بیوگرافی

بیوگرافی ندا جبرائیلی و همسرش بازیگر نقش لیلا در سریال برادر جان + تصاویر

بیوگرافی ندا جبرائیلی : ندا جبرائیلی بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون متولد سال ۶۸ در تهران میباشد. در ادامه مقاله بیشتر با زندگینامه و بیوگرافی این بازیگر توانمند سینما و تلویزیون آشنا میشویم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

قد ندا جبرئیلی

زندگی خصوصی ندا جبرائیلی

 

بیوگرافی ندا جبرائیلی

نام : ندا
نام خانوادگی : جبرائیلی
تاریخ تولد : ۱۳۶۸
شغل : بازیگر
وضعیت تاهل : مجرد

 

زندگینامه ندا جبرائیلی

شاید شما هم بازیگر جوان سریال برادر جان را دیده و دوست داشته باشید با زندگینامه وی بیشتر آشنا شوید. در این مقاله بیوگرافی و زندگی شخصی ندا جبرئیلی برای شما گردآوری کرده ایم. در ادامه با ایران بانو همراه باشید.

ندا جبرائیلی متولد ۱۵ مهر ۱۳۶۸ در تهران است، او لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران است.
ندا جبرائیلی در سال ۹۷ جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره دَه برای بازی در فیلم کوتاه دربین را بدست آورد. او هرچند کم سن و سال است اما کارنامه پرباری دارد و در سی و یکمین دوره جشنوراه فیلم فجر هم کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین برای نقش مکمل زن در فیلم قاعده تصادف شد.

 

تحصیلات ندا جبرئیلی

ندا جبرائیلی قبل از عمل

 

شروع فعالیت ندا جبرائیلی

وی اولین بار در سال ۱۳۸۹ با فیلم سینمایی دونده زمین وارد سینما شد و با درخشش در کارهایش که باعث شد در بازی در فیلم (قاعده تصادف سال ۱۳۹۱ ) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شود.

ندا جبرائیلی در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ندا جبرائیلی در این سال، بازیگری در فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری محسوب می‌شود.

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ندا جبرائیلی بازی در فیلم ماهی و گربه بوده است. ندا جبرائیلی سال ۱۳۹۲ فیلم ماهی و گربه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با شهرام مکری همکاری داشته است. ندا جبرائیلی توانست با بازی در فیلم ماهی و گربه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر فراز مدیری، بابک کریمی، سعید ابراهیمی‌فر و سیاوش چراغی‌پور بر تجارب او افزود.

 

دوستان ندا جبرئیلی

مادر ندا جبرائیلی

 

جدیدترن کار ندا جبرائیلی سریال زیبای برادر جان است. موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق الناس» است و در خلاصه داستان آن آمده است؛ «پسری بعد از، از دست دادن پدرش می­ خواهد دین­ های او را ادا کند.»

سریال برادر جان به کارگردانی محمدرضا‌ آهنج و به نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است.حسام منظور از اولین بازیگرانی بود جلوی دوربین این سریال رفت.

 

ندا جبرئیلی ویکی پدیا

پدر ندا جبرائیلی

 

واکنش ندا جبرائیلی به ازدواج

من همه تمرکزم را روی کار گذاشته‌ام اگر تمرکزم روی کار نبود پیشرفت نمی‌کردم حوزه سینما حوزه‌ای است که اگر حاشیه در زندگی داشته باشیم قطعا از کار حرفه‌ای دور می‌مانیم. ضمن اینکه فعالیت در سینما بسیارسخت است و وقتی برای حوزه خصوصی نمی‌گذارد مسلما دلم نمی‌خواهد ازدواج کنم و نتوانم برای همسرم وقت کافی بگذارم باید بتوانم این کار را بکنم به همین خاطر هم فعلا به آن فکر نمی‌کنم. اما مساله دیگر این است که باید عاشق شد و بعد ازدواج کرد. هنوز در زندگی من پیش نیامده است.

 

منزل ندا جبرئیلی

ندا جبرائیلی کنار ساحل

 

دوستان صمیمی

از جمله دوستان نزدیک وی سحر دولتشاهی و اشکان خطیبی است که ارتباط بسیار نزدیکی با هم دارند.

 

به کارگیری علم و هنر در بازیگری

ندا جبرائیلی دوره‌های بازیگری را با استاید مشهوری گذارنده و همچنان در حال به روز کردن علم خودش است. به اعتقاد ندا بازیگری هرچند استعداد می‌خواهد و حتما باید نوع نگاه فرد به بازیگری آغشته به هنر و ذوق باشد اما اگر به آن به چشم یک علم نگاه نشود فرد قطعا عقب می‌ماند.

او می‌گوید: ممکن است نقشی به فردی پیشنهاد شود و در آن نقش خیلی هم موفق باشد اما اگر علم بازیگری را یاد نگیرد و مرتب خود را به روز نکند قطعا از دنیای بازیگری حذف می‌شود. به اعتقاد ندا جبرائلی دنیای بازیگری دنیای بی‌رحمی است و درجا زدن در آن معنایی ندارد.

 

شوهر ندا جبرئیلی

ندا جبرائیلی و همسرش

 

علاقه به فوتبال و لیونل مسی

این بازیگر جوان علاقه زیادی به لیونل مسی بازیکن آرژانتین و تیم بارسلونا دارد.

 

ندا جبرائیلی در سریال برادر جان

ندا جبرائیلی در سریال برادرجان نقش لیلا را بازی کرده است. موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق الناس» است.

 

اینستاگرام ندا جبرائیلی :

ندا جبرئیلی در اینستاگرام صفحه شخصی خودش را دارد.

 

اصالت ندا جبرئیلی

ازدواج ندا جبرائیلی

فیلم‌شناسی ندا جبرائیلی

سریال برادر جان
کارت پرواز
ما، در بهشت
یحیی سکوت نکرد

ماهی و گربه
قاعده تصادف
دونده زمین
سبز کله‌غازی

آرام
سکوت

ماشین ندا جبرئیلی

اینستاگرام ندا جبرائیلی

 

نامزد ندا جبرئیلی

دوست پسر ندا جبرائیلی

ندا جبرئیلی در کنار شوهرش

ندا جبرائیلی در کنار محمدرضا غفاری

 

بیوگرافی ندا جبرائیلی و همسرش + تصاویر

 

منبع : منظوم / کلک دانش/ شما نیوز/ حرف تازه

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا