اخبار فرهنگیبیوگرافی

بیوگرافی مجید واشقانی | زندگینامه مجید واشقانی و همسرش

بیوگرافی مجید واشقانی : مجید واشقانی بازیگر سینما و تلویزیون است که با سریال مسیر انحرافی مطرح شد. شاید شما هم بخواهید بیشتر با زندگینامه این بازیگر توانمند و کم حاشیه تلویزیون آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

 

مجید واشقانی و دوست دخترش

اصالت مجید واشقانی، بیوگرافی مجید واشقانی

 

بیوگرافی مجید واشقانی

نام : مجید

نام خانوادگی : واشقانی

تاریخ تولد : ۱۳۵۹

متولد : تهران

شغل : بازیگر

وضعیت تاهل : مجرد

 

زندگی نامه

مجید واشقانی بازیگر توانمند و کم حاشیه سینما و تلویزیون است که فعالیت خود را از سال ۷۹ آغاز و تا کنون در نقش های بسیاری خوش درخشیده است. در ادامه به زندگینامه و بیوگرافی مجید واشقانی میپردازیم.

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد.مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد سپس از همین کلاس‌ها وارد بازار کار حرفه‌ای شد.

با پوریا پور سرخ در دوره‌های تکمیلی بازیگری در سال ۸۰ همکلاسی بود.

 

تحصیلات مجید واشقانی

خانه مجید واشقانی

 

با سریال مسیر انحرافی در سال ۱۳۹۰ چهره‌اش شناخته شد و بعد در مجموعه های مختلف زیر هشت، هوش سیاه، ماتادور در نقش‌های پلیسی به شهرت رسید.

علاقه مندی های مجید واشقانی

طرفدار برنامه ۹۰

در بین برنامه های تلویزیونی،‌ بیننده پرو پاقرص برنامه نود» هستم به نظرم این برنامه شاخ برنامه های تلویزیون است , و هنوز برنامه ای روی دست آن نیامده است، او طرفدار استلال تهران است

 

 

عکس مجید واشقانی در سریال پایتخت

مجید واشقانی و جمشید مشایخی

 

موسیقی

همه نوع موسیقی گوش می دهم بستگی به حالم دارد ولی همیشه موسیقی گوش می دهم و موسیقی در زندگی , روزمره ام نقش مهمی دارد تمام آلبوم هایی را هم که به بازار می آید تهیه می کنم

 

بازیگر مورد علاقه مجید واشقانی

رضا عطاران بازیگر طنز را خیلی دوست دارم، کارهایش را هم خیلی دوست دارم. هم بازی اش را و هم آثاری که کارگردانی , می کند، در بین خواننده های مطرح در ایران به آهنگ های احسان خواجه امیری و محمد علیزاده علاقه دارم.

 

کارنامه هنری سریال های تلویزیونی

آنام شبکه زیر پای مادر دیوار شیشه ای آمین میکائیل

و…

 

مجید واشقانی اینستاگرام

عکس های مجید واشقانی

 

 

سینما

هاری ناسپاس جنایت و جنحه شور عشق

بیشتر بدانید مجید واشقانی: کمدی درست را دوست دارم!

 

مجید واشقانی درباره‌ی وضعیت سریال‌های کمدی در تلویزیون گفت: گاهی سطح سلیقه‌ عوامل سریال کمدی, پایین است و می‌توان گفت مردم را نمی‌شناسند و کمدی‌های دنیا را نمی‌بینند.

 

زندگینامه مجید واشقانی

پروفایل اینستاگرام مجید واشقانی

 

این بازیگر به مجری شدن برخی بازیگران اشاره کرد و گفت: سابقه اجرای من به حدود ۱۴ و ۱۵ سال پیش برمی‌گردد. به نظرم اگر در هر زمینه‌ای استعداد، توانایی و انگیزه داشته باشید، می‌توانید آن کار را انجام دهید و هیچکس, نمی‌تواند بگوید چرا این کار را انجام می‌دهید.

 

در واقع این مساله مهم است که کار را درست انجام دهید. هیچ فردی جای فرد دیگر را تنگ نمی‌کند و نمی‌گیرد؛ بنابراین اگر فردی توانایی انجام کار را دارد، انجام دهد.

او ادامه داد: در دو سال اخیر پیشنهادهایی برای اجرای برنامه‌های مختلف داشتم اما هر بار بنا به دلایلی نشد. من با سهیل سلیمانی، تهیه‌کننده برنامه پنجره‌ها، دوستی قدیمی‌تری دارم بنابراین زمانی که به من , اجرای برنامه پنجره‌ها را پیشنهاد دادند،

 

همسر مجید واشقانی

سریال های مجید واشقانی

 

گفتم اگر قرار باشد برنامه را اجرا کنم باید شرایطی در برنامه وجود داشته باشد. به همین دلیل درباره شکل, و محتوا و … حرف زدیم و برنامه را شروع کردیم.

مجید واشقانی گفت: نقش بهادر در سریال «پشت بام تهران» نیز مثل نقشم در «آمین» کاراکتری منفی است.

 

علاقه به سبک کمدی

مجید واشقانی در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور داشت از علاقه اش به کارهای کمدی بیان کرد: به نظرم کمدی جدی ترین کاری است که در حوزه بازیگری وجود دارد ولی شاید پیشنهادات خوبی بعد از “مسیر انحرافی” نداشتم تا بازهم در این حوزه ایفای نقش کنم.

 

که در حال حاضر ۳۵ سال دارد و همچنان مجرد است در جواب مدیری از عشقی که ۱۵ سال پیش گرفتارش شد، گفت و ادامه داد: در ۲۰ سالگی در اتوبوس بدون اینکه بدانم چه طور عاشق شدم. او همچنین به عنوان معیارش برای همسر آینده اش گفت: از نظر ظاهر که تصوری ندارم ولی اخلاقا دوست دارم مثل خودم تلخ و جذاب باشد!

آدرس اینستاگرام مجید واشقانی :

https://www.instagram.com/majidvasheghani/

 

ازدواج مجید واشقانی ( همسر مجید واشقانی ) :

مجید واشقانی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است در مصاحبه هایش گفته زنی را دوست دارد که امنند خودش جذاب و تلخ باشد !!

 

مصاحبه با مجید واشقانی

این روزها سریال «کمین» با بازی تو از شبکه «آی فیلم» در حال پخش است. از حال و هوای آن روزها برایمان بگو.

فکر می کنم سال ۷۹ بود که از دفتر آقای «احمد حامد» تماس گرفتند و گفتند آقای کرامتی تصمیم دارند سریال جدیدشان را کلید بزنند و از من خواستند برای مذاکره به دفترشان بروم. وقتی به دفتر رفتم، با آقای کرامتی صحبت کردم و خیلی زود با هم به توافق رسیدیم و قرارداد حضور در این سریال را امضا کردم.

 

خانواده مجید واشقانی

دوست دختر مجید واشقانی

 

کار در سریال کمین

این کار اگر چه کار اول من به حساب می آمد، اما برای حضور در آن مبلغ خوبی به عنوان دستمزد به من داده شد. «کمین» را خیلی دوست دارم.

اینکه توانستم بین آن همه بازیگر معروف و حرفه ای کار کنم و دیده شوم، برایم یک شانس مطلق به حساب می آمد، اما نمی دانم چه حکایتی است که هر وقت من در یک سریال تلویزیونی بازی می کنم، ساعت پخش آن با پخش یک سریال پر بیننده دیگر همزمان می شود. «کمین» با اینکه سریال خوبی بود، اما با پخش «پس از باران» همزمان شده بود و فکر می کنم به همین دلیل این سریال یک مقدار زیر سایه «پس از باران» گم شد.

 

در هر صورت فکر می کنم «کمین» تجربه خوبی برایم بود که متاسفانه نتوانستم در ادامه به خوبی از آن بهره برداری کنم. خودت خوب می دانی که بعد از معرفی شدن در یک کار، یک سری اتفاقات حین و بعد از پخش سریال ضروری و مهم است، مثل مصاحبه با رسانه های مختلف که متاسفانه من این کارها را بلد نبودم و وقتی با انبوه تماس های رسانه ها مواجه شدم، یکسری از به اصطلاح اساتید به من گفتند با مجلات صحبت نکن تا کلاس کاری ات را حفظ کنی! این نوع حرف ها و راهنمایی های به اصطلاح روشنفکری ضرر زیادی به من زد و باعثشد نتوانم از شانسی مثل «کمین» درست استفاده کنم.

 

خاطره ای از این سریال داری که برایمان بگویی؟

همانطور که گفتم «کمین» به نوعی اولین کار حرفه ای من بود و به همین دلیل خاطرات زیادی از آن به یادگار دارم. در یکی از صحنه ها که سکانس پر جنب و جوشی بود، ضربه پای محمود جعفری عزیز باعثشد من از چند پله به پایین سقوط کنم و پایم بشکند. این شکستگی پا باعثشد چند روز سخت را سپری کنم و مجبور بودم با پای شکسته جلوی دوربین بازی کنم.

 

مجید واشقانی و خانواده اش

سن مجید واشقانی

 

تو در این کار نقش پسر «عنایت بخشی» را بازی می کردی، کار با او چطور بود؟

اولین بار که قرار بود جلوی آقای بخشی بازی کنم، خیلی استرس داشتم و به نوعی خودم را باخته بودم. استاد بخشی که متوجه این موضوع شده بودند من را آرام کردند و با صحبت هایی که با من انجام دادند اعتماد به نفس زیادی به من تزریق کردند و همین موضوع باعثشد از همان ابتدا رابطه بسیار خوبی با هم داشته باشیم.

 

زمانی که در این سریال بازی می کردی موفقیتی که امروز به آن دست پیدا کردی را تصور می کردی؟

راستش من از «کمین» انتظار یک اتفاق را داشتم که به دلایل مختلفی این اتفاق نیفتاد و از این بابت خیلی متضرر شدم. البته من به اتفاقات زندگی ام احترام می گذارم و قطعاً در آن زمان خدا نخواسته که برایم اتفاقی بیفتد. اما امروز هم هنوز به چیزی که آرزویم است نرسیده ام. امیدوارم خدا کمکم کند و به جایی که در ذهنم هست و فکر می کنم استحقاق رسیدن به آن را دارم، برسم.

 

خانواده ات با حضورت در عرصه بازیگری مخالفتی نداشتند؟

بازیگری آرزوی من بود و برای آن خیلی وقت گذاشتم. اما پدر و مادرم وقتی می دیدند وقت و عمرم در حال گذر است، نگران و گاهی ناامید می شدند که البته در این زمینه به آنها حق می دهم. امروز تمام تلاشم این است که برای سرافرازی پدرم و دلخوشی مادرم کاری انجام دهم. تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم گوشه ای از زحمات آنها را جبران کنم و شک ندارم خدا مرا در این راه تنها نخواهد گذاشت. این داستان بین من و خدا خیلی جدی است و اگر یک خواسته از خدا داشته باشم، همین سرافرازی و دلخوشی پدر و مادرم است که امیدوارم به آن برسم.

 

مجید واشقانی در هوش سیاه

مصاحبه های مجید واشقانی

فیلم شناسی

سریال های مجید واشقانی

۱۳۹۷ روزهای بی قراری ۲
۱۳۹۷ سارق روح
۱۳۹۶ آنام
۱۳۹۶ شبکه

۱۳۹۶ زیر پای مادر
۱۳۹۵ پشت بام
۱۳۹۵ دیوار شیشه ای
۱۳۹۴ آمین

۱۳۹۴ میکائیل
۱۳۹۳ انقلاب زیبا
۱۳۹۲ ماتادور
۱۳۷۹ کمین

مرز آفتاب
هشدار پلیس
۱۳۸۹ زیر هشت

۱۳۸۹ هوش سیاه ۲
۱۳۹۰ پایتخت ۱
۱۳۹۱ مسیر انحرافی
۱۳۹۳ هاری

۱۳۸۸ ناسپاس
۱۳۸۴ جنایت و جنحه
۱۳۷۹ شور عشق

نیش عقرب
انتقام
زیر گنبد کلیسا
دست بازنده‌ها

نمایش خانگی

سریال ریکاوری (۱۳۹۷)

 

 

اینستاگرام مجید واشقانی

عکس های قدیمی مجید واشقانی

 

بیوگرافی مجید واشقانی | زندگینامه مجید واشقانی و همسرش

 

منبع : خانواده سبز/ شماره ۳۸۵ و ۳۸۶/ میثم رحیمیان/ صفحه ۱۶ / افکار نیوز / ویکی پدیا / پرشین وی / ساتیم

۴/۵ - (۱ امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا