بیوگرافی

بیوگرافی حسام منظور بازیگر سریال نقش برادر جان + تصاویر

بانوی عمارت ، سریال بانوی عمارت
 

 

بیوگرافی حسام منظور

نام و نام خانوادگیحسام منظور

تحصیلات : مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کارگردانی است.

تاریخ تولد : ۱۸ آذر ۱۳۵۹

محل تولد : تهران

وضعیت تاهل :در مورد آقای منظور اطلاعاتی در دست نیست.

حسام منظور بازیگر نقش ارسلان میرزا در سریال بانوی عمارت است که یکی از چهره های فعال و شناخته شده تئاتر است.

وی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ وقتی ۲۳ ساله بود بصورت جدی از نمایش خوان هشتم به کارگردانی محمد مسعود طیبی در کانون مفتح شروع کرد

حسام منظور

بیوگرافی حسام منظور ویکی پدیا

حسام منظور از چهره های شناخته شده تئاتر است که مدرک تحصیلی اش را در رشته کارگردانی تئاتر گرفت و در نمایش های زیادی جلوی دوربین رفت. حسام منظور از مدرسین تئاتر در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است.

حسام منظور

عکسی از حسام منظور بازیگر تئاتر

در سال ۱۳۸۸ برای نمایش مکبث کاندیدای دریافت بهترین بازیگر مرد سال بود اما در نهایت سال ۱۳۹۵ برای نمایش اودیسه جایزه بهترین بازیگر مرد سال را گرفت.

آدرس اینستاگرام حسام منظور : Instagram / Hesammanzour_official

بیوگرافی حسام منظور

بیوگرافی حسام منظور ویکی پدیا

حسام منظوربیوگرافی حسام منظور ویکی پدیا,حسام منظور بازیگر

حسام منظور برای اولین بار در فیلم سینمایی تلفن همراه آقای رئیس جمهور و ربوده شده جلوی دوربین رفت و بازی در سریال بانوی عمارت اولین تجربه تلویزیونی این هنرمند است .

حسام منظور

بیوگرافی حسام منظور ویکی پدیا

حسام منظور بازیگر نقش ارسلان میرزای قاجار است که شیفته دختری به نام فخرالزمان با بازی مریم مومن میشود و برای به دست آوردن او هرکاری انجام میدهد.

مصاحبه با آقای حسام منظور :

 

آقای منظور علی‌رغم اینکه «بانوی عمارت» جدی‌ترین کار شما در حوزه تلویزیون محسوب می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد که در حوزه تئاتر حضور پررنگ‌تری داشته‌اید و این موضوع در بازی شما در سریال هم به چشم می‌آید.

– یکی از دلایلی که کمتر در این سالها در تلویزیون حضور داشتم به خودم برمی‌گردد و دیگری نحوه انتخاب بازیگر برای سریال‌ها. اصولا آدم سخت‌گیری هستم و با اینکه پیشنهادهایی بوده، اما برای من زیاد جذابیت نداشته است و جاهایی که دوست داشتم هم پذیرفتم و بازی کردم که دوست ندارم نامی از آنها ببرم.

مصاحبه با آقای حسام منظور :

همچنین دوست داشتم در این سالها به بلوغ و پختگی برسم و دوست نداشتم یک شبه ره صد ساله را بروم. برخی از این تجربیات خوب بوده و برخی هم نه. سیستم انتخاب بازیگر در کشور ما هنوز ساز و کار مشخصی ندارد و برخی اوقات دانشجوهایم از من سوال می‌پرسند که چطور می‌توانیم وارد دنیای بازیگری شویم و من هیچ جواب شفاف و مسیر مشخصی برایشان ندارم. بخشی از این مسیر به شانس و اقبال و ارتباطات آدم‌ها برمی‌گردد. من اصولا سعی می‌کنم در فضاهای شخصی خودم باشم،‌ مطالعه کنم و بیشتر یاد بگیرم. هیچگاه از تجربه نترسیدم و همیشه به استقبال تجربه رفتم و حداقل در تئاتر این را ثابت کردم که هر نقشم با نقش دیگر تفاوت دارد و شاید همین یکی از دلایلی باشد که باعث شده کمتر در تلویزیون کار کنم.

بیوگرافی حسام منظور ویکی پدیا,حسام منظور بازیگر

** به هر ترتیب قرار گرفتن در قالب یکی از شخصیت‌هایی که در دوره قاجار زندگی کرده است، کار ساده‌ای نیست. نقش «ارسلان میرزا قوانلوی قاجار» چه ویژگی‌های منحصر به فردی داشت که شما را ترغیب کرد؟

– وقتی که صحبت از آقای حمیدنژاد شد خیلی هیجان زده شدم و ایشان را جزو کارگردان‌های صاحب سبک در سینمای ایران می‌دانم و اغلب بازیگران دوست دارند با او کار کنند و من هم همینطور. آقای حمیدنژاد را تا به حال از نزدیک ندیده بودم و او هم تئاترهای من را ندیده بود و شنیده بودم که برای انتخاب بازیگرانشان وسواس خاصی دارند و مدتی هم بود که به دنبال بازیگر برای نقش ارسلان میرزا می‌گشتند و مرا برای این نقش انتخاب کردند.

**‌ به طور معمول ایفای نقش یکی از شاهزاده‌های قاجار استایل و فیزیک خاصی را می‌طلبد. آقای حمیدنژاد بر اساس چه ویژگی‌هایی شما را برای این نقش انتخاب کرد؟

– اینکه چه فاکتوری برایشان مهم بود که من با آن مطابقت داشتم را باید از خودشان بپرسید. اما وقتی که متن را خواندم بسیار هیجان زده شدم چراکه قصه بسیار دقیق و مهیجی است و هر چند قسمت یکبار اتفاق جدیدی می‌افتد و مجموعه درام پیچیده‌تر می‌شود و این قصه طی تحقیقات بسیاری نوشته شده است و نشان از این دارد که نویسنده به خوبی درام را می‌شناسد.

کارهای تلویزیونی ما در سالها ی اخیر همگی شبیه به هم شده است و آنهم به خاطر استفاده از یک الگوی تکراری است. از طرفی هم شجاعت در ساخت آثار کم شده است و ما برای ساختن سریالی جذاب نیاز به شجاعت بیشتری داریم که باید در قصه پردازی و پرداخت درام و نحوه تولید اثر باشد و زمانی که متن این سریال را خواندم این شجاعت را در نوشتار آقای جوانمرد دیدم و از آن طرف هم آقای حمیدنژاد فرد شجاعی است و آنهم به این دلیل که بچه جنگ است و شاهد این ماجرا میزانسن، دکوپاژ، استفاده از بازیگران و همه عناصر تشکیل دهنده این سریال می‌بینید و اگر امروز استقبال مردم را می‌بینید به این دلیل است که مردم بعد از سالها با یک اثر جدید یا کمتر دیده شده مواجه شده‌اند و همه اینها باعث شد که از همان ابتدا در انتخابم شک نکنم.

بیوگرافی حسام منظور ویکی پدیا,حسام منظور بازیگر

حسام منظور بازیگر

** مدت‌ها از تولید و پخش آخرین سریال عاشقانه تاریخی تلویزیون می‌گذرد و بنا به کمبود بودجه‌ای که دست سازندگان آثار تلویزیونی را بسته شاید کارگردان‌ها میل کمتری برای رفتن به سمت این ژانر دارند. 

– بله، چندین سال است که تلویزیون یک سریال جذاب تاریخی نداشته است، ‌حتی در نوع غیر عاشقانه هم مدت‌ها است که اثری تاریخی نداشتیم. در ادامه تصور کردم اثری که مدت‌ها منتظرش بودم همین است و بلافاصله آن را پذیرفتم.

** معمولا ساخت آثار تاریخی مثل راه رفتن روی لبه تیغ است و اگر دخل و تصرفی در آن صورت گیرد، بالاخره مشخص خواهد شد. قصه‌ای که در این سریال اتفاق می‌افتد و پیش می‌رود، تا چه میزان ریشه‌ای در واقعیت دارد؟ 

– با اینکه «بانوی عمارت» فرم تاریخی دارد، اما خیلی به تاریخ نمی‌پردازد. این سریال در واقع می‌خواهد روابط انسان‌ها را در بستر تاریخ مورد بررسی قرار دهد. بخش‌هایی از داستان که به قتل ناصرالدین شاه و ماجرای میرزا رضای کرمانی مربوط است کاملا مستند است و روی آن تحقیق‌های فراوانی انجام شده است و سایر بخش‌های داستانی زائیده ذهن نویسنده است. شازده ارسلان یک شخصیت خیالی است منتهی در مورد بحث ترور ناصرالدین شاه و بازجویی از میرزا رضای کرمانی ابهامات بسیاری وجود دارد و در تاریخ هم آمده که تعداد زیادی از ایل قاجار در آن دوره برای مشخص شدن قاتل شاه با کرمانی حرف می‌زنند و از او به نوعی استنطاق می‌گیرند و ارسلان هم می‌تواند یکی از آنها باشد که سراغ میرزا رضا رفته و از او استنطاق می‌گیرد.

** نکته بعدی که در مورد این شخصیت به وضوح پیداست این است که با گذشت تقریبا ۱۰ قسمت از این سریال زندگی شخصی ارسلان میرزا و رفت و آمدهایش با اطرافیانیش برای مخاطب در هاله‌ای از ابهام است. ذات این شخصیت مبهم است یا در آینده همه چیز درباره او آشکار خواهد شد؟

– این ابهامات بخشی از مهندسی فیلم‌نامه است که قرار است در کنار هم این شخصیت را شخصیتی کاملا پیچیده نشان دهد. در مورد آینده ارسلان میرزا نمی‌توانم از الان چیزی بگویم چراکه قصه را لو خواهم داد!

عکس هایی از حسام منظور بازیگر بانوی عمارت

حسام منظور

عکس ارسلان میرزا بانوی عمارت,شازده ارسلان قاجار

حسام منظور

ارسلان میرزای بانوی عمارت به همراه مهرالنسا

عکس حسام منظور

حسام منظور ویکی پدیا

بازیگران سریال بانوی عمارت,حسام منظور ویکی پدیا

حسام منظور

عکس حسام منظور ویکی پدیا

حسام منظور

 شبنم فرشادجو بازیگران بانوی عمارت

حسام منظور

عکس بیوگرافی حسام منظور, حسام منظور ویکی پدیا

حسام منظور

عکس حسام منظور ویکی پدیا,حسام منظور بازیگر

بیوگرافی حسام منظور بازیگر + عکس های شخصی

همسر حسام منظور بازیگر,بازیگر نقش ارسلان در بانوی عمارت

حسام منظور

عکس حسام منظور بازیگر بانوی عمارت با تیپ جدید

بیوگرافی حسام منظور

۴.۲/۵ - (۲۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا