ازدواج و همسرداری

زبان بدن عاشق | از کجا بدانیم فردی عاشق ماست؟

عشق ، نکاتی درباره افراد عاشق در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

نوشته های مشابه

زبان چشم مردان عاشق

آموزش تصویری زبان بدن ، زبان بدن عاشق

 

 

زبان بدن زنی که عاشق شما است چگونه است؟

زنان بیش از ۵۰ ژست دارند که برای نشان دادن علاقه خود از آنها استفاده می کنند. در این مقاله مهمترین ژست ها را به شما آموزش می دهیم.

حتی در عهد باستان نیز مردم معتقد بودند باید به حالات بدن زنان توجه کنید تا کشف کنید او به شما علاقه مند است یا خیر. بر خلاف مردان که بیش از ۱۰ یا ۱۵ علامت برای نشان دادن علاقه خود ندارند، زنان بیش از ۵۰ ژست دارند که برای نشان دادن علاقه خود از آنها استفاده می کنند. در این مقاله مهمترین ژست ها را به شما آموزش می دهیم.

 

_ اولین ابراز احساسات

به چهره او نگاه کنید. وقتی زنان به کسی علاقه مند باشند، اعضای چهره شان در مواجهه با آن شخص بیشتر حرکت می کند. به ابروها، لبها و چشم های آنها نگاه کنید تا ببیند به چیزهایی که شما می گوید. چگونه واکنش نشان می دهند. در ادامه چند مورد را ذکر می کنیم که باید به آنها دقت کنید:

 

بالا رفتن ابروها

این حالت در موقعیت های مختلفی به کار می رود، اما در اکثر مواقع، نشانه خوبی است. وقتی بالا رفتن ابروها با لبخند و سر تکان دادن همراه باشد، به معنای آن است که با صحبتهای شما موافق است حتی اگر فقط به خاطر آن باشد که گوینده اش شما هستید. زنان ابروهای خود را بعد از ارتباط چشمی هم بالا می اندازند تا نشان دهند آنچه می بینند را می پسندند.

 

لب های ناآرام

اگر در هنگام فکر کردن یا گوش دادن به صحبت های شما لب های خود را می جود، می خواهد توجه شما را جلب کند و بنابراین، احتمالا به شما علاقه مند است.

 

اتساع مردمک چشم

هم در مردان و هم در زنان، هنگامی که فرد با شخص مورد علاقه اش در حال صحبت باشد، مردمک چشمش باز می شود. این پدیده زمانی بهتر ظاهر می شود که در محیط روشن قرار داشته باشید؛ وگرنه قرار گرفتن در محیط تاریک به طور طبیعی موجب اتساع مردمک می شود.

 

پلک زدن بیش از حد

زنی که به شما علاقه مند باشد، هنگام مواجهه با شما کمی سریعتر از حالت معمول پلک می زند.

 

_ توجه به جایی که او قرار می گیرد

زنان علاقه مند، در جایی نزدیک به شما قرار می گیرند. اگر پشت یک میز نشسته باشید، ممکن است سرش را روی یک یا هر دو دستش قرار دهد تا به شما نزدیکتر شود.

 

_ مراقب دستان باز او باشید

اگر روی صندلی اش و در عقب نشسته و دست به سینه است، احتمالا بی حوصله یا بی علاقه شده است. با باز کردن سر حرف و صحبت در مورد او و زندگی اش، مجددا او را به خودتان علاقه مند کنید.

 

_ به انگشتان او توجه کنید

زنانی که به شما علاقه مند باشند، از انگشتانشان برای به حرکت در آوردن جواهراتی که دارند، یا بازی با عینکشان استفاده می کنند. وقتی یک زن در اطراف کسی که به او علاقه مند است قرار داشته باشد، ضربان قلبش سریعتر می شد. این باعث می شود او احساس هیجان عصبی کند. برای خروج از این تنش، حلقه ای که دستش هست را پیچ و تاب می دهد، با گوشواره هایش بازی می کند، یا گردنبندش را می کشد و رها می کند. همچنین ممکن است پاهایش را مدام تکان دهد تا از شر این انرژی اضافه خلاص شود.

 

وقتی یک دختر با بینی اش بازی می کند، معمولا تلاش می کند آن را پنهان کند، اما شما باید به او بگویید که بینی اش زیباست. این کار موانع روانشناختی را از سر راه بر می دارد و شما و شریکتان را در سطح بالاتری از صمیمیت قرار می دهد.

 

_ به پاهایش توجه کنید

زنی که به شما علاقه مند باشد در مقابل شما پاهایش را روی هم می اندازد. اگر پای بالایی به سمت شما باشد، علامت ویژه و خوبی است.

 

مرحله آشنایی

به ارتباط های چشمی دقت کنید. یک زن با شروع نگاه کردن در چشم های شما. به شما می گوید که جالب ترین فرد حاضر در زندگی اش هستید.

 

عوامل خنده او را پیدا کنید

دقت کنید که او وقتی کنار شماست، در مقایسه با وقتی که با افراد دیگر است، چقدر لبخند می زند یا می خندد. اغلب اوقات، زنی که به شما علاقه مند است، برایش سخت است در حضور شما خنده اش را متوقف کند. این می تواند در طی یک مکالمه با شما باشد.

 

او در طی مکالمه با شما مدام لبخند می زند، و حتی به بی مزه ترین جوک هایتان می خندد. همچنین زمانی که در یک مکالمه ی متفاوت در همان اتاق شرکت دارد، به هر صدای بلند و رفتار خشن و بی ادبانه او هم توجه کنید؛ این ها علائمی قطعی هستند که نشان می دهند او توجه شما را می خواهد.

 

به حرکات انعکاسی اش توجه کنید

اغلب اوقات، زنی که به شما علاقه نمند است به شکل ناخودآگاهی کارهای شما را تکرار می کند. این نشان می دهد که هر دوی شما روی یک طول موج حرکت می کنید و بنابراین می توانید صمیمیت را در رابطه خود افزایش دهید.

 

روانشناسی زبان بدن مردان عاشق

پشتوانه مالی، ظاهر زیبا، خانواده‌ای محترم و شغل خوب معیار خیلی‌ها برای تشکیل یک زندگی مشترک است اما اکثریت انسان‌ها نخستین و مهم‌ترین ملاک پذیرش یک نامزد را وجود یک حس عاشقانه می‌دانند. آن‌ها احتمال این‌که زندگی‌شان به موفقیت ختم می‌شود را نه با شمارش معیارهای ظاهری و مالی بلکه با میزان عشقی که در نامزدشان احساس می‌کنند، تخمین می‌زنند. اگر شما هم جزو آن افراد هستید احتمالا این سوال برای شما پیش می‌آید که چگونه می‌توانید عشق فردی که قرار است یک عمر در کنارش زندگی کنید را بسنجید.

 

وقتی با کسی آشنا می‌شویم و تصمیم می‌گیریم با او نامزد و در نهایت ازدواج کنیم، شاید گاهی شک و تردید سراغ‌مان بیاید و از خودمان بپرسیم آیا این فرد واقعا به ما علاقه دارد؟ چگونه می‌توانیم از عشق و احساس او مطمئن باشیم؟

 

شاید فهمیدن این موضوع به مرور زمان امکان‌پذیر باشد اما اگر می‌خواهید در همان مراحل اولیه به این موضوع پی ببرید لازم است زبان بدن آن شخص را بلد باشید. این روش به صورت قطعی نمی‌تواند به تمام سوالات ما پاسخ دهد اما با کمک آن می‌توانیم تا حدودی این موضوع را تشخیص دهیم. در این مقاله پویا ودایع، سخنران و مدرس زبان بدن به شما می‌گوید چطور می‌توانید یک خواستگار عاشق را تشخیص دهید.

 

اگر زمانی که با خواستگار یا نامزدتان به گردش می‌روید در اغلب اوقات چشمان نامزدتان به شما دوخته شده است، نشانه این است که او عاشق شماست و اطلاعات درونی و شخصیت پنهان شما را واکاوی می‌کند اما اگر زمانی که با یکدیگر هستید چشمان او به اطراف می‌چرخد؛ این حالت می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که او در انتخاب خود مردد است. البته هر نگاه به اطراف نشانه این مردد بودن و شکاک بودن نیست. افرادی که در انتخاب مردد هستند سعی می‌کنند به دفعات مختلف از نگاه مستقیم پرهیز کنند.

 

مردها مغزی تصویری و کاملا مبتنی بر تصاویر دارند. زمانی که یک مرد نامزدش را می‌بیند دوست دارد دوباره به او نگاه کند. مردمک چشم افراد عاشق بزرگ‌تر می‌شود و فرد دارای چشم‌های شفاف‌تر و درشت‌تری می‌شود که حس خیس بودن یا اشک‌آلود بودن به او دست می‌دهد.

 

چشم‌هایش چه می‌گویند؟

شما می‌توانید عشق نامزدتان را از نگاهش بشناسید. اگر هنگام صحبت کردن یا در مواقعی که کنار هم هستید، زیاد به شما نگاه می‌کند، این اتفاقات را بی‌معنا ندانید. شاید هم او فردی خجالتی باشد و علاقه به دیدن شما را با نگاه‌های کوتاه، دزدکی و مکررش نشان دهد. از طرف دیگر اگر نامزدتان عاشق‌تان باشد، با چشم‌هایش رفتارهای‌تان را کنترل می‌کند.

 

وقتی در مورد موضوعی می‌خندد، به شما نگاه می‌کند تا ببیند که آیا شما هم می‌خندید؟ یا وقتی که احساس می‌کند از موضوعی رنجیده‌اید، فورا به شما نگاه می‌کند تا ببیند که در چه شرایطی هستید. یادتان نرود که چشم‌ها دروغ نمی‌گویند پس چه این نگاه‌ها به شما اطمینان دوست داشته شدن را بدهد و چه شما را ناامید کند، هیچ‌کدام‌شان را در این ماه‌های نامزدی بی‌معنا ندانید.

 

آیا شما برای او خاص هستید؟

نگاه کردن به رفتاری که او با افراد دیگر دارد هم می‌تواند یکی از این نشانه‌ها باشد.

 

آیا رفتارش با شما مثل دیگران است یا این‌که با شما متفاوت و خاص‌تر برخورد می‌کند؟ این نشانه را با حسادت اشتباه نگیرید. قرار نیست او به دلیل عشق به شما تمام روابط اجتماعی‌اش را کنار بگذارد بلکه همین‌که نگاهی متفاوت و رفتاری خاص با شما داشته باشد، کافی‌ است تا نوع رابطه خود و نامزدتان را متفاوت از نوع رابطه‌ای بدانید که با دیگر آدم‌ها دارد؛ تفاوتی که مهم‌ترین دلیل به‌وجود آمدنش حسی است که او نسبت به شما دارد.

 

چیزی را می‌پسندد که شما دوست دارید؟

مرد‌ها گاهی علاقه‌شان را با توجه‌کردن به خواسته‌های کسی که دوستش دارند نشان می‌دهند. اگر نامزدتان شما را به کنسرت خواننده مورد علاقه‌تان دعوت کرده یا سعی می‌کند لباس‌هایش را از میان رنگ‌های مورد علاقه شما انتخاب کند، بیشتر به حسش اعتماد کنید. او به دلیل علاقه‌ای که به شما دارد سعی می‌کند، چیزهایی را دوست داشته باشد که شما دوست دارید و به شیوه‌ای زندگی کند که شما زندگی می‌کنید.

 

اگر شما از برنامه‌های آینده‌تان با او صحبت کنید، او سعی می‌کند برنامه‌های خودش را با شما تنظیم کند و آینده‌اش را به سمت خواسته‌های شما ببرد؟ چنین مردی آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه‌ای که به شما دارد دوست ندارد بی‌گدار به آب بزند و از همین حالا می‌خواهد فکر همه چیز را بکندآیا شما را به دوستانش معرفی کرده؟

 

اگر او شما را دوست داشته باشد، قطعا با دوستانش در مورد شما صحبت کرده و از حسی که به شما دارد برای‌شان گفته است. در این مواقع ممکن است دوستانش با دیدن شما احترامی متفاوت برای‌تان قائل شوند یا این‌که با نیش و کنایه سعی کنند با نامزدتان در مورد حسی که به شما دارد شوخی کنند. از طرف دیگر، زمانی که شما را دوست داشته باشد و از این‌که قرار است در آینده با شما زندگی کند مطمئن باشد، خیلی راحت‌تر شما را به دیگران معرفی می‌کند و دیگر با دیدن ناگهانی یک آشنا در خیابان دست و پایش را گم نکرده و با اعتماد به نفس شما را به او معرفی می‌کند.

 

آیا تغییرات کوچک را می‌بیند؟

قدر تمام تعریف‌هایی که از شما می‌کند را بدانید. اگر او دوست‌تان داشته باشد، هر لباس تازه‌ای که می‌پوشید و هر کار تازه‌ای که می‌کنید برایش زیبا و رویایی جلوه می‌کند. برای نامزدی که عاشق شماست، هر تغییر کوچکی در ماه‌های اول بزرگ و مهم جلوه می‌کند و البته او نمی‌تواند حسش را نسبت به این تغییرات مهم از شما پنهان کند. بهتر است نشانه‌های این موضوع را هم در حرف‌ها و نگاه‌هایش جست‌و‌جو کنید.

 

پیام دوست داشتن بدون حرف زدن

نامزد شما قرار نیست که با حسادت زندگی شما را مختل کند اما اگر بدون‌‌ایجاد چنین دردسری دوست داشته باشد که بیش از دیگران در کنارتان باشد، بدانید که عاشق‌تان شده است. زمانی که با دیگر دوستان‌تان سر یک میز نشسته‌اید و صحبت می‌کنید، ممکن است بی‌آن‌که چیزی بگوید به شما این پیام را بدهد که دوست دارد روی‌تان را بگردانید و بیشتر با او صحبت کنید تا دیگران. این حرف ممکن است از طریق سکوت طولانی او یا نگاه‌های مکررش به شما منتقل شود پس نسبت به آن بی‌توجه نباشید.

 

احساس او حسادت دیگران را برانگیخته؟اگر برخی فامیل‌هایش به شما کمی حسادت می‌کنند، می‌توانید مطمئن باشید که او به شما متفاوت‌تر از دیگران نگاه می‌کند. قطعا آدم‌های اطرافش این تفاوت را در رفتارهایش مشاهده کرده‌اند و به همین دلیل احساس می‌کنند که شما جایگاه ‌شان را گرفته‌اید. برای کسانی که سال‌هاست او را می‌شناسند، تشخیص عاشق شدن او از یک رابطه ساده کار سختی نیست، پس اگر آن‌ها احساس می‌کنند که او عاشق شماست، حرف‌شان را دست کم نگیرید.

 

زمانی که با دیگر دوستان‌تان سر یک میز نشسته‌اید و صحبت می‌کنید، ممکن است بی‌آن‌که چیزی بگوید به شما این پیام را بدهد که دوست دارد.

ممکن است نامزد شما پیش از این زیاد از حد به کارش اهمیت می‌داده یا این‌که با دوستانش وقت می‌گذرانده. اگر آمدن شما باعث شده که برنامه زندگی‌اش تغییر کند، بدانید که جایگاه خاصی را برای‌تان درنظر گرفته است. اگر در ماه‌های اخیر ترجیح می‌دهد به جای کار کردن شبانه روزی یا سفر رفتن با دوستانش، در کنار شما باشد و آن‌طور که شما دوست دارید وقت بگذراند، از این رفتارهایش چشم‌پوشی نکنید. برای چنین مردی این تغییرات دلیلی جز عشق نمی‌تواند داشته باشد.

 

آیا زمان را فراموش می‌کند؟

آیا ساعات ملاقات‌تان طولانی‌تر از انتظارتان می‌شود وقتی او شما را دوست دارد زمان را فراموش می‌کند و ترجیح می‌دهد به جای فکر کردن به هر چیز دیگری در کنار شما باشد و با شما صحبت کند. او دوست ندارد این زمان تمام شود و از هم جدا شوید. اگر نامزد شما این‌طور رفتار می‌کند، پس قطعا با یک مرد عاشق طرف هستید.

 

نگاه مرد عاشق

حرکات مرد عاشق

 

 

مردی که هدف پیدا می‌کند

آیا برنامه‌های مالی‌اش را منظم‌تر کرده است و بیشتر به فکر فراهم کردن امکانات زندگی آینده‌اش است؟ یا این‌که در کارش پویا‌تر شده و با جدیت بیشتری برای زندگی و فعالیت‌هایش برنامه‌ریزی می‌کند؟ اگر این‌طور است حتما او در حال آماده‌کردن شرایط خوب برای زندگی مشترک است. او شما را دوست دارد و به همین دلیل تلاش می‌کند تا امکانات بهتری را برای آینده شما فراهم کند. به خاطر این عشق است که خودش را در برابر شما مسئول می‌داند و این حس مسئولیت را در تمام جنبه‌های زندگی‌اش وارد می‌کند.

 

مدام از آینده صحبت می‌کند؟

آیا بیشتر از همیشه از آینده مشترک‌تان صحبت می‌کند و هیجان‌زده برایش برنامه می‌ریزد؟ وقتی به سفر می‌رود به شما تلفن کرده و آرزو می‌کند که آن مناطق را در سال‌های آینده با یکدیگر ببینید؟ یا وقتی شما از برنامه‌های آینده‌تان با او صحبت می‌کنید سعی می‌کند برنامه‌های خودش را با شما تنظیم کند و آینده‌اش را به سمت خواسته‌های شما ببرد؟ چنین مردی آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه‌ای که به شما دارد دوست ندارد بی‌گدار به آب بزند و از همین حالا می‌خواهد فکر همه چیز را بکند.

 

عشق یک بیماری دوست‌داشتنی است

با تصویر‌برداری از افراد عاشق، پژوهشگران دریافتند یک نقطه خاص در تصاویر مغزی بیشترین ارتباط را با عشق دارد. این نقطه مسئول بیشتر اعمال حیاتی مانند خوردن، آشامیدن و حرکات چشم است. دانشمندان روی این موضوع تحقیق کردند و متوجه شدند همانند خوردن، خوابیدن و… عاشق شدن هم جزء نیازهای بدنی و روحی ماست و جالب است بدانید روانشناسان هم بیشترین شباهت را بین عشق و یک بیماری خاص روانی به نام وسواس اجباری مشاهده کرده‌اند.

 

در این بیماری، افکار خاصی به مغز هجوم می‌آورد که فرد از آنها گریزی ندارد؛ این افکار او را مجبور به انجام رفتارهای خاصی می‌کند که اگر انجام ندهد دچار اضطراب و استرس زیادی می‌شود. درست مانند شخصی که وسواس دارد و خانه و محل کار خود را روزی دو بار تمیز و گردگیری می‌کند. این علاقه شدید قلبی یا همان عشق در ظاهر نشانه‌های بالینی شبیه بیماری وسواس اجباری دارد که از نظر آزمایشگاهی هم به آن شبیه است. در بیماری وسواس اجباری، یک ناقل خاص در سلول‌های پلاکت خون بیمار افزایش پیدا می‌کند.

 

آیا او، واقعا عاشق من شماست؟!

پژوهشگری به نام مارازیتی، افراد عاشق را به این طریق آزمایش کرده و به این نتیجه رسیده که آنها هم درست همین حالت را دارند، پس عشق حالت وسواس اجباری ایجاد می‌کند در آن فرد عاشق دچار افکار و عادت‌های خاصی می‌شود که نمی‌تواند از دست آنها خلاص شود؛ مثل دیدار‌های پی در پی، تماس گرفتن مکرر با طرف مقابل خود و فکر کردن مداوم به او که عملکرد عادی مغزش را مختل می‌کند.

 

افراد عاشق همان‌طور که گفتیم دچار فعل و انفعالاتی می‌شوند که مغز وظیفه انتقال این اطلاعات و حالت‌ها را به اندام‌شان برعهده دارد، در نتیجه بدن‌شان دچار تغییر و تحول خواهد شد. بسیاری از نشانه‌ها وجود دارد که می‌توانیم از روی آنها حدس بزنیم یک فرد عاشق شده است یا خیر. برخی از راه‌های ابراز اطلاعات مربوط به احساسات از طریق زبان بدن فرد عاشق حالات چهره، تماس چشمی، صدا و زبان بدن است. به این ترتیب هر یک از این حالت‌ها دارای نشانه‌های مخصوصی هستند که می‌توانند در رفتار غیرکلامی ما انسان‌ها دیده شوند.

 

لبخند زدن

زمانی‌که نامزدتان به شما علاقه‌مند است، عمیق و صمیمی به شما لبخند می‌زند. اگر او لبخندی خشک و مصنوعی دارد انگار که آن لبخند به زور به او دیکته شده است. در این صورت بهتر است بدانید او از روی ادب کنار شماست و به محض اینکه فرصتی پیدا کند، شما را ترک خواهد کرد. لبخند مصنوعی را می‌توانید از هماهنگ نبودن ابرو‌ها با گوشه‌های لب در خندیدن تشخیص دهید.در خندیدن واقعی گوشه‌های لب بالا و ابرو‌ها کمی مچاله می‌شوند. افراد عاشق سعی می‌کنند جوری بخندند که لب‌شان به گوشه کشیده‌تر شده و دندان‌های آنها همراه چشم‌های گرد شده دیده می‌شود. آنها خندیدن را با چشم‌های‌شان هم اجرا می‌کنند و می‌توانید آثار خندیدن یک عاشق را در چشم‌های گرد شده او هم ببینید.

 

شخصیت

مردی که به نامزدش علاقه داشته باشد سعی می‌کند در مقابل او مانند یک جنتلمن رفتار کند. کمک می‌کند تا مانتو یا پالتویش را بپوشد، مراقب اوست و سعی می‌کند زندگی را برای او ساده‌تر کند. با این نشانه‌ها می‌توانید بفهمید که مادرش او را به خوبی تربیت کرده و این علامتی است برای اینکه بفهمید علاقه مرد به نامزدش چقدر واقعی است و فقط از روی ادب با خانم‌ها رفتار نمی‌کند. این نوع مردان همیشه در تمام موارد اولویت را با خانم ها می دانند و در موضوعات مهم در زندگی با آنها مشورت می کنند.

 

مردانی که زبان عشق ندارند

بسیاری از مردان علاقه‌شان را پشت حرف‌های آزاردهنده و نیش‌دارشان پنهان می‌کنند. آنها ممکن است جوک یا حرف خنده‌داری بزنند یا نامزدشان را دست بیندازند اما این نوع مردان با کارهای‌شان در واقع به خانم‌ها نشان می‌دهند که عاشق‌شان هستند. ادبیات اغلب آقایان در این نوع خشونت کلامی خلاصه می‌شود و به مرور زمان هم خانم‌ها به این نوع ادبیات عادت می‌کنند.

 

زبان بدن افراد عاشق در اجتماع

افراد عاشق وقتی در مقابل معشوق قرار می‌گیرند بدن خود را به فرد مورد علاقه مایل کرده و سعی می‌کنند که همیشه رو به او قرار گیرند. در آقایان معمولا بدن به صورت یک حمایت کننده و در برگیرنده است و در خانم‌ها بدن کوچک و ضعیف‌تر نشان داده می‌شود تا حمایت مورد نیاز را از مرد دریافت کند. مرد‌ها غالبا دوست دارند نامزدشان در سمت چپ‌شان قرار گیرد و اندازه یک کف پا هم فاصله راه رفتن مرد از خانم بیشتر باشد.موقع راه رفتن مرد با کج کردن سر به سمت نامزدش سعی در ارتباط چشمی با او دارد.

 

بیشتر وقت‌ها افراد عاشق مات و خیره به یک نقطه نگاه کرده و از شنیدن صدای بیرون و خارجی اجتناب می‌کنند. سر فرد عاشق معمولا متمایل به یک طرف است و سعی می‌کند هنگام شنیدن هم لبخند کوچکی بر لب داشته باشد و با حرکات سر معشوق خود را همراهی می‌کند.

 

بازوها

زمانی‌که نامزدتان با دستانی باز به استقبال شما می‌آید، نشان‌دهنده علاقه به ایجاد صمیمیت و آشنایی بیشتر است اما اگر کسی بازوهایش بسته باشد به این معنی است که او علاقه ندارد شما به حریم شخصی‌اش وارد شوید. دست‌های عرق کرده و بازی کردن با وسایل دم‌دست خود یکی از نشانه‌های عاشق شدن مرد‌هاست.

 

شانه‌ها

زمانی‌که مردان در حال صحبت و گفت‌وگو با نامزد مورد علاقه‌شان هستند شانه‌های‌شان به‌طور غیر ارادی به سمت جلو خم می‌شود. این کار به خاطر بهتر گوش کردن به فرد مقابل انجام می‌شود. این حالت نشان‌دهنده این است که آن مرد می‌خواهد شما در مرکز توجهش باشید و تمام تمرکز و توجهش به شماست.

 

اندام بالاتنه

زمانی که مردی با نامزدش قدم می‌زند، سینه‌اش را جلو داده و بازوهایش به عقب متمایل می‌شود. این حالتی است که مردان سعی می‌کنند جنس مخالف‌شان را با آن تحت تاثیر قرار دهند و قدرت و استواری خود را به دیگران نشان دهند. معمولا هم تنفس‌های عمیق و بلندمدت می‌کشند یا تپش قلب ناشی از هیجان را کنترل می‌کنند.

 

پاها

اگر مردی به نامزدش علاقه‌مند شده باشد سعی می‌کند در راه رفتن خانم را راهنمایی کند یا هنگام ورود به محل خاصی بعد از خانم حرکت کند حتی در را برای خانم باز کند و صندلی‌اش را به جلو بکشد. موقعیت و حالتی که او به خود می‌گیرد نشان‌دهنده میزان صمیمیت و علاقه او به نامزدش است. او سعی می‌کند نامزدش را حمایت کند و به طرف مقابل بفهماند که همیشه در کنار اوست.

 

نشستن فرد عاشق

فرد عاشق برای فرار از دیده شدن استرس‌ها و علائم ظاهری، متمایل به جلو می‌نشیند و نشیمنگاه خود را از صندلی کمی فاصله می‌دهد. او با این کار به نامزدش توجه کرده و خود را به او نزدیک‌تر می‌کند و البته در تلاش است بدن خود را کنترل کند.

 

افراد عاشق موقع نشستن سعی می‌کنند روبه‌روی یکدیگر بنشینند اما در روابط بسیار نزدیک‌تر سعی می‌کنند کنار هم و در یک محل قرار گیرند حتی برای استفاده از یک بشقاب برای غذا و نوشیدنی ترجیح می‌دهند کنار هم بنشینند.

 

افراد عاشق موقع نشستن سعی می‌کنند هیچ مانعی روبه‌روی شان نباشند و هیچ چیز خارجی بین آنها قرار نگیرد. لباس‌های اضافی و وسایل اضافی خود را در کنار دیگری قرار می‌دهند و از فاصله انداختن یا مانع گذاشتن بین خود و نامزدشان پرهیز می‌کنند.

 

این افراد هنگامی که می‌نشینند و به گوش کردن و نگاه کردن نامزدخود ادامه می‌دهند، مشت خود را گره می‌کنند و کنار سر می‌گذارند و با علاقه و یک حسرت کوچک به فرد خیره می‌شوند.

 

طرز نگاه پسر عاشق؟

نگاه عاشقانه

 

زبان بدن عاشق | از کجا بدانیم فردی عاشق ماست؟

 

 

منبع : زندگی ایده ال / آلامتو / بیتوته

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا