بیوگرافی

بیوگرافی بهرام افشاری و همسرش + تصاویر

بهرام افشاری بازیگر

بهرام افشاری ، بازیگر طنز و کمدی کاری که با نقش بهتاش فریبا بیشتر دیده و شناخته شد . متولد ۱۳۶۶ در همدان میباشد.ویژگی خاص این هنرمند و بازیگر ایرانی قد بلند وی است که به گفته او همین قد بلند باعث شده که او برای بازیگر شدن تلاش بسیار زیادی بکند تا توسط مردم و کارگردانان مورد قبول واقع شود در ادامه مقاله بیشتر با زندگینامه و بیوگرافی وی آشنا میشویم. با ما همراه باشید.

 

بهرام افشاری و همسرش

بهرام افشاری وهمسرش

بیوگرافی بهرام افشاری

نام : بهرام

نام خانوادگی : افشاری

تاریخ تولد : ۱۳۶۶

وضعیت تاهل : مجرد

شغل : بازیگر

قد: ۱۹۸

 

 

  زندگینامه بهرام افشاری

شاید برای شما هم جالب باشد با زندگینامه بهتاش فریبا در پایتخت ۵ و زندگی خصوصی وی آشنا شوید. از این رو در این مقاله به بیوگرافی و مصاحبه کوتاهی با بهرام افشاری در خدمت شما هستیم.بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۶۶ در شهر همدان می باشد و هم اکنون ۳۱ سال سن دارد. وی قد بلندترین بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

  بیوگرافی بهرام افشاری

شروع بازیگری و فعالیت هنری

بهرام افشاری از سال ۸۲ کار آماتور را شروع کرد و ازسال ۸۸ به تهران آمد و خودش گفته است که افتخار این رو داشتم که شاگرد استاد سمندریان باشم و بعد از آن وارد بدنه حرفه ای تئاتر شدم منتها چون بیشتر دغدغه من حوزه تئاتر بود زیاد تمایل فعالیت در سینما و تلویزیون رو نداشتم اما بصورت جدی از سال ۹۲ با کار آقای درمشیان در و بعد از آن هم با آقای جوزانی در فیلم ایران برگر بازیگری را شروع نمود. البته وی پیش از این نقش کوتاهی در سریال پایتخت ۲ نیز داشت.

بهرام افشاری در سریال پایتخت

بهرام افشاری در کنار منوچهر هادی و محمدرضا گلزار

 

البته وی امسال در جشنواره فجر در فیلم کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی منوچهر هادی حضور داشت و در سریال علی البدل نیز که نوروز ۹۶ پخش میگردد در نقش هرمز حضور دراد.

ازدواج بهرام افشاری

بهرام افشاری مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است

بهرام افشاری در سریال پایتخت پنج

جدیدترین فعالیت این بازیگر در سریال پایتخت ۵ در نفش بهتاش است که به محبوبیت بالایی دست یافته است و می توان گفت حضورش در این سریال سکوی پرتاب او گردید و به خوبی شناخته شد.

آیا بهرام افشاری بچه طلاق است ؟

او در برنامه خندوانه در این باره گفت :من برای اولین بار است که در این برنامه میگویم من بچه طلاقم ، مادرم زمانی که من دو سالم بود از پدرم جدا شد و من از تنهایی در زندگی خیلی اذیت شدم اما همیشه از مادرم تشکر میکنم و قدردان او هستم برای اینکه من را به دنیا آورد و زحمت های زیادی برای من کشید و دعای خیر او همیشه پشت سر من است.مادرم در همدان است و ما از طریق تلفن با هم در ارتباط هستیم.

بهرام افشاری و خواهرش

بهتاش فریبا در پایتخت ۵

پایتخت 6

بهتاش در پایتخت ۶

 

بهرام افشاری قد بلندترین بازیگر ایران می باشد!

بهرام افشاری در این خصوص گفته است :«اگر بخواهم از دیدگاه خودم بگویم من این فیزیک بدنی را یک امتیاز می‌دانم. شاید این قدبلند برای هر نقشی خوب نباشد اما سلیقه خودم هم نیست که در همه کانال‌ها و سریال‌ها باشم. بیشتر به‌درد نقش‌های خاص و تجربه‌های خاص می‌خورم که متفاوت‌تر از کارهای عامیانه است.»

پیج اینستاگرام بهرام افشاری

بهرام افشاری در اینستاگرام فعال است و پیج دارد اما به گفته خودش در تلگرام اصلا هیچ کانالی نداردآدرس پیج اینستاگرام بهرام افشاری : https://www.instagram.com/bahramafshariofficial

 

خاطره عاشق شدن بهرام افشاری

بهرام افشاری در فروردین ۹۹ در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور پیدا کردبهرام افشاری دورهمی

این بازیگر در پاسخ به سوال مهران مدیری مبنی بر اینکه چرا ازدواج نکرده گفت که من به بلوغ ازدواج نرسیده ام به این خاطر که من از کودکی پدرو مادرم طلاق گرفتند و من سالها با پدرم زندگی کردم و زن در زندگی ما نبود که این شرایط زناشویی را درک کنم.

او درباره عاشق شدنش گفت من زمانی که هنرستان میرفتم یک مدرسه دخترانه هم پایین مدرسه ما بود و به یک دختری که همیشه جلو مدرسه ما با اتوبوس رد میشد علاقمند شدم و به هم لبخند میزدیم تا اینکه یک روز به او لبخند زدم و او گفت خفه شو دهنتو ببند! و من بسیار ناراحت شدم و به خانه رفتم و آهنگهای غمگین گوش کردم. تا اینکه فردا آن روز دوباره دختره را دید که به من لبخند زدم و من واقعا متعجب بودم از این رفتار او! تا اینکه بعدا متوجه شدم انها خواهران دوقلو هستند!

 

تحصیلات بهرام افشاری

فیلم های بهرام افشاری

 

گفتگو با بهرام افشاری

جشنواره فجر زمستان ۱۳۹۴ محل خودنمایی برخی بازیگران تئاتر بود که با درخشش خود در فیلم های مختلف نشان دادند در مدیوم پرحاشیه تر و البته شاید جذاب تر سینما هم حرف های زیادی برای گفتن دارند.یکی از این چهره ها بهرام افشاری بازیگر بلندقامتی است که جدا از فیزیک متفاوتش قدرت بیان و اکت مناسبی در بازیگری دارد و کم کم دیده می شود. حالا می شودنقش آفرینی او را در «لانتوری» زیر نظر گرفت و به کارهای بعدی اش با وسواس بیشتری دقیق شد. بهرام افشاری از آن دست بازیگرانی است که هم خوب حرف می زند هم برای صحبت کردن درباره خودش حوصله دارد، حتی اگر بعد از یک روز طولانی فیلمبرداری در کوه های الوند جلوی دوربین سیروس مقدم خسته شده باشد.

گفتید سر فیلمبرداری بودید.

الآن در دامنه دو هزارمتری کوه های الوند در جاده اشتران هستیم و اگر کیفیت صدا خوب نیست به خاطر همین موقعیت ماست. ما داریم سریال علی البدل را کار می کنیم.حتماً درباره اش شنیده اید.

 

بهرام افشاری و دوست دخترش

بهرام افشاری در پایتخت ۲

 

بله می دانم کار سیروس مقدم و بسیار پر بازیگر است.

بله ما دو ماه و نیم است در این سریال مشغولیم. الآن هم آقای هومن حاجی عبداللهی کنار من نشسته و مدام شوخی می کند. قبل از این ایشان داشتند با تلفن حرف می زدند که من اذیتشان کردم و حالا ایشان می خواهد انتقام بگیرد.

 

کار سینمایی چطور. «لانتوری» اکران شده است اما در پروژه دیگری هم حضورداشته اید؟

در سینما «کارگر ساده» را به کارگردانی منوچهر هادی کارکردم که تجربه خیلی خوبی بود. نمی خواهم از عبارت نقش اصلی یا نقش مکمل استفاده کنم چون هر نقشی قابلیت های خودش را دارد و به اندازه خودش مهم است اما در آن کار ۴۰ روز فیلمبرداری داشتم. این کار برای فجر امسال آماده می شود. جدا از این یکسری فیلمنامه به دستم رسیده که در اسرع وقت درباره حضور در کار بعدی ام تصمیم گیری می کنم.

 

پدر و مادر بهرام افشاری

بهرام افشاری در کنار ریما رامین فر و خانواده اش

 

چه اتفاقی افتاد که به پروژه «لانتوری» پیوستید و کار با رضا درمیشیان چطور بود؟

قبلاً من در اولین کار سینمایی ام با رضا درمیشیان در «عصبانی نیستم» کارکرده بودم. آنجا اتفاقاتی افتاد که در حق کارگردان و فیلمش ظلم شد که دیگر نمی خواهم به آن بپردازم اما در آن فیلم ما باهم همکاری خیلی مناسبی داشتیم.

وقتی ایشان فیلمنامه «لانتوری» را در دست داشتند درباره نقش و خواسته کارگردان از من باهم صحبت کردیم و گپ زدیم و اوایل سال گذشته بود که این کار را شروع کردیم. «لانتوری» برای من تجربه خوبی بود چون هم در تئاتر هم در سریال «پایتخت» که چاشنی کمدی داشت کارکرده بودم و احساس می کردم در کار جدی پتانسیل های بیشتری داشته باشم. «لانتوری» محصول و مصداق حرف و هدفی است که داشتم و هر کس برود ببیند به این فضای کاری متمایز پی می برد.خودم می خواستم این فضای متفاوت را ایجاد کنم و بیشتر با کاراکترهایی که قبلاً در فضای طنز تلویزیون یا تئاتر داشتم فاصله بگیرم.

 

پدر بهرام افشاری

بهرام افشاری و امیر جعفری

 

در «لانتوری» نقش کوتاهی دارید اما آن هایی که فیلم را دیده اند از بازی شما تعریف می کنند.

نقش من کوتاه نیست و من جزو اعضای اصلی «لانتوری» هستم اما چون کار پر بازیگر است و به گروه های دیگری که در فیلم سهم دارند اشاره می شود، احساس می کنید که نقش کوتاه است. خدا را شاکرم که می گویید در جشنواره کارم را پسندیدند چون مخاطب است که نظر می دهد . خدا را شکر اتمسفری که دور و بر این فیلم وجود داشت خیلی خوب بود و امیدوارم دیده شود.

 

در جشنواره فجر سال گذشته بازیگران تئاتری در برخی فیلم ها حضور داشتند و درخشیدند و نقدهای مثبتی هم در این زمینه دیده شد.

به خاطر این است که اول ازهمه اعتماد باید وجود داشته باشد. اعتماد به بازیگران تئاتر. همه جا خوب و بد هست، بی تجربه و باتجربه هست ، باسواد و بی سواد هست اما باید اعتماد شود. در چند سال گذشته مدام به ما می گفتند بازیگران تئاتری در بازی هایشان اغراق بیش ازاندازه دارند یا کارهایشان مینی مالیستی نیست اما این حرف درستی نبود .بازیگری الآن مثل علم پیشرفت کرده و همه اعضایی که در مدیوم های مختلف کار می کنند سعی دارند خودشان را آداپته کنند.

مخصوصاً نسل جوان هایی مثل نوید محمد زاده عزیز یا خیلی های دیگران که در روزهای آینده گذر زمان خودشان را نشان خواهند داد. این ماحصل اعتماد کارگردان ها و البته مخاطبان است چون سلیقه ها هم دیگر فرق کرده و مردم به همان میزان که بازیگر چشم قشنگ و خوشگل و زیبا را می پسندند، دنبال آرتیست حرفه ای هم هستند. آن ها هزینه می کنند که بازی ببینند، آرتیست و کاراکتر ببینند و فیلم تماشا کنند. خدا را شکر که به این فضا بها داده شده و همین باعث شکل گرفتن بازی های متفاوت و شخصیت های متفاوت شده است . ما هم این فضا را احساس کرده ایم و حالا رابطه خوبی بین بازیگران و مخاطبانشان ایجادشده است.

 

درآمد بهرام افشاری

زندگی سخت بهرام افشاری

 

بهرام افشاری در مورد نقش خود (بهتاش) در سریال پایتخت ۵ چه گفته است

من تلاش بسیاری کردم تا این نقش را دربیاورم همچنین کمک های بازیگران مقابلم و راهنمایی های آقای تنابنده نیز بسیار تاثیرگذار بود.

چالش های بهتاش همان چالش های جوان امروزی است، خواسته هایی دارد و برای آنها تلاش می کند اما شاید کمی بدشانس هم است. از طرفی کمی سست است، او راحت طلبی هایی دارد و چیزی برایش اصل نیست. همچنین در عین حال که پر از جاه طلبی است عملی را که باید برای خواست هایش داشته باشد، انجام نمی دهد.

بهرام افشاری

 

این بازیگر درباره سختی های کارش اظهار کرد:

کار من سخت است چون مخاطب پیش از این هم از من در این سریال نقشی را دیده است و من باید به عنوان بازیگر این فصل کیفیت کارم را بالا ببرم چون اگر مردم بار پیش از من راضی بوده اند، دلیل نمی شود که باز هم خوششان بیاید.

البته خود من ابتدا درباره نقش و جغرافیای نقش تحقیق کرده و با کسانی که شباهت هایی با نقش من دارند صحبت و نکاتی را یادداشت می کنم تا به تدریج بتوانم مشخصات بیرونی این نقش را پیدا کنم.

 

بهرام افشاری بازیگر سریال پایتخت در پایان عنوان کرد:

نقش من در «علی البدل» تکه کلامی نداشت بلکه به تدریج ویژگی هایی را متناسب با محیط پیدا کردم. در این سریال هم به تدریج پیش می روم تا بتوانم ویژگی هایی را از آن خود کنم و یک شخصیت بسازم چون من به سمت ساخت یک تیپ نمی روم.

البته تیپ سازی هم اهمیت بسیاری دارد و گاهی تیپ های ماندگاری از آثار نمایشی باقی مانده است اما در هر کاری تیپ جایی ندارد به طور مثال در اثری که همه شخصیت ها رئال هستند نمی توان تیپ بازی کرد.

فیلم شناسی بهرام افشاری

سینمایی

۱۳۹۸ چشم و گوش بسته
۱۳۹۷ رحمان ١۴٠٠
۱۳۹۶ آقای سانسور
۱۳۹۴ لانتوری
۱۳۹۴ کارگر ساده نیازمندیم
۱۳۹۳ ایران برگر
۱۳۹۲ عصبانی نیستم!

نمایش خانگی

دل (مجموعه نمایش خانگی)

 

تئاتر و نمایش‌خوانی

می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد ۱۳۹۷ جوجه تیغی ۱۳۹۷

ماکوندو (آزاده انصاری، ۱۳۹۶)
دیابولیک: رومئو و ژولیت (آتیلا پسیانی، ۱۳۹۵)
روی خوش مهتاب (بهداد زندیه وکیلی، ۱۳۹۴)

تهران زیر بال فرشتگان (نادر برهانی مرند، ۱۳۹۴)
کامنت (یوسف باپیری، ۱۳۹۴)
جوجه تیغی (بهرام افشاری، ۱۳۹۴)
هاروی (ملودی آرام‌نیا، ۱۳۹۳)

دن کامیلو (کوروش نریمانی، ۱۳۹۳)
مرگ فروشنده (نادر برهانی مرند، ۱۳۹۳)
پاییز (نادر برهانی مرند، ۱۳۹۲)
هیپوفیز (کوروش نریمانی، ۱۳۹۲)

 

بازیگر پایتخت 5

بهتاش فریبا

 

شایعات (رحمان سیفی آزاد، ۱۳۹۲)
ترنج (تینو صالحی، ۱۳۹۲)
رابینسون کروزوئه (میلاد نیک‌آبادی، ۱۳۹۱)
ویران (یوسف باپیری، ۱۳۹۱)

پیرمردی با بال‌های بزرگ (پرستو گلستانی، ۱۳۹۱)
آدمکش (محمد زوار بی‌ریا، ۱۳۹۰)
جن‌گیر (کوروش نریمانی، ۱۳۸۸)
رمولوس کبیر (نادر برهانی مرند، ۱۳۸۸)

 

جوایز و افتخارات

۱۳۹۷ – نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نوزدهمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران برای فیلم لانتوری
۱۳۹۷- برنده تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی جشن حافظ برای مجموعه تلویزیونی پایتخت ۵
۱۳۹۶ – نامزد بهترین بازیگر مرد کمدی جشن حافظ برای مجموعه تلویزیونی علی‌البدل
۱۳۹۶ – نامزد بهترین بازیگر مرد ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شهر برای فیلم کارگر ساده نیازمندیم
۱۳۹۶ – نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن انجمن منتقدان و نویسندگان برای فیلم کارگر ساده نیازمندیم

ماشین بهرام افشاری

بهرام افشاری

 

بیوگرافی بهرام افشاری و همسرش

 

منبع : ویکی پدیا / نمناک / نیک صالحی / یکتامتن

۴.۷/۵ - (۱۵ امتیاز)

‫۲۳ دیدگاه ها

  1. فردی هستم با قد ۱۸۶و وزن ۹۳کیلو و دوسال بدنسازم انقد بختم بده که هیچ دختری برای ازدواج گیرم نمیاد یه خانوم باشخصیت خونه دار چرا پیدا نمیشه متاسفانه تو دوست دختر شانس م عالیه ودخترا پیشنهاد میدن یا نگاهای خاص منظور میرسونن ولی من زن وبچه وزندگی میخوام خسته شدم از مجردی متولد۱۳۶۷هستم درامدمم مناسبه خونه وماشینم دارم ولی زن که بنظرم از همه اینا مهمتره رو ندارم برای همین میگم بختم بسته ست

    1. ببین تو کسی نیستی که بخای تز بدی پس ببند من روزی هزار بارم قربونش میرم ببینم کی میخاد جلومو بگیره…فهمیدی

    1. ببین تو یکی ببند دهنتو هی من میخام هیچی نگک
      لطفا خالی نبند بهرام اصلا زن نداره پس نتیجه کیگیریم که تو باید خفه شی گلم

  2. سلام به همگی من ترفدار واقعی بهرام افشاری هستم قربون اون قدت برم که از همه سر تره من بهرام افشاری را دوست دارم قربون صورتت برم امیدوارم خودش نظر منو بخونه بهرام افشاری ما همه عاشق تویمممم دوستت ذارم فدات بشم بهرام

    1. سلام من ترفدار بهرام افشاری هستم قربونت برم اللهی عزیزممممممم امیدوارم خودش نظر منو بخونه ما عاشقتیم بهرام افشاری جانممممممم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا