زیبایی

آرایش مناسب بلوند | نکات مهم آرایشی مناسب افراد بلوند

رازهای زیبایی با آرایش ، نکاتی درباره آرایش موهای بلوند در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

ارایش صورت با رنگ موی دودی

آرایش چشم ، آرایش مناسب بلوند

 

 

آرایش مناسب رنگ موی بلوند

آرایش صورتی و ملایم

یک آرایش ملایم به رنگ صورتی برای خانم هایی با موهایی روشن بهتر از هر نوع آرایش غلیظ و تیره است. با سایه چشم صورتی، رژگونه هلویی و برق لب آرایش شما تکمیل میشود اگر دوست داشته باشید میتوانید ریمل قهوه ای هم استفاده کنید.

 

آرایش چشم برای موی بلوند

بهترین رنگ ها برای آرایش چشم خانم های بلوند رنگ های خاکستری، نقره ای و قهوه ای هستند که به چشم ها جلوه خاصی میبخشند پس بهتر است سایه چشم تان را از بین ای رنگ ها انتخاب کنید.

 

آرایش نقره ای و جذاب

برای مجالس عروسی بهتر است از سایه چشم خاکستری و نقره ای استفاده کنید تا چشم هایی جذاب تر از همیشه داشته باشید، رژگونه و رژلب تان اگر مرجانی باشد چهره بینظیری به شما میبخشد.

 

رنگ رژلب برای موی بلوند

خانم هایی با موهای بلوند باید از یک سری رژلب های خاص استفاده کنند مثل رژلب های قرمز، صورتی، هلویی و گلبهی زیرا این رژلب ها باعث میشوند تا چهره ایده آلی داشته باشند.

 

رنگ پوست را هم در نظر بگیرید

اگر موهای بلوند دارید و پوست تان سبزه است بهتر است در آرایش تان از رنگ های خاکی استفاده کنید و اگر پوست تان سفید است باید رنگ های تیره تر را وارد آرایش تان کنید.

 

 

 آرایش صورت

ارایش با موی مش

 

سرخ تیره، خوب به نظر می‎رسد

خانم‎هایی با رنگ پوست معمولی مثل اشلی بنسون (Ashley Benson)، در رنگ و لعاب سرخ تیره، عالی به نظر می‎رسند. اگر از این دسته هستید، به دنبال محصولاتی با رنگ‎های تمشکی غلیظ و قرمز یاقوتی باشید

 

ابروی خیره‎ کننده

بسیاری از افرادی که به صورت طبیعی بلوند هستند ابرو‎هایی روشن دارند که زیر نور آفتاب به چشم نمی‎آیند. اگر شما هم مانند کارا دلویگن (Cara Delevigne) مو‎هایی کدر یا سایه‎دار دارید، از سایه‎ی ابروی خاکستری مایل به قهوه‎ای یا قهوه‎ای استفاده کنید تا قوس ‎ها را بپوشانید و ابروهایتان را جذاب‎تر نمایید. به جای مداد معمولی، از قلم‎موی انحنا‎دار استفاده کنید زیرا این امر به شما در خلق برش‎هایی ملایم و غیر‎تند کمک می‎کند.

 

قرمز یادتون باشه!

اگر مانند ریتا ارا (Rita Ora) پوستی زیتونی رنگ و مو‎هایی بلوند دارید، از ماتیک‎هایی که طیفی از آبی سرد و ارغوانی دارند استفاده نکنید زیرا با رنگ پوست شما همخوانی ندارند. به جای آن، استفاده از رنگ مناسبی مانند قرمز یا قرمز آجری سبب همخوانی با رنگ طبیعی صورت شما شده و حرارت آن را بیشتر می ‎کند.

 

بدرخشید

برای آن‎ که مانند بلیک لیولی (Blake Lively) چهره‎ای طبیعی و درخشان داشته باشید، از کرم‎های برنزه کننده با ته‎رنگ طلایی استفاده کنید و از ترکیب‎هایی که نمایی از رنگ قرمز یا نارنجی دارند بپرهیزید، زیرا شما را سرخ و سفید نشان می‎دهند. به جای آن از روشن کننده‎ شرابی‎رنگ استفاده کنید تا گونه‎های خود را زیباتر کنید.

 

ماتیک گوشتی

اگر مو‎هایی بلوند با رگه‎های تیره و پوستی تیره یا کاراملی رنگ دارید، از ماتیک‎های گوشتی استفاده کنید تا مانند یک مدل به نظر برسید. برای آن که رنگ لب‎هایتان به سایر قسمت‎ها سرایت نکند، ابتدا از خط لب استفاده کنید و سپس برای شکل دادن کمی برق لب بزنید، درست مثل کیارا (Ciara).

 

 

آرایش با رنگ موی بادمجانی

موی بلوند

 

آرایش مناسب بلوند | نکات مهم آرایشی مناسب افراد بلوند

 

 

منبع : سیمرغ / نمناک

۳/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا