کیک و دسر و شیرینی

طرز تهیه دو نوع موهیتو خانگی

طرز تهیه دو نوع موهیتو

موهیتو یک نوشیدنی خوشمزه هستش که می تونید راحت توی خونه درستش کنید و لذت ببرید حتما طرز تهیه ۵ نوشیدنی بهاری خوشمزه را هم بخوانید

موهیتو

مواد لازم
۳ عدد لیمو ترش متوسط
۲ لیوان آب معمولی یا گازدار
برگ نعناع تازه ۲ مشت
۶ ق غ شکر
یخ به مقدار زیاد

طرز تهیه  موهیتو :

آب ۳ پیمانه شکر سفید ۱ و ۱/۲ پیمانه برگ نعناع تازه ۲ پیمانه شربت لیمو ۲ پیمانه آبلیمو ۱ پیمانه سودا یا آب گازدار ۸ پیمانه لیمو ترش چند برش برای تزیین
برای تهیه موهیتو نعناع ابتدا ۲ پیمانه از ۳ پیمانه آب را با شکر ترکیب کرده و داخل ظرف مناسبی ریخته، آن را به مدت ۵ دقیقه داخل ماکروفر قرار دهید. نعناع را به آب اضافه کرده و خوب هم بزنید و اجازه دهید به مدت ۵ دقیقه در همین حالت باقی بماند. بعد از ۵ دقیقه، برگ‌های نعناع‌ را از داخل ظرف بیرون آورده و خوب فشار دهید و کنار بگذارید. شربت لیمو، آب لیمو و ۱ فنجان از آب باقی مانده را داخل پارچ بزرگی بریزید و خوب ترکیب کنید. حالا شربت نعناعی که در ابتدا تهیه کردید را به ترکیب بالا اضافه کنید. در نهایت آب گازدار را به مواد اضافه کرده و مخلوط کنید. موهیتو نعناع را با یخ فراوان و برش‌های نازک لیمو سرو کنید.

موهیتو هندوانه ای

موهیتو خانگی

مواد لازم

▫️نصف هندوانه کامل
▫️برگ نعنا به مقدار دلخواه
▫️لیمو ترش ۲ عدد

طرز تهیه موهیتو

به این دلیل که هندوانه شیرین است ، شما میتوانید از ریختن شکر در این موهیتو خودداری کنید.
برای درست موهیتو ابتدا تکه های هندوانه را در مخلوط کن بریزید و پس از مخلوط کردن در یک الک با بافت ریز ریخته و فشار دهید تا جایی که امکان دارد آب هندوانه به صورت مایع خارج شود.

سپس در یک ظرف دیگر،آب یک عدد لیمو ،یک دسته کوچک برگ نعنا و آب هندوانه را با هم مخلوط کنید و چند قالب یخ درون ظرف بیاندازید و بگذارید تا طعم آن ها با هم مخلوط شود.
موهیتوی هندوانه شما حاضر است.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا