زیبایی

روغن خراطین چیست | خواص روغن خراطین

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی به نام ازینفتیدا به دست می آید. این کرم هرمافرودیت است و دارایاندام های تناسلی متعدد است. خاصیت اصلی این روغن حجم دهندگی قطری و طولی فوق العاده آن است.بسیاری از مردان برای بزرگ شدن آلت تناسلی خود و بسیاری از زنان برای افزایش حجم سینه،باسن،گونه و لب به سراغ این روغن حیرت انگیز میروند. روغن خراطین برای بدنسازان نیز تاثیر فوق العاده ای دارد و بسیاری از بدنسازان برای افزایش حجم اندام خود به سراغ این روغن میروند.

نحوه عملکرد روغن خراطین ؟

  • حجم دهی به واسطه الانتین صورت می پذیرد .حال هنگامی که روغن خراطین یا همان روغن کرم ایزینفتیدا بر روی پوست ریخته میشود و جذب موضع میگردد ، گردش خون در آن محل حدود ۱.۷۵ برابر خواهد شد .توجه نمایید که این افزایش گردش خون میتواند عامل اصلی بزرگ شدن و افزایش سایز اندام های زنان و مردان باشد .

 

فواید روغن خراطین اصل کدامند ؟

خواص روغن خراطین بترتیب عبارتند از :

  1. اولین فایده و مهمترین فایده این روغن افزایش سایز لب ، گونه ، سینه ، باسن و آلت تناسلی آقایان است .
  2. دومین خاصیت مهم روغن خراطین از بین بردن گودی زیر چشم است .
  3. سومین خاصیت روغن خراطین از بین بردن چین و چروک های پوستی میباشد .
  4. چهارمین خاصیت روغن خراطین کمک به افزایش حجم عضلات در بدنسازی میباشد .

روش استفاده از روغن خراطین به چه صورت است ؟

این روغن نیز همانند سایر روغن ها روش استفاده خاص خودش را دارد و جهت تاثیر ماکزیمم میبایست دقیقا مطابق با دستور مصرف نمایید . روش مصرف نیز بدین صورت است که شب ، قبل از خواب ، موضعی را که میخواهید افزایش حجم داده شود را مقداری ماساژ داده تا خون در آن ناحیه به جریان آید . سپس این روغن را بر روی بافت خود ریخته و شروع به ماساژ مجدد مینمایید . دقت نمایید که زمان ماساژ اهمیت ندارد ، مساله ای که اهمیت دارد آن است که مقدار روغنی که ماساژ دادید بطور کامل جذب بافت گردد .

حال ۲ دقیقه صبر کنید تا تا روغن خراطین بر روی بافت هوای آزاد را بگیرید و تقریبا خشک شود . پس از آن میتوانید در صورتی که بافت مورد نظر زیر لباس است ، با خیال راحت لباس خود را پوشیده و به تختخواب بروید، فراموش نکنید که زمان استفاده از روغن خراطین دقیقا شب قبل خواب میباشد .

این روغن پس از استفاده میبایست حدالقل ۸ ساعت بر روی پوست بماند .

 

روش تشخیص روغن خراطین اصل از تقلبی :

سوال بسیاری از افراد این است که باوجود این همه فروشگاه حقیقی و اینترنتی چگونه میتوانیم به اصل بودن و تقلبی بودن آن پی برد . در ادامه به مطالبی که کمک میکند شما بتوانید روغن خراطین خالص را از ناخالص نشخیص دهید .

روغن خراطین اصل صفات زیر را دارد :

  • رنگ روغن خراطین اصل تیره رنگ است
  • این روغن دارای غلظت بالایی میباشد
  • روغن خراطین اصل در صورتی که با روغن های پایه متفاوت روغن گیری شده باشد احتمال ناخالصی زیاد میشود .
  • برخی فروشگاه ها میتوانند این روغن را بصورت بدون پایه روغن گیری کنند و با ضمانت به شما بفروشند ( عمدتا این روغن ها خالص هستند ) .
  • این روغن با بوی بدی همراه است اما به محض استفاده پس از گذشت چند دقیقه این بو کاملا از بین خواهد رفت .

 

طرز تهیه این روغن :

روش تهیه این روغن به ۲ شکل است :

۱- تهیه روغن با پودر خشک شده کرم ایزنفتیدا

۲- تهیه روغن با کرم تازه ایزنفتیدا

 

 

 

 

درصورتی که از پودر این کرم جهت تهیه روغن استفاده گردد به ناچار سازنده نیازمند استفاده از روغن پایه مانند روغن کنجد و زیتون خواهد بود . اما در صورتی که از کرم تازه استفاده شود این روغن میتواند ۱۰۰٪ خالص باشد .

 

ترکیبات و خواص روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین اصل ( روغن کرم زالو یا ایزینفتیدا ) حاوی ترکیبات حجم دهنده می باشد.

ترکیبات روغن خراطین اصل عبارتند از :

  1. الانتئین
  2. پروتیین
  3. کلاژن
  4. امگا سه ، نه و شش می باشد.
  5. گلیس

همچنین دارای مقدار فوق العاده بالای الانتئین می باشد.

 

 

 

 

شرایط نگهداری روغن خراطین :

این روغن همانند برخی روغن ها مانند روغن زالو ، روغن شترمرغ ، روغن زیتون و  روغن نارگیل به نور ، سرما و گرما حساس هستند و باید در دمای متعادل ۱۵ الی ۳۰ درجه  سانتی گراد نگهداری شوند .

این روغن برای چه افرادی توصیه میگردد :

روعن خراطین را همه میتوانند استفاده کنند اما عمدتا این روغن مورد استفاده افراد بالغ میگردد و سن بالا نیز محدودیتی ندارد .

 

ماندگاری روغن خراطین اصل و خالص :

در نهایت سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کرده باشد میزان ماندگاری روغن خراطین است . باید گفت که این روغن حجمی را که می آفریند عمر مقطعی ندارد و ماندگاری دائمی دارد ، اما در نظر داشته باشید که  هرگونه افزایش یا کاهش وزن شما میتواند بر روی کوچک یا بزرگ شدن بافت مورد نظر موثر باشد .

 

۲.۷/۵ - (۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا