ازدواج و همسرداری

سیاست های شوهرداری | سیاست های زنانه برای همسرداری

ازدواج و همسرداری ، سیاست های زنانه برای شوهرداری در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

شوهرداری مدرن

فوت و فن شوهرداری ، سیاست های شوهرداری

 

 

سیاست های شوهرداری که باید یاد بگیرید

عدم تعامل سازنده و مفید میان زوجین از بیش ترین مشکلاتی است که موجب افزایش طلاق می شود . برخی زنان با کنترل همسر و به دست گرفتن اختیارات او ، می پندارند به هدف خود رسیده اند و همسرشان را به اختیار خود در آورده اند و بنیان خانواده را محکم ساخته اند اما باید بدانید برای شوهرداری به این نیاز دارید که سیاست های مهمی را بدانید تا با کمک آنها بتوانید با همسرتان شایسته رفتار کنید و او را تمام مراحل زندگی همراه خود سازید.

 

برای آنکه سیاست های شوهرداری را بدانید باید:

به همسرتان ابراز علاقه کنید

اکثر مردان دوست دارند که همسرشان در خفا یا جمع به تعریف و تمجید آنان بپردازد و از مردانگی او تعریف کند و بگوید چه همسر توانا و خوبی است . همانطور که پیش از این نیز در نمناک گفته شد هنگامی که باهمسرتان خلوت کرده اید به او ابراز علاقه کنید و بگویید که دوستش دارید و بهترین انتخاب شما برای ازدواج بوده است.

 

آموزش سیاست شوهرداری

در زندگی زناشویی تان پر تحرک، با انرژی و جذاب باشید!

مرد ان قبل از اینکه به شخصیت یک زن توجه کنند، ابتدا سر و وضع ظاهری او را می بیند و همسر شما نیز از این قاعده مستثنی نیست و وقتی به خانه می آید دوست دارد شما ظاهر آراسته و پوشش زیبایی داشته باشید.

 

او دوست دارد همواره همسرش از نظر درونی و ظاهری هر روز برای او تازه تر و جذاب تر باشد و وقت مراجعت به خانه با یک زن زیبا و طناز، شاداب و خنده رو و سرزنده، روبرو شود و این نیاز و انتظار واقعی یک مرد از همسر خود است.

 

اما اگر شما از جذابیت های ظاهری خود برای سلطه به همسر و رسیدن به اهداف پنهانی استفاده نمایید و هدفی غیر از جلب و بیان محبت داشته باشید ، او می فهمد و واکنش متفاوتی در برابر خواسته شما نشان خواهد داد.

 

از ابراز هیجانات و احساسات دوری کنید

مردان همواره کمتر از زنان احساسات خود را به نمایش می گذارند و گریه کردن، آنها را ناراحت و عصبانی می کند. باید بدانید ابراز احساسات و هیجاناتی مثل گریه کردن در مذاکرات می تواند به سادگی جایگاه تان را به خطر بیندازد زیرا مردان گاهی احساس می کنند زنانی که گریه می کنند، در حال فریب دادن شان هستند. پس هنگامی که می خواهید با همسرتان منطقی صحبت کنید گریه نکنید زیرا اکثر مردها از گریه کردن زنان منزجرند.

 

مردتان را به زندگی علاقه مند کنید

بیشتر مردان از زنان سخت گیر و زد رنج و حساس فراری هستند . بنابراین بهتر است اگر این ویژگی ها را دارید آنها را کنار بگذارید و همسرتان را در خانه راحت بگذارید. زنان باید همواره مشوق همسرانشان باشند و در خفا و در اجتماع همسر خود را تشویق کنند زیرا تشویق ،همسرشان را قوی تر می کند. مردها تفاوت بین تشویق واقعی و غیر واقعی را نمی دانند پس حتما به همسرتان بگویید که مرد بی نظیری است.

 

در زندگی زناشویی خودتان را دست کم نگیرید

بسیاری از خانم ها بر روی اندام و ظاهر خود حساس هستند و فکر می کنند برای همسرشان جذابیت کافی را ندارند . این خانم ها از چربی اضافه دور شکم شان منزجر هستند اما باید بدانید هیچ کس بدون نقص نیست و آنچه برای شما بسیار پر اهمیت است برای همسرتان اهمیت ندارد و او شما را دوست دارد و در کنار شما خوشحال و رضایتمند است پس همواره به خودتان یادآوری کنید که شما زیبا هستید و بدانید همسرتان شما را دوست دارد پس به همین اکتفا کنید و زندگی را به کام خود تلخ نکنید.

 

توجه به او بیشتر از فرزند

بعد از به دنیا آمدن کودک ناخودآگاه مادر تمام توجه خود را صرف مراقبت از فرزند می کند و به همسر خود توجه کمتری می کند . در این زمان همسر احساس تنهایی می کند پس باید همواره حواستان به پدر کودک بیش از کودک باشد تا روابطتان دچار سردی نشود .

 

با چهار سیاست زنانه مردان را حرف شنو کنید

سیاست زنانه اول : دوری از عذرخواهی

زنان بیشتر از مردان میل به عذرخواهی دارند. حتی زنانی که اعتماد به نفس دارند، گاهی در حرف‌هایشان ناآگاهانه از چنین ابزارهایی استفاده می‌کنند. اگر چیزی برای گفتن دارید به خاطر به زبان آوردنش عذرخواهی نکنید. گاهی در زیر پرچم عذرخواهی ممکن است قصدهای پنهان زیر وجود داشته باشند:

 

 

تلگرام شوهرداری

شوهرداری در قرآن

 

 

شروع و دنبال کردن صحبت‌ها

معمولا پیش از شروع حرف زدن و در پایان حرف زدن ممکن است ابزار عذرخواهی به کار برده شود.
شروع کردن: به این شکل عباراتی که پس از عذرخواهی به زبان می‌آورید ارزش و اثرگذاری زیادی نخواهد داشت. برای مثال درباره‌ این مسئله اطمینان ندارم، اما…»دنبال کردن: اضافه کردن عبارتی اصلاحی در پایان جمله‌‌ای که به زبان می‌آورید: برای مثال: «باید کاری بکنیم، این طور نیست» و عباراتی مثل: «آیا شما این طور فکر نمی‌کنید؟» یا «آیا درست نمی‌گویم؟» می‌توانند جملاتی باشند که صحبت‌هایمان را با آنها تمام می‌کنیم و اثرگذاری آنچه گفته‌ایم را کاهش می‌دهند.

 

لحن سوالی

لحن سوالی هم از آن مواردی است که اثرگذاری آنچه به زبان آورده‌ایم را کاهش می‌دهد. به این شکل به شنونده اعلام می‌کنیم که درباره‌ آنچه گفته‌ایم اعتماد و اطمینان کافی نداریم. آنچه شنونده از لحن سوالی ما درک می‌کند این است که «آیا با من موافق نیستی؟» یا بدتر از آن «خواهش می‌کنم به سرعت موافقت را اعلام کن تا متوجه شوم آنچه گفته‌ام ارزش کافی دارد.» اگر به آنچه می‌گویید اعتماد ندارید چگونه می‌‌توانید از دیگری انتظار داشته باشید به شما اعتماد کند؟ به خودتان گوش بدهید یا از دوستی قابل اعتماد بپرسید که آیا اینگونه‌اید، اگر متوجه شدید که این عادت مخرب در شما وجود دارد، همین حالا برای رهایی از شر آن آماده شوید. البته کنار گذاشتن این عادت به تلاش نیاز دارد، ‌اما باعث می‌شود جملات و عباراتی که به زبان می‌آورید از قدرت اثرگذاری کافی برخوردار باشد. فراموش نکنید که آگاهی، اولین گام در تغییر رفتارهای نادرست است.

 

کلمات بی‌معنی

کلمات بی‌معنی صداهایی هستند که مکث‌های سکوت را پوشش می‌دهند. از این اصوات هنگامی استفاده می‌کنید که در حال فکر کردن برای به زبان آوردن جمله یا کلمه بعدی هستید. کلمات بی‌معنی زیادی وجود دارند، اما سه کلمه‌ای که رایج‌تر از بقیه است در زیر آورده‌ام:

 

واقعاً برای مثال: «واقعا می‌خواهیم این اتفاق رخ بدهد».
مثلا: برای مثال: «آیا می‌خواهید این اتفاق، مثلا رخ بدهد؟»

 

اوم: برای مثال: «اوم… فکر می‌کنم بهتر است….»
بهتر است از سکوت برای اثرگذاری بیشتر جملات بعدی‌تان بهره ببرید. از قدرت مکث و سکوت در مذاکره‌ بعدی استفاده کنید لازم نیست هر لحظه از زمانی که برای حرف زدن به شما داده شده را با کلمه یا صوتی پر کنید.

 

طفره رفتن و عبارات اصلاحی

بسیاری از زنان بیش از اندازه از عباراتی مثل «نوعی» یا «گونه‌ای» استفاده می‌کنند. این عبارات به دلیل طفره رفتن و اصلاح آنچه گفته شده به کار می‌رود و آنچه به زبان آمده را بی‌اثر می‌سازد. اگر شما هم از این عبارات استفاده می‌کنید، این عادت در شما وجود دارد. برای رهایی از این عادت هنگام حرف زدن آگاه باشید و این عبارات را حذف کنید. چند نمونه از کاربرد این موارد در زیر آمده است:

 

به نوعی فکر می‌کنم که…
احتمالا ما باید….
به نظر می‌رسد که راه خوبی برا ی…

 

به گونه‌ای می‌خواهم که….
ممکن است نیاز داشته باشی که …

 

این عبارات نشان‌دهنده‌ عدم اطمینان شماست و استفاده از عباراتی که عدم اطمینان را به شنونده منتقل می‌کنند، نشان دهنده‌ ضعف در شما خواهد بود.احتمالا از این عبارات برای پوشش دادن به نتایج نامناسب و اصلاح این نتایج استفاده می‌کنید. با استفاده از این عبارات در حقیقت از پذیرفتن ریسک‌ها دوری می‌کنید. هنگامی که لازم است اعتماد به نفس را به شنونده منتقل کنید، از این عبارات نامطمئن و همراه با شک استفاده نکنید. البته گاهی لازم است برای جلوگیری از پذیرفتن ریسک‌های پرخطر از این عبارات استفاده کرد. نکته‌ مهم این است که آگاه باشید در چه جاهایی به درستی از این عبارات استفاده کنید و چه جاهایی عادت به کار بردن این عبارات را در خود اصلاح کنید.

 

سیاست سوم زنانه : رک حرف بزنید

مطمئن باشید که روشن و واضح حرف می‌زنید. مردان بیشتر از زنان به پیام‌های روشن و در عین حال مختصر نیاز دارند. کنایه‌زدن درباره‌ آنچه می‌توانید مستقیما به زبان بیاورید، احتمالا به دلیل ترس از عدم پذیرش است. اگر روشن و واضح سوالی را بپرسید، پاسخی روشن و واضح دریافت خواهید کرد. در روابط شخصی ممکن است گاهی چنین چیزی ناراحت کننده باشد، اما در محل کار سوال‌های روشن می‌تواند سودمند باشد.

 

 

سیاست های زنانه برای جذب مردان

سیاست های زندگی

 

سیاست های شوهرداری | سیاست های زنانه برای همسرداری

 

 

منبع : سیمرغ / نمناک / ماهنامه دنیای زنان

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا