ازدواج و همسرداری

جراحات رابطه جنسی | علل و راه های درمانی خانگی

آموزش مسائل جنسی ، راه های درمانی موثر در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

پارگی واژن در رابطه

پماد برای پارگی واژن ، جراحات رابطه جنسی

 

 

۶ جراحت رابطه جنسی برای زنان و روش مقابله با آنها

رابطه جنسی یکی از شناخته ترین پدیده ها برای افراد است اما بسیاری از ما هنگام رابطه جنسی اشتباهاتی انجام می دهیم که سبب به خطر افتادن سلامتی مان می شود

 

پاره شدن واژن

یکی از رایج ترین آسیب های جنسی پاره شدن واژن است که با خونریزی و درد هنگام نزدیکی همراه است.

 

راه حل:

علت پارگی واژن هنگام دخول یا نزدیکی خشک بودن این قسمت از بدن و داشتن رابطه جنسی خشن است . بنابراین برای اینکه واژن پاره نشود باید رابطه جنسی آرامتری داشته باشیم و یا از روان کننده استفاده نماییم .

 

اما اگر با وجود این کارها دوباره دچار پارگی واژن گشتیم ، به پزشک مراجعه کنید تا برایتان آنتی بیوتیک تجویز کند .پارگی های کوچک واژن خود به خود بهبود می یابند ، اما اگر پارگی بزرگتر باشد یا خونریزی شدید باشد باید تحت مراقبت های بهداشتی قرار بگیرید.

 

چیزی در آن جا گیر کرده است

معمولا دو شی می توانند در دستگاه تناسلی زنان گیر کنند یکی از این اشیاء خارجی تامپون و دیگری کاندوم است .

 

راه حل:

در صورت گیر کردن این دو شی خارجی وحشت زده نشوید و با کشیدن یک نفس عمیق بدنتان را ریلکس کنید و دو انگشت خود را برای رسیدن به جسم خارجی در واژن ببرید تا بتوانید شی خارجی را خارج کنید .

 

هنگامی که نفس عمیق می کشیم ، واژن تان به حالت عادی باز می گردد و در این حالت دسترسی به جسم خارجی بسیار راحت تر از زمانی است که به خاطر رابطه جنسی اندامتان پر از خون و حجیم شده است.

اگر نتوانستید جسم خارجی را خارج کنید به پزشک مراجعه کنید تا پزشک این کار را برایتان انجام دهند.

 

کبودی یا ضخم پس از رابطه جنسی بر روی یک سطح خشن

هنگامی که زن و مرد بر روی یک تشک خشن رابطه جنسی برقرار می کنند بر اثر مالش سطح خشن روی پوست ، کبودی یا ضخم به وجودمی آید.

 

راه حل:

بهترین توصیه پیشگیری از آن است، بهتر است یک زیرانداز نرم تهیه کنید و رابطه جنسی خود را بر روی آن انجام دهید تا پوستتان آسیب نبیند. اگر پوستتان آسیب دیده و خراشیده شده و یا یک سطح قرمز بزرگ رویش ایجاد شده است ، منطقه را با آب سرد و صابون بشویید و آن را با ضد عفونی کننده تمیز کرده وروی آن یک کرم آنتی باکتریال بمالید و سپس پانسمان کنید .

 

جراحت پشت

اگر از آن دسته از افرادی باشید که در هنگام برقراری رابطه زناشویی از پوزیشن های مختلف جنسی مانند دختر گاوچران معکوس استفاده می کنید باید بدانید در این پوزیشن ها با وجود مهارت جراحت ایجاد می شود.

 

راه حل:

این حرکات باله مانند در اتاق خواب سبب ایجاد جراحت در پشت می شود . برای کنترل آسیب های این پوزیشن یک کیسه یخ برای رفع التهاب ایجاد شده در قسمت پایینی پشت تان قرار دهید و برای تسکین عضلات بعد از فروکش التهاب از یک کیسه آب گرم استفاده کنید و در آخر یک ایبوپروفن بخورید و چند ساعت استراحت نمایید.

 

عفونت مخمری

عفونت مخمری در زنان ، از راه رابطه جنسی دهانی یا خیس کردن آلت تناسلی با آب دهان حاصل می شود .

 

راه حل:

قبل از انجام رابطه جنسی از شریک جنسیتان بخواهید که آلت جنسی خود را قبل از دخول کاملا تمیز کند یا او را قبل از پیش نوازی به حمام بفرستید . ابتلا به عفونت مخمری شدید بیشتر از چهار بار در یک سال یعنی اینکه مستعد ابتلا به آن هستید ، در این صورت نزد پزشک بروید تا برای رفع آن اقدام نماید.

 

عفونت مجاری ادراری

عفونت مجاری ادراری واقعا دردناک است و علت بسیاری از این عفونت ها رابطه جنسی زیاد است.

 

راه حل:

بهتر است هنگام انجام رابطه جنسی به قدر کافی روان کننده استفاده کنید و یا پیش نوازی و تحریک کافی داشته باشید تا دخول روان انجام شود چرا که دخول خیلی زود یا خیلی خشن سبب پارگی واژن و التهاب آن که منجر به عفونت مجاری ادراری می شود.

 

راه حل دیگر:

اگر می خواهید به عفونت مجاری ادراری دچار نشوید قبل و بعد از رابطه جنسی به دستشویی بروید. این کار از چسبیدن باکتری ها به اطراف اندام جنسیتان جلوگیری می کند و نمی گذارد به عفونت مجاری ادراری مبتلا شوید. اگر مستعد ابتلا به عفونت ادراری هستید ، به طور منظم از عصاره کرنبری استفاده کنید، زیرا عصاره کرنبری از چسبیدن باکتری ها به دیواره مثانه جلوگیری می کند.

 

 

درمان پارگی دهانه واژن

پارگی دیواره واژن

 

 

او به واژن شما بسیار سخت خواهد بود زیرا دریچه واژن بسته می‌شود. در برخی موارد، وارد شدن آلت غیرممکن خواهد بود.

غلبه بر این مشکل یک راه عملی دارد. اگر این راه را دنبال کنید، موفقیت شما را تضمین میکنیم. توصیه ما این است که تمریناتی که پیشنهاد می‌دهیم را به تنهایی در وان حمام یا وقتی در خانه تنها هستید انجام دهید. همسرتان نباید در این جلسات تمرینی حضور داشته باشد، مگر در جلسات پایانی.

 

اول تعیین کنید که این واکنش چقدر قوی است و چه چیزی آن را تحریک می‌کند. برای تعیین قدرت آن انگشتتان را وارد دریچه واژن کرده تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد. اگر نسبت به انگشتتان هیچ واکنشی ایجاد نشد، چیزی کلفت‌تر وارد آن کنید تا بتوانید آن واکنش را تحریک کنید. وقتی می‌خواهید آن شیء را وارد واژن کنید، به طور غیرارادی واژن شما دچار انقباض خواهد شد.

 

قبل از اینکه واکنش تحریک شود، باید ببینید که آن شیء چه کلفتی باید داشته باشد و دریچه واژنتان نیز تا چه اندازه تنگ می‌شود. هرچه نیاز به شیء باریک‌تری باشد و دریچه واژن تنگ‌تر شود، از بین بردن این واکنش سخت‌تر خواهد شد. اگر نتوانستید بدون درد شدید انگشتتان را وارد واژنتان کنید، احتمالاً دچار یک مورد حاد
واژنیسموس هستید. اما صرفنظر از شدت آن، این مشکل قابل بهبودی است.

 

راه از بین بردن این واکنش این است که روزی چند دقیقه وقت صرف کنید، ترجیحاً چند مرتبه در روز، تا چیزی را بدون تحریک دریچه‌ واژنتان وارد آن کنید. اگر قادر به انجام این کار شدید، این واکنش از بین خواهد رفت. اما به خاطر داشته باشید، حتی یک تحریک گاه‌به‌گاه می‌تواند آن را قدرت دهد.

 

هر جلسه را با روغنی کردن کامل انگشتتان شروع کنید. سپس خیلی آرام دریچه واژن را هم با انگشتتتان روغنی کرده و بعد انگشت را به آرامی حدود دو سانت وارد واژن کنید. حتی در بدترین انواع واژنیسموس هم می‌توان انگشت را آنقدر آرام وارد واژن کرد که واکنش تحریک نشود. در یک حرکت دورانی آرام، خیلی نرم دهانه واژن را با انگشتتان با دایره‌هایی بزرگتر بمالید. یادتان باشد نرم‌نرم پیش بروید تا واکنش تحریک نشود و دچار درد نشوید. بعد از اینکه حدود یک دقیقه بدون درد و ناراحتی دهانه واژن را مالش دادید، خیلی آرام انگشتتان را تا جایی که می‌شود وارد واژن کنید. بعد انگشت را بیرون آورده و دوباره حرکت را تکرار کنید. اینکار را پنج مرتبه انجام دهید و آن جلسه تمام می‌شود.

 

متوجه خواهید شد که بعد اولین مرتبه وارد شدن انگشتتان به واژن، دهانه کمتر حساس خواهد شد و می‌توانید بدون تحریک واکنش، انگشتتان را سریعتر وارد واژن کنید. انگشتتان را آنقدر آرام حرکت دهید که هیچ ناراحتی برایتان ایجاد نشود. اما بعد از مدتی، متوجه می‌شوید که می‌توانید آن را آزادانه حرکت دهید.

 

ممکن از آخر جلسه اول تصور کنید که مشکلتان برطرف شده است اما ابتدای جلسه دوم می‌فهمید که مشکل هنوز وجود دارد. جلسه دوم را هم خیلی نرم و آرام شروع کنید و همان کارهایی که در جلسه اول انجام دادید را تکرار کنید. وقتی احساس آمادگی کردید، شیئی کلفت‌تر از انگشتتان بردارید. و قطر شیء را تا جایی ادامه دهید تا تقریباً برابر با قطر آلت همسرتان باشد. دقت کنید که قبل از وارد کردن هر شیء به واژن آن را خوب روغنی کنید و وارد کردن را به آرامی انجام دهید که واکنش تحریک نشود.

 

تعداد جلساتی که برای از بین بردن کامل این مشکل لازم است، به شدت مشکلتان بستگی دارد. اما زمانیکه این مشکل برطرف شد، باید قادر باشید که شیئی با سایز آلت همسرتان را، البته روغنی شده، با سرعت و بدون احساس درد وارد واژنتان کنید.

 

بعضی از خانم‌ها دوست ندارند به خودشان دست بزنند و ترجیح می‌دهند که این تمرینات را همسرشان برایشان انجام دهد. بااینکه ممکن است موثر باشد اما مشکلی که دارد این است که هیچکس مثل خودتان دقیقاً نمی‌داند که به چه میزان فشاری نیاز هست و تعداد دفعاتی که واکنش تحریک می‌شود بیشتر از زمانی خواهد بود که خودتان تمرینات را انجام می‌دهید. این یعنی زمان بیشتری طول خواهد کشید که مشکلتان رفع شود.

 

نوبت او زمانی می‌رسد که تصور کنید واکنشتان از بین رفته است. آشکار است که تا این نقطه، باید از انجام رابطه‌جنسی خودداری کنید چون ممکن است موجب برگشت واکنش شود. اما زمانیکه احساس کردید که بر مشکل غلبه کرده‌اید، وقت شروع رابطه‌جنسی است. متاسفانه، متوجه خواهید شد که در مرتبه اول وارد شدن آلت
همسرتان به واژن شما، واکنش دوباره ایجاد می‌شود.

 

برای آماده شدن برای این اتفاق، اولین باری که می‌خواهید رابطه‌جنسی داشته باشید، باید خودتان آلت او را وارد واژنتان کنید. به اندازه کافی روغن روان‌ساز روی آلت او مالیده، روی او بخوابید تا بتوانید کنترل آلت او را در دست داشته باشید. او باید بی‌حرکت بخوابد تا وارد شدن آلت فقط دست شما باشد و بتوانید هر زمان که کوچکترین ناراحتی احساس کردید، آن را خارج کنید. نهایتاً قادر خواهید شد که بدون احساس درد آلت همسرتان را وارد واژنتان کنید و مشکل واژنیسموستان برطرف می‌شود.

 

اگر این مشکل دوباره برگشت، مطمئناً بسیار خفیف‌تر خواهد بود و می‌توانید طی یک تا دو روز با وارد کردن آلت همسرتان به دست خود و کنترل وارد و خارج شدن آن مشکل را برطرف کنید.

 

مهمترین نکته‌ای که باید همیشه به خاطر داشته باشید این است که هر زمان که طی رابطه‌جنسی احساس درد داشتید، فوراً رابطه را متوقف کنید. قبل از شروع دوباره نزدیکی، حتماً مشکل را برطرف کنید.

 

 

پارگی دهانه ی واژن

درمان زخم های جنسی

 

جراحات رابطه جنسی | علل و راه های درمانی خانگی

 

منبع : مردمان / نمناک

 

۴/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا