ازدواج و همسرداری

جذب مردان مغرور | روش هایی برای جذب مردان مغرور

عشق ، راه هایی برای جذب مردان مغرور و عشق در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

جذب مردان به خود

عامل جذب مردان ، جذب مردان مغرور

 

 

راههای جذب مردان مغرور چیست؟
مردی را می‌شناسید که بسیار مغرورر به نظر می‌رسد. احساس می‌کنید عاشقش شده‌اید اما نمی‌دانید چطور می‌توانید او را به خودتان جذب کنید. دوست دارید دوستتان بدارد اما او به نحوی مغرورانه رفتار می‌کند که نمی‌توانید احساسش را تشخیص دهید. اینجاست که باید روی آن موضوعاتی متمرکز شوید که مردها دوست دارند و در جذب مردان مغرور به شما کمک می‌کنند.

 

جذب مردان مغرور و خودشیفته

دو چیز برای عاشق کردن و جذب مردان مغرور و مخصوصا شخصیت‌های خودشیفته بسیار اهمیت دارد؛ یکی ارزش شما و دیگری توجه شما:

ارزش: یکی از مهمترین نکاتی که در علاقمند کردن شخصیت خود شیفته بسیار حائز اهمیت است ارزش شما می‌باشد؛ برای مثال اگر طرف مقابلتان برای شما از موفقیت‌های خود گفت در درجه اول باید نشان دهید که بسیار تحت تاثیر قرار گرفته‌اید (نشان دادن توجه) و سپس شما نیز به موفقیت‌های خود اشاره کنید ( نشان دادن ارزش). باید توجه کنید که ارزش‌ها بسته به هر شخصی متفاوت هستند و شما باید در برخوردهایی که داشته‌اید این موضوع را متوجه شوید که ارزش از نقطه نظر طرف مقابلتان به چه معنی است. این ارزش‌ها می تواند شامل ثروت، تحصیلات، زیبایی اندام یا حتی ارزش‌های اخلاقی باشد.

 

توجه: برای جذب مردان مغرور بهتر است در کنار نشان دادن ارزش‌هایتان به وی توجه نیز نشان دهید. اما این توجه کردن وقتی بسیار موثر خواهد بود که همراه با بی توجهی باشد. به عبارت دیگر اگر شما قصد دارید یک فرد مغرور را به خود جذب کنید باید به یاد داشته باشید توجه به همراه بی توجی به خصوص در اوایل رابطه می‌تواند محرک بسیاری شگفت انگیزی در جذب طرف مقابل شما باشد.

 

ارسال سیگنال‌های ترکیبی

هر چه شخصی بیشتر به چیزی فکر کند، بیشتر جذب آن چیز خواهد شد. پس هر چه شخصی بیشتر به شما فکر کند، بیشتر جذب شما نیز خواهد شد. اگر رفتارتان کاملا مشخص و قابل پیش‌بینی باشد، اصلا باعث کنجکاوی نشده و فکر دیگران را مشغول نمی‌کند ولی اگر رفتارتان قدری مبهم باشد به شکلی که به راحتی نتوان آن را توضیح داد، فکر دیگران مشغول می‌شود. فاروق رضوان در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم تاکید کرده است که باید به شکلی این سیگنال‌های ترکیبی ارسال شود که شخص مورد نظر چنین سوالاتی را از خود بپرسد: آیا آن شخص به من علاقه دارد؟ اگر واقعا علاقه دارد پس چرا گاهی از من دوری می‌کند؟ چنین سوالاتی فکر شخص مورد نظر شما را بیشتر مشغول می‌کند و حتی ممکن است در مورد شما با دوستانش سخن بگوید تا بتواند توضیحی برای رفتارتان پیدا کند.

 

دقت کنید تا وقتی به شما کاملا علاقمند نشده است، هر زمان که توانستید به وی نزدیک شوید زیرا در غیر این صورت شما را فراموش می‌کند. اکنون به محض اینکه شخص مورد نظرتان به شما عادت کرد یا جذبتان شد، ناپدید شوید یا ارسال سینگنال‌های قدرمتمند را که نشان دهنده عشق شما است متوقف کنید. از دسترس خارج شدن، قبل از جلب توجه شخص موردنظرتان، قطعا باعث می‌شود که فراموش شوید اما در دسترس نبودن بعد از اینکه ذهنش را به خود مشغول کردید می‌تواند باعث شود که بیشتر و بیشتر به شما فکر کند.

 

نیازهایی که باعث عاشق شدن یک مرد می‌شود؟

مردها نیازهای ذاتی و غریزی دارند که بایستی قبل از اینکه با شما ارتباط عمیقی داشته باشند، با شما مطابقت دهند. برای جذب مردان مغرور او باید وقتی متوجه ‌شود که شما برای همه این نیازهایش ایده‌آل به نظر می‌رسید.

 

حس حمایت: مردها در مواقع سختی نیاز به یک پشتیبان دارند. پروفسور دیوید گیونس معتقد است درصورتی که شما برای او نقش یک حامی و پشتیبان را داشته باشید برایش رضایت بخش است و حس خوبی را به او منتقل می‌کند. نه تنها نباید دربرابر او بی تفاوت باشید و از هرگونه کمکی دریغ کنید بلکه حتی باید آغوش خود را برای کمک به او باز کنید و در عین حال از او کمک بخواهید.

 

حس آزادی: به او نشان دهید که شما نمی‌خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار به او ثابت می‌شود که شما او را همانطور که هست قبول دارید. هرگز شخصیتش را خرد نکنید. او را محدود نکنید و به او حس آزادی ‌دهید.

 

حس ارزش و احترام: مردها حتی آنها که شاید درظاهر از خودراضی و مغرور به نظر برسند نیاز دارند تا مورد احترام بقیه قرار بگیرند و قدردانی شوند. برای جذب مردان مغرور به او احترام بگذارید، او هم متقابلا دوست دارد که بیشتر به شما نزدیک شود.

 

حس راحتی و لذت: الن هیرچ معتقد است که عاشق شدن حاصل وابستگی شدیدی است که زمانی اتفاق می‌افتد که اکسی توسین در مغز فوران می‌کند. زمانی که او با شما احساس راحتی و لذت می‌کند، به قلمرو عشق نزدیک شده است.

 

با توجه به نیازهای بالا برای جذب مردان مغرور یا هر مرد دیگری می‌توانید پیشنهادهای زیر را امتحان کنید:

از او بخواهید برایتان کاری انجام دهد مثلا چیزی را تعمیر کند. با این کار، احساس موفقیتش افزایش می‌یابد.
حتی اگر به انتخاب و سلیقه خودتان می‌خواهید کاری را انجام دهید، از او نظر سنجی کنید و نظر او را هم بپرسید.

 

گاهی اوقات لباسهای او را بپوشید تا نشان دهید که او را انتخاب کرده و او را قبول دارید.
محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما دارد.

 

مردها را در احساساتتان شریک کنید؛ اگر عصبانی بودید اجازه دهید او هم احساس شما را بفهمد. او در این مواقع به شما قوت قلب می‌دهد.
برای خلوت و تنهایی او احترام قائل شوید. فاصله فیزیکی از همسرتان نماد استقلال برای یک مرد است.

 

او را شاد کنید و باهم فیلم‌های کمدی ببینید.
فعالیتهایی که به توان ذهنی نیاز دارند انجام دهید مثل جدول حل کردن و شطرنج. توانایی حل مسائل و مشکلات به او ثابت می‌کند که شما گاهی اوقات می‌توانید مانند او باشید.

 

متفاوت و خاص باشید. وقتی شما را با دیگران مقایسه کند به خاص بودن شما پی می‌برد. او را به جمعی دعوت کنید که در آن جمع شما از همه سر هستید.
اجازه دهید شما را مرتب و آراسته ببیند. آرایش کردن جلوی همسرتان حس صمیمیت و علاقه را بینتان بیشتر می‌کند زیرا این همان چیزی است که مردهای دیگر از دیدن آن ناتوان‌اند و فقط و فقط همسرتان شاهد آن است.

 

با یکدیگر غذا درست کنید.
هرگز با او نجنگید ومطمئن باشید مردها از بحث و جدل کردن متنفرند اما این اشتباه است که هرگز نسبت به چیزی عکس العمل منفی نداشته باشید.
اغلب مردها نگرانند که اگر عاشق شوند دوستها و خیلی چیزهای دیگر را از دست می‌دهند. این اضطراب را در آنان تقویت نکنید.

 

توصیه نهایی در جذب مردان مغرور

به او عشق و توجهی بیش از آنچه از او دریافت می‌کنید، ندهید. مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می‌دهند از شما دریافت کنند، دلزده می‌شوند. مردان می‌خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می‌کنند. به طور کلی تلاش کنید تا همه فکر و احساستان را خرج او نکنید و بتوانید برای انتخاب گزینه‌های مختلف ذهن خود را باز بگذارید. تمام احساس خود را برای جذب مردان مغرور خرج نکنید تا اگر او نیز نخواست تعهدی را قبول کند، سرخورده نشوید. بدانید برخورد و زندگی با شخصیت‌های خودشیفته بسیار دشوار می‌باشد و بهتر است تا جایی که امکان دارد از داشتن رابطه به چنین افرادی پرهیز کنید و یا حداقل با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید.

 

آموزش جذب مردان با حرف زدن درست!

خودتان بهتر می‌‌دانید که زن ومرد با هم تفاوت دارند و هیچ گاه نباید توقع داشته باشید رفتار و عکس‌العمل‌های خانم‌ها و آقایان مثل هم باشد؛ البته باید گفت همین تفاوت‌ها هم هست که این دو را برای هم جذاب می‌کند. برای داشتن یک رابطه عاشقانه باید از خودتان بیرون بیایید و هوشمندانه متوجه تفاوت‌ها باشید و بیاموزید که چگونه رفتار کنید. قرار نیست همان‌گونه که با خواهرتان صحبت می‌کنید با شوهرتان نیز حرف بزنید؛ خواهر شما هم‌جنس خودتان است و در نتیجه ساختار مغزی‌‌ او شبیه شماست پس به راحتی حرکات و رفتارهایتان را درک می‌کند اما برای همسرتان بسیاری از حرف‌ها و رفتارها گنگ و مبهم است.

 

 

کانال جذب مردان

کتاب جذب مردان

 

 

وقتی مردها بهتر ارتباط برقرار می‌کنند

مردها هنگامی بهتر ارتباط برقرار میکنند که بتوانند روی مکالمه خود با شما تمرکز کنند. در واقع آنها هنگامی احساس عملکرد بهتری دارند که از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی را در دست داشته باشند. به این ترتیب، احساس میکنند روی هر مورد رفتاری کنترل کافی دارند.به همین دلیل نیازمندند هنگام صحبت و گفت‌وگو با شما تمرکز کافی داشته باشند. آنان دوست دارند، بدانند هدف از این صحبت چیست و اینکه از آن چه میخواهید. این باعث میشود هنگامی که با شما صحبت میکنند، بدانند چه کار میکنند.

 

وقتی به همسرتان احساس عدم امنیت می‌دهید

درخواست‌های ما زن‌ها در بسیاری موارد واضح نبوده و حتی می‌توان گفت گنگ و مبهم هم هستند. به عنوان مثال میگوییم: بیا با هم درباره خانواده​ات حرف بزنیم / علی، فکر میکنم ما باید راجع به رابطه‌مان صحبت کنیم/ بیا کمک کن، ببینم در مورد شغلم باید چه کار کنم.چنین در خواست‌هایی بسیار گنگ و مبهم هستند و حالت‌های متفاوتی را میتوان برای مفهوم آنها در نظر گرفت. این درخواست، هیچ جهت خاصی را به همسر شما ارائه نمیدهد، این حالت مردها را معذب میکند.

 

گویی که باید حتما آنچه را که از آنها میخواهید (و نمیدانند چیست) به شما بدهند و باید هم درک کنند خواسته واقعی شما چیست و آن را نیز برآورده کنند! در اینگونه موارد، مرد احساس میکند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و احساس اجبار و فشار میکند اما قوانین بازی را هم نمیداند و این برایش ناامنی و عدم اطمینان به وجود میآورد؛ اما زن‌ها این مشکل را ندارند.

 

وقتی زن‌ها بهتر ارتباط برقرار می‌کنند

زن‌ها «فرایندمدار» هستند و باید حتما به نتیجه‌ای برسند و اصلا ناراحت نمیشوند اگر ندانند راجع به چه موضوعی میخواهند صحبت کنند یا که هدف از صحبت چیست. ۲زن میتوانند به راحتی بنشینند و بگویند: «بیا با هم حرف بزنیم». آنها از فرایند ابراز کردن خودشان لذت میبرند اما از نظر بسیاری از مردها، این فقدان ساختار، بسیار نگران‌کننده و آزاردهنده است.

 

مردها چطور واکنش نشان می‌‌دهند

ممکن است همسرتان علاقه‌ای به تعقیب این نوع گفت‌وگوها از خود نشان ندهد؛ ممکن است در مقابل صحبت کردن با شما، از خود مقاومت نشان دهد؛ ممکن است در تلاش برای منصرف کردن شما از ادامه مکالمه، با شما مشاجره کند؛حتی این امکان وجود دارد که صحبت کردن با شما را مرتبا به تعویق بیندازد، البته گاهی اوقات هم ممکن است چنین فکر کند که «حواس پرت» هستید و نمیدانید چه میخواهید بگویید و زیاد جدی به صحبت‌هایتان گوش ندهد.

 

مردها از شکایت متنفر هستند

کلماتی مثل «تو» و «چرا» مردها را وارد وضعیت تدافعی می‌کند. مردها طبیعتا اهل رقابت هستند بنابراین ممکن است وقتی احساس چالش کنند با شما مبارزه کنند. بهتر است شکوه‌ها را به درخواست تبدیل کنید. سعی کنید با «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می‌شوم وقتی که …» شروع کنید . همین کار به تنهایی باعث می‌شود او به حرف شما گوش کند.

 

راه‌هایی برای گذشتن از بن‌بست

راه حل ۱

هنگامی که میخواهید با نامزد یا همسر خود به صحبت بنشینید، به او «خط» بدهید و بگویید میخواهید راجع به چه موضوعی با او هم‌صحبت کنید، به چه نتیجه‌ای برسید و اینکه چه انتظاری از او دارید. به عنوان نمونه:

 

«عزیزم، بیا امشب کمی با هم صحبت کنیم.از هفته پیش که مادرت به دیدن ما آمد، اصلا با هم صحبت نکردیم. چرا به من نمیگی نظرت راجع به آمدن مادرت چی بود؟ بعد من هم نظرم را بهت میگم. با این کار یک‌بار دیگه که به دیدن‌مان بیاد، میتونیم رفتار بهتری داشته باشیم.»

 

«علی، میخوام راجع به رابطه خودمان باهات صحبت کنم. ۶ ماهه که ما نامزد شدیم و فکر میکنم وقتش رسیده که نکات قوت و ضعف رابطه‌مان را ارزیابی کنیم. فکر میکنم از این راه میتوانم، احساس امنیت بیشتری داشته باشم و بفهمم که در کدام یک از زمینه‌ها نیاز به تلاش بیشتری داریم.»

 

«محمد، میخوام به من کمک کنی، بفهمم چطوری میتونم با رئیسم کنار بیام.این اواخر خیلی اضافه کاری کردم. یواش یواش از این کار خسته شدم. نمیدونم چطوری این موضوع را با او در میون بذارم. فکر کردم اگه نظر مرد دیگه‌ای را هم بدونم، می تونم تصمیم بهتر و عاقلانه‌تری بگیرم »

 

راه حل ۲

از شوهر خود بپرسید؛ چرا که سؤال کردن از همسرتان به مکالمه شکل داده و به او کمک میکند، تا ساختار واضحی را برای آن در ذهن خود ترسیم کند. هرچه پرسش‌های شما خصوصیتر باشد، بهتر است.

 

روش اشتباه: «فکر میکنم باید راجع به رابطه‌مان باهات صحبت کنم.»

در این حالت همسرتان احساس خواهد کرد میخواهید از او بازجویی کنید و سپس او را محکوم کنید.

 

پس می ترسد و می گوید: «چرا؟ مگه اتفاق خاصی افتاد»؟

روش درست: «فکر میکنم باید راجع به رابطه‌مون صحبت کنیم. ۶ ماهه که نامزد شدیم. فکر میکنی نقاط قوت و ضعف رابطه ما چیه؟ دوست داری رابطه‌مون به چه سمتی ادامه پیدا کنه؟»

 

روش اشتباه: کار چطور پیش رفت؟

نامزد یا همسرتان در مقابل این سؤال، خلاصه‌ترین پاسخ ممکن را انتخاب می کند: مانند «بد نبود»

روش درست: «عزیزم، پروژه جدیدی که داری چطور پیش میره؟ به همون سختی که فکر میکردی؟»

 

روش نادرست: «محمد، در رابطه با رئیسم به کمکت احتیاج دارم.»

روش درست: « محمد، بارئیسم مشکلی پیدا کردم(مشکل را برای او توضیح دهید). فکر میکنی باید مقابلش بایستم یا با ارشدم صحبت کنم؟ اگه توجای من بودی چه کار میکردی؟»

 

راه حل ۳

از خط دادن به او، به عنوان روشی برای مطالبه خواسته‌های خود استفاده نکرده و رک و راست صحبت کنید. یکی از بدترین عادت‌هایی که زن‌ها دارند، این است که در روابط خود با مردها رک و راست نیستند. در پرده ابهام وارد گفت‌وگو شدن و امتحان کردن او، با پرسیدن نظراتش درباره مسائل دیگر، از جمله این روش‌ها هستند. زن‌ها به این دلیل اینطور صحبت میکنند زیرا نمیخواهند ریسک کرده و نظر خودشان را مستقیم بیان کنند. صحبت‌های مبهم، نامفهوم و سربسته درباره علت ناراحتیمان، یکی دیگر از این روش‌هاست.

 

به جای آنکه رک باشیم و بگوییم از چه موردی ناراحت هستیم؛ ممکن است ده‌ها حرف دیگر بزنیم تمامی این راهکارها بسیار فریبکارانه بوده و باعث خواهد شد، مردها احساس کنند زن‌ها آنها را بازی می دهند. این موضوع بسیار آنها را عصبانی می کند. بیشتر مردها اظهار می‌کنند که از اینکه همسرشان به طور مستقیم نمی‌گوید از چه موردی ناراحت است عصبانی می‌شوند آنها می‌گویند متنفرند از اینکه خانم‌ها «به در میگویند تا دیوار بشنود»؛ آنها می‌گویند با این روش احساس احمق بودن می‌‌کنند زیرا زن‌ها آنقدر آنها را ساده می‌دانند که می‌‌توانند بازی‌شان دهند. با مرد زندگیتان رک و راست باشید. با این روش، آنها هدف از مکالمه را خواهند فهمید و با احساس امنیت بیشتری با شما صحبت خواهند کرد.

 

 

جذب مردان فروردین

چگونه مردان را جذب کنیم؟

 

جذب مردان مغرور | روش هایی برای جذب مردان مغرور

 

 

برگرفته از: نوین اطلس، فردانیوز، تاپ ناز / ستاره / برترین ها / مجله زندگی ایده آل

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا