درمان

رژیم لاغری سریع | رژیم های موثر و فوری برای کاهش وزن پایدار

تناسب اندام ، با معرفی رژیم های موثر و فوری برای کاهش وزن در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

رژیم لاغری سه روزه سریع

رژیم درمانی

 

 

برنامه کاهش وزن ۸ کیلو در یک هفته

اگر می خواهید به سرعت وزن کم کنید و قرار است هفته دیگر به جشنی بروید که لباس هایتان برایتان کوچک شده اند ، این رژیم به شما کمک می کند در کوتاهترین زمان ممکن وزن خود را تا ۸ کیلوگرم کاهش دهید البته شما به شرطی وزن مورد نظر را کم می کنید که مو به مو برنامه زیر را رعایت کنید . در این رژیم غذایی این نکته را در نظر داشته باشید که میزان تغییر وزن افراد مختلف می تواند کاملا متفاوت باشد، اما در این که وزن کم می کنید هیچ شکی نیست.

یکی از سریع ترین روش های سالم و طبیعی برای کاهش وزن که می تواند برای تمام گروه های سنی قابل استفاده باشد رژیم «جنرال موتورز» (GM) است . این رژیم غذایی را می توانید در دو هفته متوالی ادامه دهید اما نباید بیش از دو هفته ، این رژیم را ادامه دهید . اگر بخواهید این رژیم را برای بیش از دو هفته ادامه دهید باید پس از گرفتن دو هفته رژیم بین آن یک هفته استراحت قرار دهید اما در این یک هفته نباید غذاهای پرکالری مصرف نمایید .

 

هنگامی که این برنامه غذایی را دنبال کردید نباید به هیچ عنوان استرس را به خود راه دهید . همچنین باید خواب کافی داشته باشید و همانگونه که در برنامه غذایی گفته شده غذا بخورید و کمتر از آن غذا مصرف نکنید و خود را گرسنه نگه ندارید.

مهم ترین نکته این رژیم این است که قبل از تمام شدن هفته خود را وزن نکنید زیرا وزن کردن زیاد موجب دلسردی شما از رژیم و رها نمودن آن می شود.

 

روز اول

اولین روز رژیم مهم ترین روز آن است که باید فقط در این روز میوه و آب مصرف کنید و از خوردن سایر خوراکی ها اجتناب نمایید. در این رژیم غذایی حدود ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید . بهترین میوه ها برای این رژیم سیب، هندوانه، خربزه وانارهستند و میوه ای که نباید اصلا از آن مصرف کنید موز می باشد. شما می توانید هر وقت احساس گرسنگی نمودید میوه و آب مصرف کنید.

 

روز دوم

در روز دوم رژیم که مختص به سبزیجات است شما باید سبزیجات خام و پخته و آب پز شده اما بدون اضافه کردن روغن مانند لوبیای پخته، هویج، بروکلی، خیار، کدو، کاهو و کلم استفاده کنید و می توانید این سبزیجات را ترکیب کنید و برای خودتان سالاد درست کنید ولی روی آن سس نریزید فقط با مقداری سرکه سیب و آبلیمو آن را میل کنید. در این روز نیز مانند روز اول ۸ تا ۱۰ لیوان آب بخورید و اگر دچار بیرون روی زیاد شدید اصلا نگران نشوید .

در این روز از رژیم غذایی حتی می توانید سیب زمینی آبپز هم بخورید، ولی بهتر است آن را درصبحانه مصرف کنید تا کربوهیدرات های آن طی روز بسوزند.

 

روز سوم

در روز سوم رژیم شما مجاز به خوردن انواع میوه و سبزیجات به غیر از موز و سیب زمینی هستید . امروز هم در کنار خوردن سبزیجات و میوه باید ۸ تا ۱۰ لیوان آب بخورید . در روز سوم رژیم از میوه برای صبحانه و برای ناهار از سبزیجات به شکل سوپ یا سالاد و برای میان وعده دوباره از میوه و برای شام از سبزیجات استفاده کنید. ترتیب استفاده از میوه ها و سبزیجات و یا ترکیب کردن آنها به ذائقه شما بستگی دارد.

 

روز چهارم

در روز چهارم از رژیم غذایی ژنرال موتورز شما مجاز به استفاده از ۸ تا ۱۰ عدد موز به همراه سه لیوان شیر هستید و به غیر از این دو شما هیچ چیز دیگری نباید بخورید. شاید فکر کنید با این سهمیه شیر و موز ممکن است گرسنه شوید اما باید بدانید اگر سهمیه شیر و موز خود را به صورت مناسب برای تمام روزتان تقسیم کنید ، احساس گرسنگی شما را اذیت نمی کند.

در این روز هم مانند سایر روزها آشامیدن ۸ تا ۱۲ز لیوان آب فراموش نشود . شما می توانید در این روز سه لیوان شیرتان را را برای صبحانه، ناهار و شام بگذارید تا همراه با موز در تمام روز سیر بمانید.

 

روز پنجم

روز پنجم یک روز رویایی برای شماست زیرا در این روز قرار است یک پیمانه برنج بدون روغن بخورید! در روز پنجم شما نیمی از راه را طی کرده اید و می توانید از سبزیجات و میوه ها نیز استفاده کنید . امروز مجاز به خوردن سوپ سبزیجات بدون روغن شامل کدو، کلم، هویج و بروکلی، هستید و همچنین می توانید سیب، پرتقال و گریپ فروت بخورید . در این روز باید ۶ تا ۷ عدد گوجه فرنگی بخورید تا اسید اوریک بدنتان افزایش یابد همچنین آشامیدن حداقل ۱۰-۱۲ لیوان آب در این روز فراموش نشود.

 

روز ششم

آیا تا این روز از رژیمتان موفق بوده اید ؟ اگر این چنین است باید بدانید تا این روز حتما دیگر عملکرد سیستم گوارشیتان بهبود یافته و متابولیسم بدنتان افزایش یافته است . امروز شما مجاز به خوردن یک پیمانه برنج برای وعده ناهار و سبزیجات به صورت خام یا پخته برای باقی روز هستید همچنین در این روز باید ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید.

 

روز هفتم

امروز روز آخر این رژیم و روز وزن کردن شماو دیدن نتیجه آن با چشمتان است . در این روز شما مجاز به مصرف برنامه غذایی روز ششم به همراه یک لیوان آب میوه طبیعی تهیه شده در منزل هستید .

در روز آخر رژیم مانند روزهای قبل نوشیدن آب به مقدار ۱۰ تا ۱۲ لیوان فراموش نشود . در روز آخر این رژیم علاوه بر کاهش وزن خواهید دید پوستتان نیز روشن تر می شود .در پایان روز هفتم این رژیم مجاز هستید خود را وزن کنید . بعد از این رژیم غذایی دیگر پر خوری را کنار بگذارید و نتیجه تلاش و کارتان را در روزهای آینده از دست ندهید.

 

نکته ۱:برای اینکه کاهش وزن بیشتری از این رژیم حاصل شود بهتر است روز ۴۵ دقیقه پیاده روی کنید.

نکته ۲: آشامیدن چای سبز و قهوه بدون شیر و شکر در تمام روزهای این رژیم غذایی مجاز است.

رژیم لاغری سریع همراه با پاک سازی در ۲۰ روز

در این رژیم خوردن نوشابه های گازدار، قند و شکر، شیرینی و شکلات و کلوچه،نوشابه های الکلی و لیموناد، نان سفید و پاستا و سیب زمینی و ماکارونی جدا ممنوع هست و باید از مصرفشون خودداری کنید:

روز ۱-۲ روز های گرسنگی

برای تمام روز ۱ تا ۲ لیتر شیر ، ۱ل اب گوجه فرنگی ، ۲ واحد نان گندم سبوس دار

 

روز ۳-۴ روز پروتئین

۸-۹ صبح: ۱ فنجون فهوه با شیر ،۱/۲ ق چ کره ،۱/۲ ق چ عسل،یک تکه نان سبوس دار
۱-۲ بعد از ظهر: ۱ل اب گوشت ، ۱۰۰ گرم گوشت قرمز یا ماهی ، ۱ واحد نان سبوس دار
۴-۵ عصر ۱ل شیر یا چای ،۱/۲ ق چ عسل
۷ عصر: ۱۰۰ گرم گوشت پخته یا ۲ عدد تخم مرغ ابپز ،۵۰ گرم پنیر ،۱ل شیر

 

روز ۵-۶ روز سبزیجات

۸ صبح: ۲عدد سیب یا ۲ عدد پرتقال
۱۲ ظهر: سوپ سبزیجات و سالاد سبزیجات بدون سیب زمینی
۴-۵ عصر: ۲ عدد سیب یا ۲ عدد پرتقال
۷ عصر :سالاد سبزیجات شامل کلم برگ،چغندر و هویج ، ۱واحد نان سبوس دار ۱ل چای ،۱/۲ ق چ عسل

 

توجه کنید:

*روزی ۱ عدد مولتی ویتامین مصرف شود
*از پنیر محلی کم نمک استفاده شود
*این رژیم غذایی رو تا ۲۰ روز ادامه دهید
*کاهش وزن بعد از اتمام رژیم ۱۲ تا ۱۵ کیلو هست

 

تجربیات لاغری سریع

رژیم دکتر موون

رژیم لاغری چربی سوزی ۳ روزه

شرکت کنندگان ادعا می کند در عرض چند روز می توانند تا ۴ کیلو وزن از دست بدهند. این رژیم شامل سه روز مصرف موادغذایی با کالری بسیار کم است که در چهار روز آینده کالری مصرفی حدود ۱۲۰۰ کیلوکالری – ۱۵۰۰ کیلوکالری است. در اینجا برنامه غذایی سه روزه ذکر شده است:

 

روز اول:

صبحانه: ۱ کف دست نان سبوس دار با ۲ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی، ۱/۲ گریپ فروت، ۱ فنجان قهوه یا چای.
ناهار: یک کف دست نان سبوس دار، ۱/۲ فنجان ماهی تن، ۱ فنجان قهوه یا چای
شام: ۸۵ گرم گوشت، ۱ فنجان لوبیا سبز، ۱ سیب کوچک، ۱/۲ موز، ۱ فنجان بستنی وانیلی.

 

روز دوم:

صبحانه: ۱ تکه نان تست (سبوس دار)، ۱ تخم مرغ پخته شده، ۱/۲ موز.
ناهار: ۱ تخم مرغ پخته، یک فنجان پنیر خامه ای، ۵ کراکر نمکی.
شام: ۲ عدد هات داگ، ۱/۲ فنجان هویج و ۱/۲ فنجان کلم بروکلی، ۱/۲ موز، ۱/۲ فنجان بستنی وانیلی.

 

روز سوم:

صبحانه: ۱ قوطی کبریت پنیر +۵ کراکر نمکی و یک سیب
ناهار: ۱ کف دست نان سنگگ، یک تخم مرغ
شام: یک فنجان ماهی تن، ۱/۲ موز، ۱ فنجان بستنی وانیلی. میان وعده بین وعده های غذایی مجاز نیست. قهوه سیاه و چای سبز بدون شکر مجاز است.

دلیل این که این رژیم غذایی باعث کاهش سریع وزن می شود این است که این برنامه کم کالری است. این برنامه رژیم غذایی طولانی مدت نیست و نباید بیش از سه روز دنبال شود.

رژیم لاغری سریع ، لقبی که برای رژیم ۲۱۶ انتخاب شد

رژیم لاغری سریع ، از نظر هرکس میتواند متفاوت باشد ، اما بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط مجموعه خوبشو و همچنین نظر سنجی در بین طرفداران رژیم های لاغری ، رژیم لاغری سریع ۲۱۶ به عنوان بهترین و سریع ترین رژیم برای لاغری انتخاب شده است . رژیمی که علاوه بر تاثیر بسیار مثبتی که بر روزی لاغری دارد ، فواید بیشماری نیز برای آن ذکر شده است . با خواندن این مقاله به شما قول میدهیم که در پایان ، شما هم به این نتیجه برسید پس با ما همراه باشید.

 

رژیم لاغری سریع ۲۱۶ چیست؟ و چرا به آن لقب رژیم لاغری سریع را داده اند؟

نتیجه رژیم لاغری سریع ۲۱۶رژیم لاغری سریع ۲۱۶ ، رژیمی است که با استفاده از سیستم خود بدن ، باعث میشود تا چربی های اضافه از بین رفته و در نهایت وزن و سایز به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کنند. بدن شما قدرت های فراوانی دارد و یکی از توانایی های بدن انسان چربی سوزی خود کار است. بدن همه انسان ها این قدرت را دارد اما نکته قابل توجه این است که باید این قابلیت را در بدن خود فعال کنید .

یکی از دلایلی که این رژیم را به عنوان رژیم لاغری سریع در جهان میشناسند این است که توانایی این را دارد که قدرت چربی سوزی بدن شما را فعال کرده و باعث میشود بدن شما به صورت خود کار از چربی های اضافه به عنوان سوخت برای تامین انرژی استفاده کند.

 

آیا رژیم لاغری سریع ۲۱۶ برای افراد دیابتی مناسب است؟

همونطور که کمی بالاتر هم توضیح دادیم رژیم لاغری سریع ۲۱۶ به این دلیل که میزان قند خون رو کنترل میکنه ، برای افراد مبتلا به دیابت گزینه مناسبی برای لاغر شدن است . با این وجود پیشنهاد میکنیم در این مورد با پزشک مشورت کنید.

این رژیم برای چه افرادی با چه سنی مناسب است؟

این رژیم تقریبا برای همه افراد ، چه ورزشکاران و چه افراد معمولی و غیر ورزشکار مناسب است. اما برای احتیاط بهتر است افرادی که سن کمتر از ۱۸ سال و یا بالاتر از ۵۰ سال را دارند ، قبل از استفاده از رژیم لاغری سریع ۲۱۶ ویا هر رژیم لاغری و تناسب اندام دیگری با پزشک مربوطه مشورت کنند.

تجربه افرادی که از این رژیم استفاده کرده اند

شاید برای شما جالب باشد که نتیجه ی این رژیم را روی بدن افراد مختلف در ایران و سراسر دنیا ببینید. قطعا از تصاویری که میبینید و تجربیاتی که می شنوید حیرت زده خواهید شد (حتما به همه وویس ها گوش کنید)

 

رژیم لاغری سریع بدون گرسنگی ؛ ۲.۵ تا ۵ کیلو کاهش وزن در ۷ روز

آیا رژیم لاغری سریع امکان دارد؟ در این مقاله سعی داریم روش هایی را به شما آموزش دهیم که بدون تحمل گرسنگی و با رعایت اصول ساده به تناسب اندام برسید و رژیم لاغری سریع را تجربه کنید. برای دانستن این روش ها با ما همراه شوید. راه های زیادی وجود دارد که با کمکشان سریع چربی بسوزانیم. با این حال بیشتر این راه ها باعث می شوند گرسنه و ناراضی شوید. اگر قدرت اراده آهنینی ندارید، گرسنگی باعث می شود خیلی سریع در مقابل این روش ها تسلیم شوید. برنامه ای که اینجا می خواهیم به آن بپردازیم: کاهش اشتها به صورت چشمگیر رژیم لاغری سریع ، بدون احساس گرسنگی بهبود همزمان سلامت متابولیک ۱- برای لاغری سریع مصرف قند و نشاسته ها را کاهش دهید یا قطع کنید مهمترین بخش این برنامه این است که مصرف قند و نشاسته ها را حذف و یا کم کنید.

 

بعد از این مرحله سطح گرسنگی تان پایین می رود و در پایان کالری بسیار کمتری دریافت می کنید. حالا به جای سوزاندن کربوهیدرات برای به دست آوردن انرژی، بدن از چربی های ذخیره شده، تغذیه می کند. از دیگر مزایای حذف یا کاهش مصرف کربوهیدرات کاهش سطح انسولین است که باعث می شود کلیه، سدیم و آب اضافی بدن را دفع کند. این فرآیند نفخ و آب بدن اضافی را از بین می برد. گاهی با این روش یا تخلیه آب اضافی بدن ۵ کیلوگرم یا بیشتر، از وزن بدن کم می شود، مخصوصا در هفته های اول رژیم لاغری که هم آب بدن و هم چربی ها از وزن بدن کم می شود. مصرف کربوهیدرات ها را کم کنید تا به صورت خودکار کالری کمتری دریافت کنید و گرسنگی هم نکشید.

۲- برای لاغری سریع پروتئین، چربی و سبزیجات بخورید هرکدام از وعده هایتان باید شامل یک منبع پروتئین، یک منبع چربی و سبزیجات کم کربوهیدرات باشد. وقتی وعده های غذایی تان را این گونه بچینید به صورت خودکار مقدار مصرف کربوهیدرات به ۲۰ تا ۵۰ گرم در روز می رسد.

منبع پروتئینی: گوشت: گوشت گاو، مرغ، بره و غیره ماهی و غذاهای دریایی: سالمون، میگو و غیره تخم مرغ: تخم مرغ کامل به همراه زرده یکی از بهترین انتخاب ها است. اهمیت خوردن مقدار زیادی پروتئین بسیار بالا است چون سرعت سوخت و ساز ۸۰ تا ۱۰۰ کالری در روز افزایش می یابد. همچنین خوردن غذاهای سرشار از پروتئین کمک می کند هوس های غذایی کمتر شوند و به سراغ غذاهای ناسالم نروید، چون احساس سیری می کنید و در پایان روز تا حدود ۴۴۰ کالری کمتر غذا مصرف می کنید. در هنگام کاهش وزن، پروتئین تبدیل به سلطان مواد مغذی می شود.

 

لاغری بدون برگشت

سبزیجات کم کربوهیدرات: بروکلی گل کلم اسفناج گوجه فرنگی کلم کلم بروکسل کاهو خیار از اینکه بشقاب تان با این سبزیجات کم کربوهیدرات پر شود، هراسی نداشته باشید.بدون اینکه از ۲۰ تا ۵۰ کالری از میزان دریافتی تان فراتر برود، مقدار زیادی از آنها را میل کنید. برنامه غذایی که بیشتر بر پایه گوشت و سبزیجات باشد دارای فیبر، ویتامین و مواد معدنی است که برای سالم ماندن به آنها احتیاج دارید. منابع چربی: روغن زیتون روغن نارگیل روغن آوکادو کره

 

۲ تا ۳ وعده در روز بخورید. اگر بعد از ظهر احساس گرسنگی داشتید، وعده چهارم را هم اضافه کنید. از خوردن چربی نترسید، بعضی افراد رژیم غذایی خود را هم کم کربوهیدرات می کنند هم کم چرب و با این کار نسخه شکست خود را می پیچند.

۳- برای لاغری سریع سه مرتبه در هفته از وزنه استفاده کنید در چنین رژیمی لازم نیست برای لاغر شدن ورزش کنید اما ورزش هم توصیه می شود. بهترین گزینه این است که ۳ تا ۴ مرتبه در هفته به باشگاه بروید. خودتان را گرم کنید و مقداری وزنه بزنید. اگر تازه باشگاه رفتن را شروع کرده اید از مربی کمک بخواهید. وزنه زدن میزان کالری سوزی را افزایش می دهد و مانع کندی سرعت سوخت و ساز می شود. متاسفانه افرادی که بدون ورزش رژیم می گیرند بعد از مدتی دچار مشکل کندی سرعت سوخت و ساز می شوند. تحقیقات روی رژیم های کم کربوهیدرات نشان داده است که در حین کم کردن چربی، عضله سازی نیز انجام می شود. اگر کار با وزنه برایتان ممکن نیست ورزش های هوازی مانند پیاده روی، دویدن آهسته، دویدن با سرعت بالا، دوچرخه سواری و یا شنا را شدت دهید.

 

رژیم لاغری آسان

رژیم های موثر

 

رژیم لاغری سریع | رژیم های موثر و فوری برای کاهش وزن پایدار

 

منبع : سایت دکتر کرمانی / نمناک /اوما / خوبشو

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا