بیوگرافی

بیوگرافی محمدرضا غفاری بازیگر و نامزدش + تصاویر

بیوگرافی محمدرضا غفاری : حتما شما هم فیلم سینمایی رویای خیس را به یاد دارید ، محمدرضا غفاری که بازیگر نقش اصلی این سریال بود متولد سال ۱۳۶۴ میباشد. در ادامه مقاله بیوگرافی وی را برای شما گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

 

محمدرضا غفاری و مادرش

سن محمدرضا غفاری ، بیوگرافی محمدرضا غفاری

 

بیوگرافی محمدرضا غفاری

نام: محمدرضا
نام خانوادگی : غفاری
تاریخ تولد : ۱۳۶۴
شغل : بازیگر
وضعیت تاهل : مجرد

 

زندگینامه محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری بازیگر کم حاشیه و خوش چهره سینما و تلویزیون ، بسیار کم کار و گزیده کار است از سن ۲۰ سالگی فعالیت کاری خود را آغاز کرد.  در این مقاله با زندگی شخصی و هنری محمدرضا غفاری در خدمت شما هستیم.

محمدرضا غفاری که در سریال دلدار نقش آرش را بازی کرده است متولد ۱۳۶۴ است. غفاری تحصیل کرده رشته گرافیک است و بعد از پایان دوران دانشگاه با شرکت در کلاس‌های بازیگری موسسه کارنامه فن بازیگری را آموخت و از سال ۸۴ وارد دنیای بازیگری شد.

 

اصالت محمدرضا غفاری

عکس های شخصی محمدرضا غفاری

 

در واقع باید غفاری را از کشفیات پوران درخشنده بدانیم. چرا که او با فیلم رویای خیس ساخته پروان درخشنده وارد عرضه بازیگری شد. او سپس در فیلم ستاره های سوخته ساخته سیروس الوند بازی کرد و بلافاصه هم در سریال آشپزباشی بازی کرد.

غفاری کارنامه پرباری دارد اما یکی از درخشان‌ترین کارهایش را در فیلم آباجان ارائه کرد.
محمدرضا غفاری با مادرش زندگی می‌کند. او ازدواج نکرده‌ و به گفته خودش گزیده‌کار است چون از سوی مادرش حمایت می‌شود. او با حضور در برنامه خندوانه گفته‌بود: مادرم از من حمایت می‌کند و همیشه به من تاکید دارد به خاطر پول کار نکنم و هر نقشی را قبول نکنم.

 

قد محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری در کودکی

 

دوری ۱۰ ساله از تلویزیون

بعد از سریال آشپزی، نزدیک ۱۰ سال در تلویزیون کار نکرد، در نهایت سال ۱۳۹۶ در نقش فرعی سریال سایه بان به تلویزیون بازگشت، می گوید نقش ها با سلیقه ام همسو نبود.

 

بهترین معلم هنری و مدرسه

در عرصه سینما خانم فاطمه معتمدآریا و محمدرضا هنرمند بهترین معلم هنری هستند، معلم کلاس اولم خانم فکرآزاد هم بعد از ۲۷ سال در خیابان دیدم و با هم عکس گرفتیم .

 

خواهر محمدرضا غفاری

همسر محمدرضا غفاری

 

رنگ مورد علاقه

دغدغه اصلی من در پوشش رنگ لباس است.

به رنگ مشکی و سفید خیلی علاقه دارم و رنگ های آبی و قرمز و سبز را دوست دارم، سعی می کنم در خرید لباس هایم طیفی از این رنگ ها را انتخاب کنم.

 

خوانندگی و ازدواج

محمدرضا غفاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد، او در سال ۹۴ تیزر برنامه ماه عسل را خواند و تجربه ای هم در خوانندگی و موسیقی بدست آورده است.

در کنار بازیگری چون گرافیک خوندم نقاشی می کنم، اصلا به کارگردانی فکر نمی کنم، فعلا از نقاشی لذت می بردم و شاید یک روزی گالری بگذارم، البته از این کار درآمدی ندارم.

 

ماشین محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری و همسرش

نقاشی

در کنار بازیگری چون گرافیک خوندم نقاشی می کنم، اصلا به کارگردانی فکر نمی کنم، فعلا از نقاشی لذت می بردم و شاید یک روزی گالری بگذارم، البته از این کار درآمدی ندارم.

 

گفتگو با محمدرضا غفاری

سابقه حضور شما در عرصه تصویر به چه سالی برمی گردد؟

سال ۸۱-۸۰ هنرجوی موسسه کارنامه بودم. همزمان با اتمام کلاس ها در سال ۸۳ به دفتر پوران درخشنده معرفی شدم و بعد از طی یک پروسه ۸-۷ ماهه سال ۸۴ از بین ۸۰۰ پسر که برای ایفای این نقش، تست داده بودند، من انتخاب شدم.

 

ماشین محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری در خارج از کشور

 

بازی در سریال آشپزباشی در کارنامه هنری شما نقطه عطفی محسوب می شود، درسته؟

سریال آشپزباشی تجربه خوبی برای من بود. به طبع کار در تلویزیون تماشاگر بیشتری خواهد داشت. کار با محمد رضا هنرمند در کنار پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا برای من مانند یک دانشگاه مفید و آموزنده بود.

 

در کل فکر می کنم کمی گزیده کار هستید؟ پیشنهاد کاری ندارید یا پیشنهادها را مناسب نمی دانید؟

همه این موارد دست به دست هم می دهند. در طول ۹ سال ۱۰ فیلم سینمایی کار کردم اما در تلویزیون فعالیتی نداشتم. هر فیلم سینمایی یک یا دو سال تا اکران زمان می برد، با این حساب می شود سالی یک یا دو فیلم و کارهایی را انتخاب کردم که با سلیقه ام یکی بود.

 

محمدرضا غفاری و رامبد جوان

محمدرضا غفاری در خندوانه

 

خود واقعی ام هستم

قطعا نوع پوشش یک بازیگر در ارتباطات اجتماعی اش با مردم، با رسانه ها و حتی با دیگر اهالی این عرصه تاثیرگذار است ولی من شخصا ترجیح می دهم پوششی داشته باشم که آن را برای خودم مناسب می بینم. به این دلیل که من هم یک آدم عادی هستم که در این جامعه زندگی می کنم و دوست دارم خود واقعی ام را نشان دهم حال در این بین ممکن است قشری باشند که از نوع پوشش من لذت ببرند و برعکس عده ای هم باشند که از آن متنفر باشند ولی با این حال دوست دارم در انتخاب پوشش و لباس هایم، خود واقعی ام باشم و اهل تظاهر نیستم.

 

طرفدار ویژه سادگی

اصولا طرفدار ساده بودن و پوشش ساده هستم. زیاد اهل این نیستم که لباس های عجیب بپوشم؛ البته هنرمندان در خارج از ایران و حتی برخی از هنرمندان داخلی به واسطه شغلی که دارند و همیشه جلوی چشم هستند، باید یک پله جلوتر از اجتماع باشند و شاید به همین دلیل است که این اتفاق می افتد که آنها سعی می کنند در نوع پوشش خود کمی عجیب تر باشند.

حتی طراحان مد در همه جای دنیا دوست دارند که لباس های شان را در وهله اول هنرمندان به تن کنند و از طریق آنها طرح های خود را نشان دهند اما برای من متفاوت بودن خیلی سخت است. گاهی هم از این موضوع خجالت می کشم که لباسی بپوشم که عجیب و متفاوت باشد و درواقع سبک و سلیقه من این طور نیست.

 

اینستاگرام

محمدرضا غفاری همچنین در فضای مجازی اینستاگرام فعال بوده و پیج شخصی خودش را دارد.

 

زندگی خصوصی محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری و حیوان خانگی اش

فیلم شناسی محمد رضا غفاری

سونامی (۱۳۹۷)
جاده قدیم (۱۳۹۶)
در وجه حامل (۱۳۹۶)
آبا جان (۱۳۹۵)

زار (۱۳۹۵)
آخرین بار کی سحر را دیدی؟(۱۳۹۴)
کوچه بی‌نام (۱۳۹۳)
برف (۱۳۹۲)

فرشتگان قصاب (۱۳۹۱)
قاعده تصادف (۱۳۹۱)
گس (۱۳۹۱)
انتهای خیابان هشتم (۱۳۹۰)

گیرنده (۱۳۹۰)
تله روباه (۱۳۸۵)
رؤیای خیس (۱۳۸۴)

 

محمدرضا غفاری در رویای خیس

محمدرضا غفاری در کنار مهتاب کرامتی و هدی زین العابدین

 

فیلم کوتاه

بیست هفته
سایلنت

 

تلویزیونی

آشپزباشی (۱۳۸۸)
خواندن تیزر برنامه ماه عسل (۱۳۹۴)
سایه بان (۱۳۹۶)

دلدار (۱۳۹۷)
روزهای خوشی و دلخوشی(۱۴۰۲)

 

آثار محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری و الناز حبیبی

 

بیوگرافی محمدرضا غفاری و نامزدش + تصاویر

 

منبع : ویکی پدیا / آریا پیکس/ دوات آنلاین / گهر

۴/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا