گردشگری

دردسرهای بلیط هواپیمای نوروزی

1-icharter

در خرید بلیط هواپیمای نوروزی این موارد را در نظر بگیرید : راهنمای آی چارتر

باید اعتراف کنم که یکی از بدترین کارهایی که پدرم از آن نفرت داشت خرید بلیط هواپیمای نوروزی بود که با دردسر و هزینه زیادی برای او همراه بود. این موضوع تا چند سال قبل ادامه داشت و همیشه سعی می‌کردیم که بهترین زمان را برای خرید بلیط انتخاب کنیم. اما متاسفانه هر سال شلوغ‌تر از سال قبل می‌شد و حتی در برخی موارد مجبور به سفر با ماشین شخصی بودیم. موضوع تا زمانی ادامه داشت که پارسال با گزینه خرید آنلاین بلیط هواپیما آشنا شدیم و به عنوان یک راهکار مناسب از آن استفاده کردیم.

در این مطلب می‌خواهم بحث خرید بلیط هواپیمای لحظه آخری در نوروزی را بررسی کنم و جوانب مختلف آن را معرفی کنم. در انتها هم وبسایت چارتر را به عنوان یکی از معتبرترین وب سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما معرفی خواهم کرد که گزینه ایده‌آلی در اختیار شما قرار می‌دهد.

2-icharter

خرید بلیط هواپیمای نوروزی؛ آنلاین یا خرید حضوری؟

شما وقتی که تصمیم می‌گیرید سفر نوروزی خود را با هواپیما آغاز کنید باید تصمیم بگیرید که از گزینه خرید آنلاین بلیط هواپیما استفاده کنید یا به صورت حضوری به یکی از آژانس‌ها بروید. متاسفانه آژانس‌ها تنها در شهرهای بزرگ هستند و امکان رزرو بلیط برای شهرهای کوچک و یا حتی برای روستاها وجود ندارد. از همین مورد دسته بندی اولیه شما شروع می‌شود و باید ببینید که دسترسی شما به کدام یک بهتر است.

تجربه نشان داده که استفاده از سایت فروش آنلاین برای خرید بلیط هواپیمای نوروزی راهکار بهتری است. سایت‌ها به شما امکان رصد بلیط هواپیما به صورت لحظه‌ای را می‌دهند و می‌توانید نسبت به تغییر آن‌ها عکس العمل مناسب انجام دهید. مثلاً اگر به سایت آی چارتر مراجعه کنید به راحتی می‌توانید به سفرهای مختلف در استان‌های مختلف را بررسی کنید و حتی سفرهای آینده را نیز ببینید. دردسر خرید آنلاین بسیار کمتر از خرید حضوری است.

زمانبندی اهمیت بالایی دارد

خرید آنلاین بلیط یا خرید حضوری آن بدون شک تحت تأثیر زمان بندی است و اگر شما این زمان بندی را به درستی درک کرده باشید هم می‌توانید بلیط چارتر هواپیما بگیرید و هم امکان استفاده از بلیط لحظه آخری را خواهید داشت. البته در مورد خرید بلیط هواپیمای نوروزی بحث استفاده از بلیط چارتر یا بلیط لحظه آخری وجود ندارد! و شما به عنوان خریدار در وهله اول باید سعی کنید که فقط بلیط را گیر بیاورید.

این یکی دیگر از مزایای فروش آنلاین بلیط هواپیما است. در واقع شما همیشه عضو این سایت هستید و به صورت لحظه‌ای رفتار آن را رصد می‌کنید. اگر در اخبار یا در هر جای دیگر متوجه پیش فروش بلیت‌های نوروزی شدید یا احساس کردید که کم کم زمان برای خرید بلیط هواپیما محدود می‌شود، بلافاصله به سراغ سایت مورد نظر می‌روید و می‌توانید گزینه‌ای متناسب با نیاز خود پیدا کنید. پس در هر حالتی نهایت تلاش خود را به کار بگیرید که به زمانبندی پایبند باشید.

اهمیت ارزانترین بلیط هواپیما

یکی از ویژگی‌های فوق العاده ای و دوست داشتنی سایت آی چارتر این است که ارزانترین بلیط هواپیما را در هر سفر به شما نشان می‌دهد. مثلاً شما به دنبال خرید بلیط چارتر استانبول هستید یا می‌خواهید از بلیط لحظه آخری مشهد استفاده کنید. طبیعتاً استفاده از هر کدام از این گزینه‌ها این فرصت را به شما می‌دهد که خیلی راحت یک بلیط ارزان هواپیما گیر بیاورید و به سفر مورد نظر خود برسید.

اما گاهی ارزانترین بلیط هواپیما برای خریداران تبدیل به یک چالش می‌شود. این ارزان بودن می‌تواند دلایل مختلفی از جمله پایین بودن کیفیت پرواز تازه کار بودن آژانس مسافرتی پر بودن هواپیما یا حتی کلاهبرداری سایت فروشنده بلیط باشد. از طرف دیگر تقاضای بالا برای خرید بلیط هواپیمای نوروزی باعث ایجاد یک چالش بزرگ برای شما شده و دوست دارید که هر طور شده این کار را انجام دهید. این موضوع می‌تواند شما را در معرض یک کلاهبرداری بزرگ قرار دهد و بعد از مراجعه به فرودگاه متوجه شوید که شما هیچ بلیطی نخریده‌اید.

3-icharter

انتخاب مقصد گردشگری

معمولاً در ایام نوروز سفر به برخی از شهرها طرفدار بیشتری دارد. به عنوان مثال پیدا کردن بلیط چارتر مشهد یا بلیط لحظه آخری کیش تبدیل به یک آرزوی محال می‌شود. این یعنی شما در گام اول باید بتوانید همان بلیط معمولی را گیر بیاورید بعد به سراغ گزینه‌های بهتر و ارزانتر بروید. اما گاهی در سفرهای نوروزی می‌توان به سراغ گزینه‌هایی رفت که عملاً هزینه چندانی ندارند و حتی احتمال پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما نیز در آنها وجود دارد.

پس سعی کنید در جریان خرید بلیط هواپیمای نوروزی به این موضوع توجه داشته باشید که کدام یک از شهرهای ایران طرفدار کمتری دارد و بلیط آن شهر را پیدا کنید. حتی یک راهکار دیگر هم وجود دارد که آن هم استفاده از استان‌های مجاور است. مثلاً شما به جای سفر مستقیم به کیش به یکی از استان‌های مجاور می‌روید و از آنجا از طریق زمینی به جزیره کیش سفر می‌کنید.

انتخاب شرکت مناسب

آخرین موردی که بدون شک بر فرآیند خرید بلیط هواپیمای نوروزی برای شما تاثیرگذار است انتخاب یک شرکت معتبر است. این یک قانون طبیعی است که هر جایی که پول زیادی باشد طبیعتاً احتمال کلاهبرداری هم وجود دارد. تقاضای زیاد برای بلیط نوروزی باعث شده که برخی به سراغ راه‌های کلاهبرداری رفته و از این طریق برای مسافران مشکل ساز شوند.

پس به عنوان یک مسافر به خاطر داشته باشید که چه در خرید آنلاین بلیط هواپیما و چه در خرید حضوری حتماً به اعتبار و سابقه شرکت مورد نظر توجه داشته باشید و در مورد آن تحقیق کنید. در خرید آنلاین بلیط هواپیما می‌توانید به نماد اعتماد الکترونیک بسنده کنید و از آن به عنوان یک سند معتبر نهایت استفاده را ببرید.

4-icharter

با آی چارتر بیشتر آشنا شویم

با توجه به اطلاعاتی که گفته شد، شاید بی انصافی باشد که به وبسایت آی چارتر اشاره نکنیم و در مورد ویژگی‌های آن چند نکته ذکر نکنیم. وب سایت آی چارتر یکی از قدیمی‌ترین وبسایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما در ایران است که نزدیک به شش سال از فعالیت آن می‌گذرد.

نسخه جدید وبسایت این گروه به شکل عجیبی برای کاربران ساده و راحت است و می‌توانند با گزینه‌های مختلف کار کنند. با استفاده از این وب سایت چند گزینه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که خیلی راحت می‌تواند این مشخصات را وارد کرده و از اطلاعات سایت استفاده کند. بهره بردن از کارشناسان حرفه‌ای و آموزش دیده و همچنین برخورداری از پشتیبانی ۲۴ ساعته از دیگر ویژگی‌های گروه آی چارتر است.

در انتها توصیه می‌کنم که برای خرید بلیط هواپیمای نوروزی حتماً به سایت آی چارتر مراجعه کنید و به صورت واقعی از کیفیت خدمات آنها لذت ببرید.

 

۵/۵ - (۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا