اخبار فرهنگی

تغییر در زمان پخش مسابقه عصر جدید

پخش مسابقه عصر جدید ، داوران مسابقه عصر جدید

پخش مسابقه عصر جدید به یک روز در هفته تغییر کرد

مسابقه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی برنامه استعدادیابی در شبکه سه سیما است که از اواخر بهمن ماه سال ۹۷ روی آنتن این شبکه رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.پخش مسابقه عصر جدید

این برنامه که شنبه و یکشنبه روی آنتن شبکه سه میرفت در آغاز این هفته دچار تغییراتی در زمان پخش شد و شب گذشته طبق روال همیشگی پخش روی آنتن نرفت و زمان دقیق پخش این مسابقه توسط صفحه رسمی این برنامه اعلام شد.

مسابقه عصر جدید از این پس یک شب در هفته روی آنتن میرود

مسابقه عصر جدید که پیش از این شنبه و یکشنبه هر هفته روی آنتن میرفت ، شب گذشته پخش نشد و خبرهایی از تغییر در زمان پخش این مسابقه استعدادیابی به گوش رسید.

مسابقه عصر جدید

زمان پخش مسابقه عصر جدید تغییر کرد

صفحه رسمی مسابقه عصر جدید با انتشار پستی زمان پخش قسمت بعدی این برنامه را امشب یکشنبه ۲۵ فروردین ماه ساعت ۲۲:۳۰ اعلام کرد.

احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری مسابقه عصر جدید

مسابقه عصر جدید از این پس تا ماه مبارک رمضان فقط یکشنبه شب ها ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن میرود و به نظر میرسد این موضوع به دلیل باقی ماندن تنها چند قسمت از مرحله مقدماتی این مسابقه است.

اولین قسمت مسابقه استعدادیابی عصر جدید ۲۷ بهمن ماه ۹۷ روی آنتن شبکه سه سیما رفت و در ایام نوروز ۹۸ هر شب از این شبکه پخش شد و عنوان پربیننده ترین برنامه تلویزیونی را از آن خود کرد.

داوران مسابقه عصر جدید

داوران مسابقه عصر جدید در یک قاب

رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی داوران مسابقه عصر جدید هستند و احسان علیخانی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد.

فصل اول برنامه «عصر جدید» از تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ روی آنتن شبکه سه رفت. بیش از ۸۰۰۰ ویدئو برای نمایش استعداد خود به این برنامه در این فصل ارسال شد. قرار است این فصل در ۵۲ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای روانه آنتن شبکه سه شود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا