canاخبار فرهنگی

سینا مهراد و ریحانه پارسا در برنامه خندوانه +عکس

سینا مهراد و ریحانه پارسا ، سینا مهراد
سینا مهراد و ریحانه پارسا بازیگران سریال پدر شب گذشته مهمان رامبد جوان در برنامه خندوانه شدند و شبی متفاوت را در کنار نیکی مظفری و سپند امیرسلیمانی تجربه کردند.

سینا مهراد و ریحانه پارسا مهمان نوروزی رامبد جوان در خندوانه

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته ۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان از اولین روز فروردین ۹۸ با ویژه برنامه نوروزی خندوانه میزبان هنرمندان زیادی بود که به عنوان کمدین و مهمان در این برنامه حضور داشتند.سینا مهراد و ریحانه پارسا

سینا مهراد و ریحانه پارسا بازیگران سریال پدر شب گذشته مهمان رامبد جوان در برنامه خندوانه شدند.

در برنامه خندوانه با حضور سینا مهراد و ریحانه پارسا چه گذشت

سینا مهراد و ریحانه پارسا بازیگر نقش حامد و لیلا در سریال پدر از چهره های جوان سینما و تلویزیون هستند که با بازی در سریال پدر به محبوبیت بیشتری رسیدند. این دو هنرمند کشورمان شب گذشته مهمان رامبد جوان در برنامه خندوانه شدند و شبی متفاوت را در این برنامه تجربه کردند.

ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر بعد از سلام و احوال پرسی با مخاطبان خندوانه از حضورش در کنسرت نمایش هفت شهر عشق به کارگردانی محمد حاتمی و دشواری های این کار به دلیل بی تجربه بودنش گفت.

سینا مهراد و ریحانه پارسا

حضور سینا مهراد و ریحانه پارسا در برنامه خندوانه

رامبد جوان از بازی سینا مهراد در ژن خوک ساخته سعید سهیلی گفت و سینا مهراد ادامه داد :من و آقای هادی حجازی فر کل فیلم را در کنار هم بودیم و خیلی بازیگر با اخلاق و حرفه ای بود و من واقعا لذت بردم و این کار خیلی متفاوت تر از سریال پدر بود.

توضیح سینا مهراد درباره تغییر نام خانوادگی اش

سینا مهراد

سینا مهراد مهمان رامبد جوان در برنامه خندوانه

سینا مهراد درباره تغییر نام خانوادگی اش گفت :خیلی چیز عجیبی نیست و من با مهراد راحت ترم ، من پسر سعید سهیلی و برادر ساعد سهیلی هستم .

من تا یه زمانی از کار سهیلی بودم ولی حس کردم دید بدی نسبت به من وجود دارد و سنگینی نام پدرم باعث شد که من این تصمیم را بگیرم و البته آن زمان غرور جوانی هم بود و الان که ۲۷ ساله شده ام دیگر آن تفکر را ندارم ( من متولد ۱۲ آذر هستم و ریحانه پارسا هم از تولدش در اسفندماه و ۲۰ ساله شدنش خبر داد) و خیلی سعی کردم که با نام خودم مشهور شوم و حامد عنقا و بهرنگ توفیقی در سریال پدر هم بعد از مدتی در سریال پدر فهمیدند که من پسر سعید سهیلی هستم.

زمان بازیگر شدن ریحانه پارسا از زبان خودش

ریحانه پارسا درباره علاقه اش به بازیگری گفت :من از بچگی به بازیگری علاقه مند بودم و در زمان انتخاب رشته ساز بازیگر شدن را کوک کردم و پدرم تا یکسال جواب سوال بازیگر شدن را نمیداد و وقتی دید من خیلی جدی هستم کلاس بازیگری من را ثبت نام کرد و من هنرستان حسابداری ثبت نام کردم اما نرفتم و پدرم مجبور شد من را هنرستان سوره ثبت نام کند و رفتم نمایش خوندم و شروع من شد برای این مسیر.

 ریحانه پارسا در برنامه خندوانه

عکسی از ریحانه پارسا در برنامه خندوانه

بازیگر نقش لیلا ادامه داد :من خیلی اهل کتاب نیستم اما حدود ۱۳ سالگی کتاب قدرت جذب را خواندم و به هر موقعیتی که فکر میکنم برایم اتفاق می افتد.

در ادامه این گفتگو سینا مهراد از ترک تحصیل کردن در مقطع کارشناسی رشته معماری گفت و ریحانه پارسا از تفکرش برای اینکه نمیخواهد به دانشگاه برود صحبت کرد.

نیکی مظفری ،سینا مهراد و ریحانه پارسا

نیکی مظفری ،سینا مهراد و ریحانه پارسا در برنامه خندوانه

در ادامه برنامه نیکی مظفری و سپند امیرسلیمانی هم به برنامه اضافه شدند و مسابقه ای بین رامبد جوان و سینا مهراد با ریحانه پارسا و نیکی مظفری با داوری سپندامیرسلیمانی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا