بیوگرافی

بیوگرافی مهناز افشار و همسر و دخترش + حواشی و تصاویر

بیوگرافی مهناز افشار : مهناز افشار بازیگر جوان و توانمند تئاتر و سینما که از ابتدای ورود به دنیای هنر همیشه درگیر حواشی بوده است ، این روزها باز هم با جنجالی دیگر وارد دنیای حواشی شده است. در ادامه با بیوگرافی این هنرمند در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

نوشته های مشابه

دختر مهناز افشار

مهناز افشار توییتر ، بیوگرافی مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار

نام : مهناز
نام خانوادگی : افشار روغنی
تاریخ تولد : ۱۳۵۶
شغل : بازیگر
وضعیت تاهل : متاهل
همسر:محمد یاسین رامین
فرزندان: لیانا رامین

 

زندگینامه مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر بسیار توامند که همیشه در نقش های گوناگون خوش درخشیده و جوایز زیادی در عرصه هنر کسب کرده است. متولد دهه ۵۰ در تهران میباشد. وی این روزها بشدت درگیر انتقاد مسئولان و مردم قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید.

مهناز افشار، سوپراستار بی حریف حال حاضر سینما. او تا حال حاضر بهترین بوده البته زندگی شخصی او همیشه درگیر حواشی شده اسـت اما تمام این اتفاقات هنوز هم نتوانسته اند دید مردم نسبت بـه این بازیگر را عوض کنند، فیلمهای او جزو پرفروش ترین ها هستند و سریال ها او هم همینطور، امروز مرور کوتاهی داریم بـه بیوگرافی مهناز افشار ودر اصل مطلب رازهایی از این بازیگر رابه شـما می‌گوییم.

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او متولد سال مار است در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد.

 

محمد یاسین رامین

زندگینامه مهناز افشار

 

در دوران کودکی عاشق آتاری مخصوصا بازی دزد و پلیس بود و به تماشای کارتون علاقه فراوانی داشت،از سیندرلا، صد ویک سگ خالدار،پلنگ صورتی، مورچه و مورچه خوار، سند باد، باربا پاپا، بامزی، هاچ زنبور عسل، خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت بعنوان کارتونهای دوست داشتنی دوران کودکی اش یاد میکند .

مهناز افشار دیپلمش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در موسسه ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت و در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.
غذاهای مورد علاقه اش لوبیا پلو و ماکارونی است و به خاطر همین علاقه این غذاها را خیلی خوب می پزد. در زندگی همه چیز را فقط از خدا میخواهد و بس،مدتی مزون لباس داشت اما به خاطر وقت گیر بودنش از این کار صرف نظر کرد.

 

علایق مهناز افشار

تبریک تولد بهترین شادباشی است که تاکنون شنیده است و به معنای واقعی تولد را دوست دارد،خود را خیلی شکمو میداند و غذا خوردن را هم دوست دارد و می گوید:“به نظرم دست پختم عالی است چون به دلیل شکمو بودنم برای غذا پختن وقت می گذارم و طعم غذا هم برایم اهمیت فراوانی دارد”

 

لیانا رامین

مهناز افشار و پسرش

فعالیت هنری

شباهت زیاد مهناز افشار بـه گوگوش خواننده وبازیگر معروف، درتوجه رسانه‌ها بـه او در شروع کارش تاثیر گذار بود. مهناز افشار بازیگری رابا مجموعۀ تلویزیونی گم شده درسال ۱۳۷۷ آغاز کرد وپس ازآن با ایفای نقش در فیلم سینمایی دوستان بـه کارگردانی علی شاه حاتمی درسال ۱۳۷۷ بـه سینما راه یافت.

 

رازهای جالبی در مورد مهناز افشار

مهناز افشار برندۀ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و نهمین جشنوارۀ فیلم فجر برای بازی در فیلم « سعادت آباد » درسال ۸۹ شد. فیلم سینمایی « کما » از جمله تجربه‌ هـای موفق مهناز افشار در گیشه بود. فیلمی ساخته آرش معیریان کـه با حضور محمدرضا گلزار و امین حیایی از فیلم‌ های پر فروش سال ۱۳۸۲ شد.

 

ازدواج مهناز افشار:

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و خطبه عقد آنها توسط سید محمد خاتمی رییس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران خوانده شد. سوسن صفاوردی همسرمحمدعلی رامین هم در گفتگو با رسانه‌ها به این ازدواج واکنش نشان داد.

 

محمدامین رامین

مهناز افشار و همسرش

بیوگرافی محمد یاسین رامین همسر مهناز افشار

محمد یاسین رامین همسر مهناز افشار متولد ۱۳۶۰، فرزند ارشد محمد علی‌ رامین، با مدرک دکترا از دانشگاه کشور آلمان، دارای دو ملیت ایرانی و آلمانی است که پیش از این یک بار ازدواج کرده است. پسر رامین در دولت احمدی‌نژاد از معاونین و مشاورین رئیس سازمان هلال احمر بود.

مهناز افشار پیش از ازدواج با فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی احمدی نژاد شرط کرده بود که او همسر دیگر خود را طلاق دهد. فرزند رامین پس از انجام این شرط، رضایت مهناز افشار برای ازدواج با او را گرفت.

 

حواشی مهناز افشار

عکس های مهناز افشار

 

توییت‌هایی که کار دستِ “مهناز افشار” داد!

مهناز افشار به‌خاطر انتشار و اظهار نظر درباره یک توییت جعلی، مورد پیگیری قضایی قرار گرفته است. برخی خبر‌های غیر رسمی حاکی از ممنوع‌الخروجی مهناز افشار است. این بازیگر پس از بازنشر توییتی از یک حساب کاربری جعلی که از تصویر یک روحانی سوء‌استفاده کرده بود، مورد انتقادات شدید قرار گرفت.

افشار در واکنش به پرسش یک خبرنگار که توییت مهناز افشار را زمینه‌ساز قتل روحانی همدانی دانست، پاسخ داد: «در مسائل قضایی نمی‌توان بر مبنای موجی که راه افتاده اقدام کرد. تمام این موارد باید بررسی کارشناسی دقیق شود و اگر بنابر برخورد قضایی باشد، روند اطلاع‌رسانی خاص خود را دارد.»

 

در همین راستا، جواد جاویدنیا، معاون دادستان کل‌کشور، دوشنبه ۹ اردیبهشت درپاسخ به خبرنگاران، درباره پیگرد قضایی مهناز افشار توضیح داد: «اقدامات لازم در این‌باره در دستگاه قضایی در حال انجام است. هر کسی هر اقدامی انجام می‌دهد باید پاسخگوی اعمال و رفتارش باشد.»

اما توییت جنجالی مهناز افشار چه بود؟ ماجرا از این قرار بود که یک حساب جعلی به نام سیدمصطفی حجازی با قرار دادن تصویر یک روحانی، پیامی دروغین را منتشر کرد و حساسیت‌های زیادی را برانگیخت.

 

مهناز افشار

محاکمه مهناز افشار

 

واکنش اژه‌ای به حواشی توییت مهناز افشار

معاون اول قوه قضاییه به حواشی توییت یک سلبریتی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه تودیع و معارفه رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که صبح امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران در رابطه با حواشی ایجاد شده در فضای مجازی توسط یکی از سلبریتی‌ها و اینکه آیا باید به این افراد تذکراتی داده شود؟ اظهار کرد: این امر اختصاصی به این افراد ندارد بلکه هر کسی در هر جایی صحبت می‌کند باید حرف‌هایش توام با اخلاق و متناسب با شئون خود و جامعه باشد.

 

وی افزود: چنانچه مسائلی که جنبه تهمت یا شایعه پراکنی داشته باشد اگر جنبه خصوصی داشته باشد شاکی خصوصی می تواند مدعی شود و در غیر این صورت حتما مدعی العموم باید ورود کند و اجازه ندهد فضای سالم و امن کشور با حرفهای بعضا بی پایه که گاها جنبه تهمت و افترا دارد و هم گاها به عنوان دستمایه ای برای جریان های ضد انقلاب و خارج استفاده می شود آسیب ببیند.

 

مهناز افشار در ایران

مهناز افشار خارج از ایران

درخواست پدر همسر مهناز افشار: محاکمه‌اش کنید

بری از محمدعلی رامین، پدر شوهر مهناز افشار منتشر شد که خواستار محاکمه عروسش شده بود.

او در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود: «سلبریتی‌ها در همه جای دنیا با ابزار حکومت‌ها تبدیل به چهره‌های محبوب می‌شوند تا بخشی از سرمایه اجتماعى برای تأمین مصالح عمومی و پیشبرد منافع ملی کشور‌های خودشان را تشکیل بدهند؛ اما برای بعضی از چهره‌ها ظاهراً وارونگی همه چیز، مد روز شده است.

اینکه یک بازیگر سینما به خودش اجازه بدهد، در بسیاری از مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، عقیدتی و حتی در روابط سیاست خارجی کشورش دخالت کرده و با تشویش اذهان عمومی، روابط میان ایران و همسایگان را مخدوش کند، حتما غیرعادی است و من در هیچ کجای جهان، نمونه چنین رفتاری را سراغ ندارم.

از سوی دیگر، در هیچ کجا معمول نیست که رسانه‌ها بخواهند، تا یک چهره محبوب هنری که تمام اعتبار هنریش را مدیون کشورش می‌باشد، محاکمه و محکوم و مجازات کنند. لیکن در این مورد خاص، هیچ راه‌حلی به ذهنم نمی‌رسد!

سابقا پیغام داده بودم، اگر خانم افشار به خاطر ظلمی که به همسرشان شده، با همه چیز به لجاجت برخیزد، نه فقط مشکلی را حل نخواهد کرد، بلکه متقابلا یک مسئله ساده اختلاف حساب با هلال احمر را پیچیده و عنادآلوده‌تر هم خواهد کرد.»

بدین ترتیب پدرشوهر که سابق براین خبرش آمده بود، راضی به ازدواج پسرش با مهناز افشار نبوده، اکنون نه‌تن‌ها پسرش، یاسین رامین، را در موضع مظلومیت قرار داده بود، بلکه خواستار آن شده بود که دستگاه قضا عروسش را «محاکمه، محکوم و مجازات کند.»

فیلم‌شناسی مهناز افشار

۱۳۹۷ مهمانخانه ماه نو
۱۳۹۷ قسم
۱۳۹۷ ناگهان درخت
۱۳۹۷ آبی به رنگ آسمان

۱۳۹۷ آشفته‌گی
۱۳۹۶ شاه‌کش
۱۳۹۶ لس آنجلس تهران
۱۳۹۶  دارکوب

۱۳۹۵ ارادتمند
۱۳۹۵ گیلدا امید بنکدار
۱۳۹۵ نهنگ عنبر ۲
۱۳۹۴ خانه‌ای در خیابان چهل و یکم

۱۳۹۴ نهنگ عنبر
۱۳۹۳ معلم
۱۳۹۲ دلم می‌خواد
۱۳۹۲ بیگانه

۱۳۹۲ متروپل
۱۳۹۲ چه خوبه که برگشتی
۱۳۹۱ از تهران تا بهشت
۱۳۹۱ هیچ‌کجا هیچ‌کس

۱۳۹۰ پل چوبی
۱۳۹۰ یک عاشقانه ساده
۱۳۸۹ برف روی کاج‌ها
۱۳۸۹ سعادت‌آباد

۱۳۸۹ قصه پریا
۱۳۸۸ طبقه سوم
۱۳۸۸ پسر آدم، دختر حوا
۱۳۸۷ خاطره

۱۳۸۷ امشب شب مهتابه
۱۳۸۷ پوپک و مش ماشاالله
۱۳۸۷ شیرین عباس
۱۳۸۷ دعوت

۱۳۸۷ شبانه‌روز
۱۳۸۷ انعکاس
۱۳۸۶ تسویه‌حساب
۱۳۸۶ کلاغ پر

۱۳۸۵ رئیس
۱۳۸۵ محاکمه
۱۳۸۴ آتش‌بس
۱۳۸۴ آکواریوم

۱۳۸۴ تله سیروس
۱۳۸۴ چه کسی امیر را کشت؟
۱۳۸۴ کارگران مشغول کارند
۱۳۸۳ سالاد فصل

۱۳۸۲ کما
۱۳۸۱ سیزده گربه روی شیروانی
۱۳۸۱ دختری در قفس
۱۳۸۱ زهر عسل

۱۳۸۰ نگین
۱۳۷۹ خاکستری
۱۳۷۹ شور عشق
۱۳۷۸ دوستان
۱۳۷۸ شیرهای جوان

 

پدر مهناز افشار

تیپ مهناز افشار در جشنواره فجر

شبکه خانگی و تلویزیون

۱۳۹۶–۹۷ گلشیفته
۱۳۹۵–۹۶ عاشقانه
۱۳۹۳–۹۴ عشق تعطیل نیست
۱۳۹۲ کلاه‌قرمزی ۹۲
۱۳۷۷ گم‌شده

تئاتر

۱۳۹۶ الیور توئیست
۱۳۹۳ دور همی زنان شکسپیر
۱۳۹۱ بیست و یک بار مردن در سی روز
۱۳۹۰ آمدیم، نبودید، رفتیم

 

زندگی خصوصی مهناز افشار

مهناز افشار در کنار دخترش لیانا

جوایز و افتخارات

کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای قسم ۱۳۹۷
کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای دارکوب ۱۳۹۶
کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فجر برای پل چوبی ۱۳۹۰
برنده تندیس بهترین بازیگر زن از جشن دنیای تصویر برای طبقه سوم ۱۳۹۰

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای برف روی کاج‌ها ۱۳۸۹
برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از بخش نگاه نو جشنواره فجر برای برف روی کاج‌ها ۱۳۸۹
کاندید تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه سینما برای سعادت‌آباد ۱۳۸۹
برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر برای سعادت‌آباد ۱۳۸۹

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای طبقه سوم ۱۳۸۸
کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر برای تسویه‌حساب ۱۳۸۶

 

عکس های لو رفته مهناز افشار

کشف حجاب مهناز افشار

 

بیوگرافی مهناز افشار و همسر و دخترش + حواشی و تصاویر

 

منبع : فرارو/عصرایران / نمناک / ویکی پدیا / بورس نیوز/ پارس ناز/ خبرگزاری برنا / بیتوته / ساتین

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا