اخبار فرهنگی

درخواست پدر همسر مهناز افشار: محاکمه‌اش کنید

مهناز افشار بازیگری است که این روز‌ها با جنجال‌های عجیبی دست و پنجه نرم می‌کند طوری که پدر شوهرش هم وارد گود شده و خواستار محاکمه عروسش شده است.

خبری از محمدعلی رامین، پدر شوهر مهناز افشار منتشر شد که خواستار محاکمه عروسش شده بود.

او در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود: «سلبریتی‌ها در همه جای دنیا با ابزار حکومت‌ها تبدیل به چهره‌های محبوب می‌شوند تا بخشی از سرمایه اجتماعى برای تأمین مصالح عمومی و پیشبرد منافع ملی کشور‌های خودشان را تشکیل بدهند؛ اما برای بعضی از چهره‌ها ظاهراً وارونگی همه چیز، مد روز شده است.

درخواست پدر شوهر مهناز افشار: محاکمه‌اش کنید

اینکه یک بازیگر سینما به خودش اجازه بدهد، در بسیاری از مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، عقیدتی و حتی در روابط سیاست خارجی کشورش دخالت کرده و با تشویش اذهان عمومی، روابط میان ایران و همسایگان را مخدوش کند، حتما غیرعادی است و من در هیچ کجای جهان، نمونه چنین رفتاری را سراغ ندارم.

از سوی دیگر، در هیچ کجا معمول نیست که رسانه‌ها بخواهند، تا یک چهره محبوب هنری که تمام اعتبار هنریش را مدیون کشورش می‌باشد، محاکمه و محکوم و مجازات کنند. لیکن در این مورد خاص، هیچ راه‌حلی به ذهنم نمی‌رسد!

سابقا پیغام داده بودم، اگر خانم افشار به خاطر ظلمی که به همسرشان شده، با همه چیز به لجاجت برخیزد، نه فقط مشکلی را حل نخواهد کرد، بلکه متقابلا یک مسئله ساده اختلاف حساب با هلال احمر را پیچیده و عنادآلوده‌تر هم خواهد کرد.»

بدین ترتیب پدرشوهر که سابق براین خبرش آمده بود، راضی به ازدواج پسرش با مهناز افشار نبوده، اکنون نه‌تن‌ها پسرش، یاسین رامین، را در موضع مظلومیت قرار داده بود، بلکه خواستار آن شده بود که دستگاه قضا عروسش را «محاکمه، محکوم و مجازات کند.»

 

درخواست پدر همسر مهناز افشار: محاکمه‌اش کنید

۳.۳/۵ - (۱۰ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا