اخبار فرهنگی

عمو پورنگ و پژمان بازغی با تلویزیون قهر کردند

دیشب در اختتامیه جشنواره جام جم، محمدرضا گلزار به عنوان بهترین مجری تلویزیون انتخاب شد. این موضوع باعث اعتراض زیاد دیگر مجری های تلویزیون شد.

خبرگزاری صبا: دیشب در اختتامیه جشنواره جام جم، محمدرضا گلزار به عنوان بهترین مجری تلویزیون انتخاب شد. این موضوع باعث اعتراض زیاد دیگر مجری های تلویزیون شد.

اعتراض مجریان تلویزیون به جشنواره جام‌جم

پژمان بازغی گفت: کودک شو و من جایزه اصلی را از مردم گرفتیم. خارج از شرایط معمول و فعلی هر روز من را به ادامه مسیری که انگار هرگز از سوی مدیران دیده نمی شد امیدوار کردید. ممنونم که حس مردمی بودن را به من دادید. در ادامه مسیرم دلیلی برای ماندن نمی بینم، اطمینان دارم که «کودک شو» بدون من هم حیاتش را ادامه خواهد داد.

داریوش فرضیایی نیز گفت: شاید نخواهند دیده شویم، شاید نخواهند شنیده شویم، غافل از آنکه عزت را خداوند می دهد و مردم بهترین داورند.

نجم الدین شریعتی، مجری برنامه «سمت خدا» هم در اعتراض به جسنواره جام جم گفت: کاش به پاس مشارکت میلیونی مردم عزیز در نظرسنجی وسیع این ایام، مردمی بودن این جشنواره در میان آراء مدیران و هیأت داوری رنگ نمی باخت و تحت الشعاع قرار نمی گرفت و شایسته بود لااقل میزان و درصد آراء در بخش های مختلف اعلام می شد.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا