اخبار فرهنگی

مریم امیرجلالی در مراسم “عروسی الهام حمیدی” + عکس

عروسی الهام حمیدی ، مراسم عروسی الهام حمیدی
الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان راهی خانه بخت شد و مریم امیرجلالی بازیگر سریال خانه به دوش یکی از مهمانان حاضر در مراسم “عروسی الهام حمیدی” بود.

مراسم عروسی الهام حمیدی با حضور خانم بازیگر

سیزدهمین روز از بهمن ماه ۹۷ بود که الهام حمیدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری از ازدواجش به روز کرد . خانم بازیگر که از محبوبیت ویژه ای در سینما و تلویزیون برخوردار است در آخرین روز از فروردین ماه ۹۸ راهی خانه بخت شد.عروسی الهام حمیدی

مراسم عروسی الهام حمیدی در آخرین روز از فروردین ماه ۹۸ برگزار شد و مریم امیرجلالی یکی از مهمانان حاضر در این مراسم ازدواج بود.

حضور مریم امیرجلالی در مراسم عروسی الهام حمیدی

مریم امیرجلالی یکی از مهمانان حاضر در مراسم عروسی الهام حمیدی بود که با انتشار عکسی برای خانم بازیگر تازه عروس آرزوی خوشبختی کرد.

مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی در مراسم عروسی الهام حمیدی

مریم امیرجلالی با انتشار عکسی از خودش در این مراسم نوشت :یکشب فراموش نشدنی پیوند الهام حمیدی عزیز باعلیرضای عزیز .به هردوصمیمانه مجددا تبریک میگم وبراشون ارزوی خوشبختی میکنم….

الهام حمیدی

الهام حمیدی راهی خانه بخت شد

عکاس مراسم ازدواج الهام حمیدی هم با انتشار تصاویری برای الهام حمیدی و همسرش آرزوی خوشبختی کرد.

الهام حمیدی

عکسی از عروسی الهام حمیدی

عروسی الهام حمیدی در شب گذشته برگزار شد +بیوگرافی و فیلم

سیزدهمین روز از بهمن ماه ۹۷ الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون مراسم عقدش با علیرضا صادقی را جشن گرفت و همراهانش در شادی این ازدواج سهیم کرد.

مراسم عروسی الهام حمیدی ( فروردین ۹۸ ) و کارت دعوتش!

عروسی الهام حمیدی

کارت عروسی الهام حمیدی

الهام حمیدی در شب عروسی اش به خبرنگاران گفت» آراستگی و مراقبت از خود را جزء باید های زندگی‌ ام می‌ دانم من مخالف عمل‌ های زیبایی هستم چون چهره طبیعی را دوست دارم اما کارهای مراقبتی را انجام می‌ دهم و از کرم‌ ها و لوسیون‌ ها برای حفظ شادابی و رطوبت پوست استفاده می‌ کنم برایم مهم نیست لباسم حتی گرانقیمت نباشد اما مهم است که لباس خاص و مناسبی بپوشم چهره سرمایه یک بازیگر است و مرد و زن هم ندارد و برای حفظ این سرمایه باید تلاش کرد.

 مراسم عقد الهام حمیدی

عکسی از مراسم عقد الهام حمیدی

الهام حمیدی یکی از بازیگران پرکار و محبوب سینما و تلویزیون است که بازیگری را از سال ۷۸ در تلویزیون آغاز کرد و اولین بار سال ۸۰ به دنیای سینما راه یافت و بازی در سریال یوسف پیامبر یکی از شاخص ترین و ماندگارترین نقش های او بود.

۴.۳/۵ - (۶ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا