canاخبار فرهنگی

رابعه اسکویی با نمایش آلفرد روی صحنه رفت

 

رابعه اسکویی ، نمایش آلفرد
رابعه اسکویی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بعد از بازگشت به ایران برای اولین بار شب گذشته روی صحنه تئاتر رفت.

بهمن ماه سال ۹۶ بود که خبر بازگشت رابعه اسکویی بازیگر کشورمان منتشر شد و با انتشار عکسی از این بانوی هنرمند در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) صحت این خبر تایید شد.رابعه اسکویی

خانم بازیگر که دی ماه سال ۹۴ به شبکه جم پیوسته بود با ابراز پشیمانی دو سال بعد به ایران بازگشت و بعد از تلاشی یکساله مجوز فعالیت در سینما ، تلویزیون و تئاتر را دوباره به دست آورد و شب گذشته برای اولین بار روی صحنه رفت.

رابعه اسکویی با تئاتر روی صحنه رفت

رابعه اسکویی بعد از یکسال دوندگی برای دریافت مجوز بازیگری بالاخره بهمن ماه سال گذشته موفق به دریافت این مجوز شد و شب گذشته بعد از مدتها دوری از دنیای هنر روی صحنه تئاتر رفت.

رابعه اسکویی

نمایش آلفرد با رابعه اسکویی روی صحنه رفت

رابعه اسکویی شب گذشته ساعت ۲۱:۳۰ با نمایش آلفرد به کارگردانی هادی عامل در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت و بعد از چند سال دوری توانست روص صحنه حضور یابد.

این بانوی هنرمند که چند سالی از بازیگری در ایران دور بود در وصف خوشحالی حضور روی صحنه تئاتر بعد از چند سال نوشت :کنار شما و با شما، لذت زیستن بی انتهاست. فرصتی دوباره فراهم شده که به هنر بپردازم و به خود ببالم که بار دیگر روی صحنه تئاتر ،این خانه و مرجع هنرِ بازیگری باشم. با افتخار در کنار دوستان هنرمندم کاری متفاوت را رو صحنه خواهیم برد که امید دارم در خور و شایسته مخاطبان باشد. بی صبرانه منتظر دیدارتان هستیم….

نمایش آلفرد

رابعه اسکویی همبازی پوریا پورسرخ در نمایش آلفرد

رابعه اسکویی در این نمایش با بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، نادر فلاح و مونا کرمی همبازی است و این اولین حضور پوریا پورسرخ روی صحنه تئاتر است.

نمایش آلفرد

آغاز اجرای نمایش آلفرد از شب گذشته

نمایش آلفرد به نویسندگی پاسکال نوواکی و ترجمه هومن حسین زاده با طراحی از هادی عامل کارگردان این اثر از شب گذشته ۱۹ فروردین ماه ۹۸ ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا