اخبار فرهنگی

پاسخ داور عصر جدید به یک حاشیه جنجالی

سید بشیر حسینی ، داور مسابقه عصر جدید
صحبت احسان علیخانی درخصوص رای دادن دکتر سید بشیر حسینی به بانوان در عصر جدید با واکنش این داور مسابقه عصر جدید مواجه شد.

حاشیه ای تازه برای سید بشیر حسینی داور عصر جدید

چرا سید بشیر حسینی داور برنامه عصر جدید بیشتر به خانم ها رای میدهد؟! این سوالی است که بعد از صحبت های احسان علیخانی در برنامه مرحله دوم عصر جدید در فضای مجازی با واکنش های متفاوت روبرو شد و حرف و حدیث های زیادی درباره آن شکل گرفت.سید بشیر حسینی

در پی واکنش های مختلف به این صحبت احسان علیخانی دکتر بشیر حسینی با انتشار پستی به این موضوع واکنش نشان داد.

رای سید بشیر حسینی به بانوان در عصر جدید ماجراساز شد

دکتر سید بشیر حسینی که به عنوان یکی از داوران در برنامه عصر جدید حضور دارد در واکنش به ماجرای تازه ایجاد شده درخصوص این برنامه توضیح داد.

سید بشیر حسینی

سید بشیر حسینی داور مسابقه استعدادیابی عصر جدید

دکترسید بشیر حسینی با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت : بزرگیِ بانوان،بزرگتر از آنست که مردی بخواهد در حقشان،خدای ناکرده ترحم کند ولی مردانگی حکم می کند بزرگواریشان را فقط روی صحنه نبینیم و با احترام و عدالت و در نظرگرفتنِ شرایط به عظمت بستاییمشان.

مدیونِ مادرم، ممنون همسرم و مجنون دخترم هستم….. باعشق …. احترام مردانگی و ترحم نامردیست.

سید بشیر حسینی

دکتر سید بشیر حسینی داور مسابقه عصر جدید

احسان علیخانی در شب آغازین مرحله دوم مسابقه عصر جدید به این موضوع اشاره کرد که دکتر سید بشیر حسینی در طول ۶۰ اجرایی که پشت سر گذاشتیم بیشترین رای را به خانم های شرکت کننده این مسابقه داده است و از این داور عصر جدید خواست در این خصوص توضیح دهد که با وجود ارائه توضیحات باز هم دکتر حسینی با انتشار پستی در این خصوص توضیح داد.

داوران عصر جدید

داوران مسابقه عصر جدید در یک قاب

با پایان مرحله مقدماتی مسابقه عصر جدید ، مرحله نهایی این مسابقه از ۲۲ اردیبهشت ماه روی آنتن رفت و در هر قسمت چهار شرکت کننده که توسط اساتید باشگاه مهارت آموزش دیده اند اجراهایشان روی صحنه میبرند و در نهایت رای پایانی برعهده مردم است.

دیگر داوران این مسایقه جذاب خانم رویا نونهالی و آریا عظیمی نژاد و امین حیایی می باشند

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا