آموزش انواع غذاها

تهیه کروکت مرغ | طرز تهیه کروکت مرغ به دو روش ساده

تهیه کروکت مرغ : چگونه کروکت مرغ را تهیه کنیم ؟ مواد لازم برای تهیه کروکت مرغ چیست ؟ در اینجا با مقاله ای درباره آموزش انواع غذاها ، دو روش طرز تهیه کروکت مرغ در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

کروکت گوشت

کروکت برنج ، تهیه کروکت مرغ

 

 

کروکت مرغ ? ?

سینه مرغ پخته شده:۲ عدد
پیاز متوسط:۲ عدد

تخم مرغ:۲ عدد
پودر سوخاری:۲فنجان

جعفری خرد شده:یک فنجان
سس سفید:یک دوم فنجان
نمک و فلفل:به مقدار لازم

 

?استخوان های سینه مرغ را می گیریم و آن را چرخ می کنیم. سپس جعفری خرد شده، سس سفید، نمک و فلفل را به آن اضافه می کنیم و مایه کروکت را خوب وَرز می دهیم. از مایه به اندازه یک عدد پرتقال متوسط برمی داریم و ابتدا در پودر سوخاری و سپس در تخم مرغ زده شده می غلطانیم. در این هنگام به خمیر شکل می دهیم و آن را در روغن داغ سرخ می کنیم. کروکت های سرخ شده را در دیس می چینیم و اطراف دیس را با سبزیجات پخته تزیین می کنیم. برای سرو این غذا از سس قارچ هم می توان استفاده کرد.

 

کروکت مرغ ⛱

?مواد لازم??

▫️۱/۵سینه مرغ چرخ شده خام
▫️۱ پیاز متوسط رنده درشت یا خرد شده ریز

 

کراکت مرغ و ژامبون

کروکت مرغ فرانسوی

 

 

▫️۲ عدد سیب زمینی متوسط رنده ریز خام
▫️پنیر پیتزا ۲۰۰ گرم
▫️زعفران.نمک وفلفل.پاپریکا

 

?طرز تهیه??

?تمام مواد را با هم مخلوط کرده در سینی مستطیلی به ابعاد ۲۰ در ۲۰ چرب شده پهن میکنیم.در فر گرم شده به مدت۱۰ دقیقه تا زمانی که روی مواد سفت شده باشد کافیه با دست تست کنید..تایم ذکر شده تقریبیه..میتونید ۵ دقیقه در ماکرویو با قدرت ۹۰۰ قرار بدید..بعد از ان سینی رو بزارید خنک بشه  اگر هم وقت دارید چند ساعتی در یخچال خنک کنید چه بهتر.

بعد با چاقو به مربع های مساوی تقسیم کنید.و سوخاری..به این ترتیب اول در ارد سفید دوم در تخم مرغ زده شده سوم در ارد سوخاری ریز همه جای مواد را پوشش دهید و در سرخ کن سرخ کنید تا طلایی شود..

 

 

شنیسل مرغ

کروکت مرغ

 

تهیه کروکت مرغ | طرز تهیه کروکت مرغ به دو روش ساده

 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا