اخبار فرهنگی

دعوای مهناز افشار با نماینده مجلس بر سر درد پریود

حسن نوروزی به توئیت مهناز افشار درباره موضع وی پیرامون کودک همسری واکنش نشان داد.

در ماه گذشته گفت و گوی حسن نوروزی درباره تغییر قانونی سن حداقلی برای ازدواج دختران واکنش های مختلفی را به دنبال داشت . در این بین مهناز افشار ، هنرپیشه سینما در توئیتی به این گفت و گو موضع گرفته بود.

حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در این خصوص می گوید: خانم افشار از بنده پرسیده اند که مگر آقای نوروزی تا به حال زایمان کرده است و یا دوره پریود را گذرانده که در خصوص مسائل زنان اظهار نظر می کند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس: خانم افشار هرگز با کابل برق کتک خورده‌اند که از درد زایمان می‌گوید؟!

نماینده مردم بهارستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود : موضوعاتی همانند زایمان کردن و دوره قاعدگی مسائلی طبیعی است و مربوط به جسم و جان انسان است اما بنده نیز از ایشان می پرسم آیا خانم افشار که درد زایمان و دوره قاعدگی را برای بنده مدنظر قرار می دهند تا به حال ۵۰۰ ضربه شلاق با کابل برقی در یک روزه خورده اند که در خصوص مقوله ” درد” بنده را متهم به ندانستن می کنند.

وی ادامه داد : من هم در ایام مبارزات ستمشاهی در زندان های ساواک شکنجه شده ام و هم در سلول های صدامی تنها در یک روز ۵۰۰ ضربه کابل تو پر با شوک الکتریکی خوردم که اگر خانم افشار یکی از این ضربه ها را می خورد دیگر طاقت حرف زدن نداشت.

نوروزی خاطر نشان کرد : خانم افشار باید بداند که خداوند جسم زنان را طوری قرارداده است ماهانه یکبار دوره پریود را بگذارنند و کنترل طبیعی طبع خانم ها است و خود این پریود شدن یعنی آمادگی برای بارداری بنابراین صحبت های خانم افشار چندان مبنای منطقی ندارد.

مهناز افشار در توئیتی خطاب به نوروزی نوشت:

«تحمل هر دردی سخته. اما درد یک امر غیر اختیاری با دردی که از اختیار میاد زمین تا آسمان فرق داره. ۵۰۰ ضربه شلاق شما از اختیارتون بوده اما طبیعت زنانگی اختیاری نیست پس قابل قیاس هم نیستند. اما اگر منظورتون دعوت من به چشیدن درد شماست، بله درک میکنم.»

نوروزی: آیا خانم افشار درد شلاق را تجربه کرده‌اند؟

۴.۴/۵ - (۹ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا