم ابتدایی بودم که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم «دفترچه خاطرات» به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شدم. برای بازی در آن فیلم دنبال دختری سروزبان‌دار و بامزه می‌گشتند که مرا انتخاب کردند (می‌خندد). با پدرم تماس گرفتند و پس از رضایت ایشان در ۱۱سالگی وارد دنیای بازیگری شدم. پدرم به‌شدت طرفدار هنر است و از موسیقی تا سینما همه هنرها را دوست دارد، در زمینه بازیگری هم همیشه مشوق و همراهم بود و حتی تا ۱۶سالگی سر کارهایم حاضر می‌شد.

    الناز حبیبی

تقریبا تمام خانواده من در خارج از ایران و در کشور سوئد زندگی می‌کنند. با این حال به‌شدت کارهایم را دنبال می‌کنند و موقع پخش سریال‌هایم هر روز ۲۰ نفری جمع می‌شوند منزل یکی از اقوام؛ یک روز خانه عمه‌ام، یک روز خانه دخترعمه‌ام، روز دیگر خانه خواهرم و… جالب اینکه زمان پخش سریال وقتی از چیزی خوش‌شان بیاد فورا به من زنگ می‌زنند که مثلا اینجا چقدر بامزه بودی الناز یا این قسمت خیلی باحال است.

قد الناز حبیبی

الناز حبیبی بی حجاب

معمولا از طرف خانواده‌ام در مورد کارهایم مورد انتقاد خاصی قرار نمی‌گیرم اما محمد یکی از برادرهایم کارهایم را با دقت دنبال می‌کند و اگر ایراد و اشکالی ببیند حتما عنوان می‌کند. مثلا می‌گوید «الناز اینجا خیلی بد دیالوگ گفتی» یا «در فلان سکانس بد بازی کردی عزیزم» ولی گذشته از شوخی من واقعا نظراتش را دوست دارم. برادرم تنها شخص از اعضای خانواده است که علاقه‌اش به من موجب نمی‌شود ضعف‌های کارم در بازیگری را نبیند.

عکس الناز حبیبی

خیلی دلتنگ خانواده‌ام می‌شوم. عاشقانه همه خواهر و برادرهایم را دوست دارم مخصوصا خواهرم ‌آی‌سودا را بی‌نهایت دوست دارم و واقعا حس می‌کنم یک روح در دو جسم هستیم. وقتی ‌آی‌سودا به خارج رفت حس کردم همه چیز من با او راهی شد و حس تهی بودن و غم بی‌اندازه سنگینی داشتم اما تحمل کردم چون فکر کردم مهم حس رضایت و خوشحالی خواهرم است. برای ‌آی‌سودا هم این دوری خیلی سخت است. درواقع خواهرم بااینکه تنها دو سال از من بزرگتر است اما حس مادرانه‌ای نسبت به من دارد و بعد از فوت مادرمان برایم مادری کرد.

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی در کنار بهاره رهنما و امیر مهدی ژوله

تصاویر الناز حبیبی

فیلم شناسی

سینماییژن خوک (۱۳۹۷)
دشمن زن (۱۳۹۶)
خجالت نکش (۱۳۹۶)
ماه گرفتگی (۱۳۹۵)زاپاس (۱۳۹۴)
ناخواسته (۱۳۹۲)
پیتزا مخلوط (۱۳۸۹)
فصل باران‌های موسمی (۱۳۸۸)
دردسر (۱۳۸۶)

حواشی الناز حبیبی

دستمزد الناز حبیبی

مجموعه‌های تلویزیونی

۱۳۸۵     سال‌های برف و بنفشه
۱۳۸۶     روزگار قریب
۱۳۸۹     فاصله‌ها
۱۳۹۰     پنج کیلومتر تا بهشت

۱۳۹۰     سی امین روز
۱۳۹۰     تا ثریا
۱۳۹۰     لبه آتش
۱۳۹۱     فراموشی

۱۳۹۹   دوپینگ

پدر الناز حبیبی

۱۳۹۱     به خاطر مونا
۱۳۹۲     دودکش ۱
۱۳۹۳     دردسرهای عظیم
۱۳۹۳     سربه‌راه

۱۳۹۴     دردسرهای عظیم ۲
۱۳۹۵–۹۶     پرستاران
۱۳۹۶-۱۳۹۷     سارق روح
۱۳۹۷     هشتگ خاله سوسکه
۱۳۹۷     دل‌دار

ماشین الناز حبیبی

عکس های شخصی الناز حبیبی

تئاتر

سلولهای حروم (۱۳۹۶)
زهرماری (۱۳۹۷): الناز حبیبی در اجرای مجدد نمایش زهرماری در سال ۱۳۹۷ جایگزین لیندا کیانی شده است.
شاه ماهی (۱۳۹۸)

 

الناز حبیبی در دردسرهای عظیم

سرگذشت الناز حبیبی

النالز حبیبی بازیگر

بیوگرافی الناز حبیبی و همسرش + تصاویر

منبع : ویکی پدیا / پارس ناز / نمکستان / بیتوته

۴.۸/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا