اخبار فرهنگی

سوپرایز فینالیست عصر جدید در پشت صحنه + عکس

فینالیست عصر جدید ، مسابقه عصر جدید
پارسا خائف پسر نوجوانی که به عنوان یکی از فینالیست های مرحله نیمه نهایی عصر جدید معرفی شد با اقدام جالب پدر و مادرش شگفت زده شد.

فینالیست عصر جدید در پشت صحنه غافلگیر شد

شب گذشته حوالی ساعت ۱۹ برنامه عصر جدید با اتفاقی متفاوت روی آنتن شبکه سه سیما رفت. در این برنامه که با حضور چهار فینالیست مرحله دوم مسابقه عصر جدید برگزار شد با آراء مردمی دو فینالست به مرحله بعدی این مسابقه راه یافتند.فینالیست عصر جدید

گروه ضامن آهو ، اژدهای سرخ به همراه پارسا خائف و رضا ارمند پیشه چهار فینالست شب گذشته مسابقه عصر جدید بودند که از میان آنها دو نفر به مرحله نیمه نهایی این مسابقه پرطرفدار راه یافتند.

اتفاقی شگفت انگیز برای فینالیست مسابقه عصر جدید

از میان چهار فینالیست این مرحله از مسابقه عصر جدید پارسا خائف و رضا ارمندپیشه با رای مردم به مرحله نیمه نهایی این مسابقه راه یافتند و دو گروه ضامن آهو و اژدهای سرخ از این مسابقه حذف شدند.

مسابقه عصر جدید

چهار فینالیست مسابقه عصر جدید در برنامه شب گذشته

پارسا خائف پسر خواننده ای که با بیشترین آراء مردمی به مرحله بعد صعود کرد در پشت صحنه با جشن تولدی که پدر و مادرش برایش ترتیب داده بودند حسابی غافلگیر شد.

تولد پارسا خائف

تولد پارسا خائف فینالیست مسابقه عصر جدید

پارسا خائف با انتشار تصاویری از این شب هیجان انگیز در اینستاگرامش نوشت :شگفتانه شگفت انگیز….. پدرو مادر عزیزم بعد از اعلام نتیجه آرا مردمی مرحله نیمه نهایی برنامه عصر جدید/جشن تولد من در یک شب به یادماندنی…. خیلی ممنونم از همه عوامل برنامه خوب و بی نظیر عصر جدید….

مسابقه عصر جدید

تولد پارسا خائف فینالیست عصر جدید در پشت صحنه

مسابقه عصر جدید از هفته گذشته وارد مرحله جدیدی شد و در دو قسمت گذشته که با حضور چهار شرکت کننده برگزار شد اتفاقات هیجان انگیزی را تجربه کرد و با رای نهایی مردم دو فینالیست مرحله نیمه نهایی این مسابقه استعدادیابی مشخص شد.

تولد پارسا خائف

تولد پارسا خائف پسر خواننده مسابقه عصر جدید

مسابقه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی و داوری امین حیایی و خانم رویا نونهالی و سید بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد هر هفته برگزار می شود و یک مسابقه استعداد یابی است

شرکت کنندگان ابتدا فیلم می فرستند و در صورت تایید از آنها خواسته می شو تا در مسابقه شرکت نمایند

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا