اخبار فرهنگیبیوگرافی

بیوگرافی محمدرضا گلزار | عکس ها و حواشی محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار : محمدرضا گلزار یکی از بازیگران شناخته شده و توانمند در عرصه هنر میباشد. وی در عرصه مدلینگ و موسیقی هم حرفی برای گفتن دارد. شاید برای شما هم جالب باشد با زندگینامه و بیوگرافی محمدرضا گلزار آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

 

قد محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در مسابقه برنده باش ، بیوگرافی محمدرضا گلزار

 

 

بیوگرافی محمدرضا گلزار

نام : محمدرضا

نام خانوادگی : گلزار آذری

تاریخ تولد : ۱۳۵۶

سمت : بازیگر، خواننده ، مجری و مدل ایرانی

وضعیت تاهل : مجرد

 

زندگینامه محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار یکی از سوپراستارهای سینمای ایران است که سالیان سال به عنوان پرفروشترین بازیگر ایرانی شناخته شده است. گلزار همچنین در عرصه موسیقی و مدلینگ هم نام آشنا و موفق بوده است. در ادامه به بیوگرافی این بازیگر میپردازیم.

محمدرضا گلزار در اولین روز فروردین ۱۳۵۶ متولد شد.اصلیت او آذری و متولد تهران است.او در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازیکن والیبال بوده‌است. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد.

 

فیلم های رضا گلزار

محمدرضا گلزار و خانواده اش

 

تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشته تجربی رفت و به قصد رشته دندانپزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است

 

علیرضا و آتوسا نام خواهر و برادر بزرگ او و بردیا برادر کوچک‌ ترش اسـت. تحصیلات یکی از مسائل حائز اهمیت خانواده گلزار بوده اسـت. پدر و برادر بزرگ‌ترش هر دو مهندس، خواهر و برادر کوچک‌ترش مترجم زبان‌های انگلیسی و آلمانی هستند.

 

اسم همسر محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در کودکی

 

آغاز فعالیت هنری محمدرضا گلزار

همـه‌ چیز از ارگ پایه‌دار دوطبقه قدیمی خواهرش شروع شد. محمدرضا تمرین موسیقی رابا همان ارگ آغاز کرد. هیچ‌ گاه استاد موسیقی نداشته اسـت. با نگاه کردن بـه دست دیگران و بـه‌ صورت خودآموز پیانو و نواختن گیتار را آموخت. آشنایی‌ اش با پیام صالحی درسال‌های ابتدایی دانشگاه مسبب تشکیل گروه آریان شد.

محمدرضا گلزار یک جورایی از مؤسسین آن گروه می باشد. او و پیام صالحی ایده اولیه تشکیل گروه را دادند و بعد بقیه اعضا ازجمله علی پهلوان غیره اضافه شدند. اولین کنسرت «گروه آریان» سال ۱۳۷۷ در جزیره قشم برگزار شد.۱۵ فروردین ۱۳۷۹ نیز، آریان اولین آلبوم رسمی خودرا منتشر کرد و با استقبال خوبی هم همراه شد.

 

خوانندگی محمدرضا گلزار

کنسرت های محمدرضا گلزار

 

گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. و وارد عرصه هنر و سینمای ایران شد.

با اینکه چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید. در فیلم مهمان مامان علاوه بر آمادگی و تمرین برای بازی در این فیلم پارسا پیروز فر نقش او را بازی کرد.

 

فیلمنامه شیش و بش توسط گلزار در سال ۱۳۸۶ در بانک فیلمنامه ثبت شده بود. شیش و بش فیلمی به کارگردانی بهمن گودرزی، تهیه کنندگی مرتضی شایسته و نویسندگی محمدرضا گلزار ساخته سال ۱۳۸۹ است،این فیلم همزمان با عید فطر ۱۳۹۱ اکران شد.

 

 

عکس زن واقعی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار و دوست دخترش

 

محمدرضا گلزار در شبکه نمایش خانگی

محمدرضا گلزار تا کنون در ۳ اثر سریال حضور پیدا کرده کـه هر سه از شبکه نمایش خانگی توزیع‌شده‌اند. گلزار ازجمله بازیگرانی اسـت کـه هیچ فعالیت تلویزیونی در عرصه بازیگری نداشته اسـت. «ساخت ایران» مجموعه کمدی محمدحسین لطیفی، اولین زنجیره گلزار بود کـه سال ۹۰ در قالب ۱۸ قسمت توزیع شد. پروژه بعدی، عشق تعطیل نیست بـه کارگردانی بیژن بی‌رنگ پس از تولید ۵ قسمت متوقف شد.

 

زنجیره «عاشقانه» منوچهر هادی هم زنجیره پرطرفدار این روزها اسـت کـه در آن شاهدبازی محمدرضا گلزار درکنار بسیاری ستارگان دیگر هستیم. زوج قدیمی گزار-افشار بار دیگر دراین مجموعه درکنار هم قرارگرفته اسـت. دریافت یک میلیارد تومان برای پنج ماه بازی در زنجیره عاشقانه وی را جز چند بازیگر گران‌قیمت ایران کرده اسـت. البته رضا گلزار هیچ‌گاه بازیگر ارزان‌قیمتی نبوده اسـت.

محمدرضا گلزار و ورزش

سوپراستار خوش‌ قدوب الای سینمای کشور ایران والیبالیست حرفه‌ ای اسـت. از ۶ سالگی والیبال را شروع کرده و سابقه بازی گروه‌ هایی ازجمله پارس‌اتومبیل شیشه و گاز و… را هم دارد.

 

محمدرضا گلزار و همسرش

محمدرضا گلزار در کنار ناصر ملک مطیعی

 

استالیست اختصاصی گلزار برای انتخاب لباس

آهو سپانلو، استایلیست محمدرضا گلزار از حدود سال ۲۰۰۸ تا به امروز کارهای طراحی و انتخاب لباس این هنرمند را در مراسم های مختلف برعهده دارد او که پیش از شروع همکاری با گلزار در بهترین دانشگاه های انگلستان در زمینه مد تحصیل کرده است آخرین متد طراحی را در لباس های گلزار اعمال می کند و همین باعث شده لباس های آقای سوپر استار از تمام همکارانش متفاوت باشد

بیزنس و انواع شغل محمد رضا گلزار

رضا گلزار سوپر استار ایرانی را باید سردمدار انواع مشاغل ایرانی دانست ! محمدرضا گلزار یک کلوپ زیبایی ویژه مردان راه انداخته است مدیریت رستوران انار واقع در جردن گلفام را بر عهده گرفته و با یک برند مکزیکی به نام اکلیپس در تولید پوشاک شریک شده است در ضمن فروشگاه ورزشی به نام گو اسپورت از نمایندگی فرانسه هم دارد که به شعبه دوم رسیده است، گلزار همچنین مرکز سولاریومی به نام سان پینت در دبی دارد و شنیده ها از حضور وی در برج سازی و بسار بفروش نیز حکایت دارد .

 

آهنگ های گلزار

حواشی رضا گلزار

 

صمیمی ترین دوست هنری محمدرضا گلزار امین حیایی است

در کارنامه کاری و بیوگرافی محمدرضا گلزار لیست بلند بالایی از فیلم‌های سینمایی دیده می‌شود.

بازی در آثار سینمایی مانند «شام آخر»، «زمانه»، «بالای شهر پایین شهر»، «زهر عسل»، «چشمان سیاه»، «کما»، «سیزده گربه روی شیروانی»، «بوتیک»، «گل یخ»، «شام عروسی»، «آتش بس»، «تله»، «کلاغ پر»، «توفیق اجباری»، «مجنون لیلی»، «دو خواهر»، «دموکراسی تو روز روشن» ،«شیش و بش»، «در امتداد شهر»، «تو و من»، «بانویی از ماه» ،«دلم میخواد»، «مادر قلب اتمی»، «خشکسالی و دروغ»، «سلام بمبئی» از دیگر تجربیات بازیگری محمدرضا گلزار است. در فیلم سلام بمبئی «دیا میرزا» نقش همسر محمدرضا گلزار را بازی می کرد.

 

رنگ چشم محمدرضا گلزار

زندگینامه محمدرضا گلزار

خواستگاری دختر هوادار از محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار هم به جایی رسید که از او خواستگاری کردند اما همین چند ماه گذشته طی مصاحبه‌ با یکی از سایت‌ها بیان کرد که امسال قرار است ازدواج کند.

خبر ازدواج محمدرضا گلزار بازتاب گسترده‌ای داشت و جزو پربازدیدترین اخبار شد. به نحوی که گویا انتظاری برای این اتفاق در بین طرفدارانش به وجود آمده است.

 

محمدرضا گلزار و دوست دخترش

محمدرضا گلزار در عرصه تبلیغات

محمدرضا گلزار خواننده می‌شود

موسیقی همواره جز لاینفکی از زندگی پر تب‌وتاب محمدرضا گلزار بوده اسـت. او بعد از چندین سال جدایی از سازوآواز، درسال ۱۳۹۲ باز هم این هنر را از سر گرفت. اینبار بـه‌عنوان خواننده و تهیه‌کننده.

رضا گلزار از سال ۱۳۹۲ تا کنون نزدیک بـه بیست تک موزیک منتشر کرده اسـت. اخیراً گروه موسیقی رضاار نیز کـه مخفف اسم و فامیلی‌اش اسـت رابه ثبت رسانده. او همچنین بیست و یکم دی‌ ماه ۹۵ اولین کنسرت رسمی خودرا در تالار آوین بندرعباس برگزار کرد.

 

صدای محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در عرصه موسیقی

 

واکنش محمدرضا گلزار به حواشی جنجالی «برنده باش»

محمدرضا گلزار نسبت به حواشی پیش آمده در یکی از قسمت‌های برنامه‌ «برنده باش» درباره ادعای شرکت کننده مسابقه مبنی بر دستکاری در سوالات «برنده باش» توضیحاتی ارائه داد.

او با انتشار فیلمی درباره این حواشی گفت: در یکی از برنامه‌ها اشتباهی از طرف «برنده باش» رخ داد و دوستان زمان فوتسال را اشتباهی در گزینه‌ها گذاشته بودند.

 

من در ۵۳ برنامه با کمک به شرکت کنندگان، تلاش کردیم سطح علمی مردم را بالا ببریم. من به خاطر مردم جانم را می‌دهم چرا که از بطن همین مردم هستم و مردم هم سال هاست حمایت کردند. بابت این اشتباه از طرف تیم «برنده باش» از مردم عذرخواهی می‌کنم.

 

عکس زن واقعی محمدرضا گلزار

اصالت محمدرضا گلزار

 

فیلم‌شناسی

۱۳۹۷ رحمان ۱۴۰۰
۱۳۹۶ آینه بغل
۱۳۹۵ سلام بمبئی
۱۳۹۴ خشکسالی و دروغ

۱۳۹۳ مادر قلب اتمی
۱۳۹۲ دلم می‌خواد
۱۳۹۰ بانویی از ماه
۱۳۹۰ تو و من

۱۳۸۹ در امتداد شهر
۱۳۸۹ شیش و بش
۱۳۸۸ دموکراسی تو روز روشن
۱۳۸۷ دو خواهر

 

تحصیلات محمدرضا گلزار

نوجوانی محمدرضا گلزار

۱۳۸۷ مثل آن شب
۱۳۸۶ مجنون لیلی
۱۳۸۶ توفیق اجباری
۱۳۸۶ کلاغ پر

۱۳۸۴ تله
۱۳۸۴ آتش‌بس
۱۳۸۴ شام عروسی
۱۳۸۳ گل یخ

۱۳۸۲ بوتیک
۱۳۸۲ سیزده گربه روی شیروانی
۱۳۸۲ کما
۱۳۸۱ چشمان سیاه

۱۳۸۱ زهر عسل
۱۳۸۰ بالای شهر پایین شهر
۱۳۸۰ زمانه
۱۳۸۰ شام آخر
۱۳۷۹ سام و نرگس

 

سایت محمدرضا گلزار

پیج اینستاگرام محمدرضا گلزار

 

مجموعه نمایش‌خانگی

۱۳۹۷ ساخت ایران ۲
۱۳۹۵ عاشقانه
۱۳۹۳ عشق تعطیل نیست
۱۳۹۰ ساخت ایران

 

ترانه‌شناسی

۱۳۹۷ کجا برم
۱۳۹۷ حیف
۱۳۹۷ چیزی نگو
۱۳۹۶ بهم خیلی بد کردی

۱۳۹۶ همه رفتن
۱۳۹۶ منو اصلاً ندید
۱۳۹۶ تو که نیستی
۱۳۹۶ عاشق نبودی

۱۳۹۶ از تو چه پنهون
۱۳۹۵ چطوری دیوونه
۱۳۹۵ چی شد
۱۳۹۵ لعنتی

 

زندگی رضا گلزار

اتومبیل محمدرضا گلزار

۱۳۹۵ بگو آره
۱۳۹۵ نگو نه
۱۳۹۵ بهت عادت کردم
۱۳۹۵ دلم شکست

۱۳۹۴ جات خالیه
۱۳۹۴ چه خوبه دنیامون
۱۳۹۳ من دلم تنگ میشه
۱۳۹۲ روز برفی

۱۳۹۲ باور کن دنیامی
۱۳۹۲ کارو به اینجا رسوندی

 

مجری

۱۳۹۷ برنده باش

پدر رضا گلزار

زندگی خصوصی رضا گلزار

 

بیوگرافی محمدرضا گلزار | عکس ها و حواشی محمدرضا گلزار

 

 

منبع : ویکی پدیا / نمناک / پارس ناز / باشگاه خبرنگاران جوان / iranve.com

۴.۲/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا